Ah op die fiets.. Ik moet em idd koppelen aan het programma, vanuit de telefoon..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm. Je snapt iets niet. Het is een optie van de telefoon om hem wel of niet te koppelen. Als deze dat standaard ALTIJD doet, dan is er ergens iets fout...
Heb vandaag....UH...gisteren ook m'n abo verlengt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:57 schreef Andiamo het volgende:
Heb mijn abbo net verlengt met de X10..
Telefoon gratis, onbeperkt internet, gratis google maps (navigatie neem ik even aan).
En dat voor maar 16,95 bij een T-mobile relax 20 abonnement (ja ik bel bijna nooit zelf..)
Nog maar paar daagjes wachten.Jammer dat ik zo achterlijk ongeduldig ben, maar zo te lezen is dat wel de moeite waard
Heb je toevallig online verlengt? En heb je bij opties web 'n walk uitgevinkt (als je op je oude abo web 'n walk had)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:15 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ik nu
- de X10 MINI opgestuurd heb gekregen i.p.v. de gewone X10
- contractbevestiging voor 16,95 abbo-kosten + 9,95 bijbetalen voor web n walk (terwijl dit juist 2 jaar gratis hoort te zijn)
ik wil mijn nieuwe telefoon!!
Zelfde abbo als mij dusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Heb vandaag....UH...gisteren ook m'n abo verlengt.
2 jarig relax 20... en natuurlijk de X10 erbij
[..]
Heb je toevallig online verlengt? En heb je bij opties web 'n walk uitgevinkt (als je op je oude abo web 'n walk had)
Mochten de mensen het hier nog niet weten:quote:Op woensdag 1 september 2010 22:41 schreef SpeCulaes het volgende:
Eind september komt de langverwachte update naar 2.1, lopen we nog steeds achter, maar toch!
Ze stellen het steeds meer uit inderdaad.. Leuk dat SE van de X10 hun vlaggenschip wil maken, maar met zulke acties zorg je dat iedereen uiteindelijk gaat overstappen naar HTC of Samsung.quote:Op zondag 26 september 2010 16:26 schreef Masegate het volgende:
[..]
Mochten de mensen het hier nog niet weten:
Het uitrollen van de 2.1 update BEGINT eind oktober. Ga er dus maar vanuit dat het ergens halverwege november wordt.
Je zult waarschijnlijk het kaartje onder Windows geformateerd hebben. Die zal wel NTFS nemen, terwijl android dat niet ondersteund, deze wil FAT32 hebben.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:21 schreef Hossa het volgende:
Ik heb nu eindelijk kunnen formatteren. Ik wil iets op het kaartje kunnen zetten maar bij ringtones of foto's. Nu gebruik ik daar windows commander voor. Ik maak een nieuw mapje aan en plaats daar een vijftal ringtones in met .mp3 als bestandsindeling en een aantal foto's. Als ik dan via de telefoon-officesuite-memorycard ga dan krijg ik de melding: geen ondersteunde bestanden. Nou dat lijkt me vreemd aangezien de foto's met de vorige x10 gemaakt zijn.
Ik krijg gewoon het idee dat dit toestel gewoon doet wat het wil zonder enige reden. Ik bedoel, ik doe niks anders als anders en nu ineens ziet ie het kaartje wel weer. Door dit systeem zou je bij windows bijkans de vlag weer gaan uithangen....
@ RealBizkit666
Hoe kan ik dit kaartje dan omzetten naar een ander formaat, anders dan het te formatteren? Thx in advance
Ja maar het enige wat ik ermee kan is ontkoppelen en/of formatteren LOL . Nee ik heb het kaartje overigens met de X10 geformatteerd. Als ik m daarna in mijn Vista pc stop, staat er wel nog een map lostdir op, vreemd na een format maargoed.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je zult waarschijnlijk het kaartje onder Windows geformateerd hebben. Die zal wel NTFS nemen, terwijl android dat niet ondersteund, deze wil FAT32 hebben.
Maar je X10 ziet het kaartje nu wel?
Die LOST.DIR wordt door android erop gezet.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:34 schreef Hossa het volgende:
[..]
Ja maar het enige wat ik ermee kan is ontkoppelen en/of formatteren LOL . Nee ik heb het kaartje overigens met de X10 geformatteerd. Als ik m daarna in mijn Vista pc stop, staat er wel nog een map lostdir op, vreemd na een format maargoed.
Je hebt gelijk...die mapstructuren, daar zat t m in..Android heeft daar een bepaald systeem in. Nu kan ik alsnog genieten van mn eigen Ringtones! Mijn dank is zeeer groot!quote:Op donderdag 30 september 2010 15:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waarschijnlijk zal ook wel ergens op het wereld wijde web te vinden zijn welke mappen er allemaal standaard op je SD-kaart horen te staan: http://androidcommunity.com/forums/f28/sd-card-folders-3675/
Graag gedaan. En bij elke andere android telefoon zou je dit probleem ook gehad hebben, dus het ligt niet aan de X10.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:28 schreef Hossa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...die mapstructuren, daar zat t m in..Android heeft daar een bepaald systeem in. Nu kan ik alsnog genieten van mn eigen Ringtones! Mijn dank is zeeer groot!
Thnx for the heads upquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef Andiamo het volgende:
Er is meer bekend over de Android 2.1-update voor de X10.
Zoals 5 homeschermen (ipv 3) met daarop max 20 icoontjes per scherm (ipv 16)
Oh nice! Wanneer komt die?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef Andiamo het volgende:
Er is meer bekend over de Android 2.1-update voor de X10.
Zoals 5 homeschermen (ipv 3) met daarop max 20 icoontjes per scherm (ipv 16)
Daar krijg je idd notificatie van! Wanneer die komt weet ik niet, die in de video is een pre-release.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh nice! Wanneer komt die?
En daar krijg je ook gewoon een notificatie van, net als met de normale updates?
Oh nice, snel zat wat mij betreftquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:19 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Daar krijg je idd notificatie van! Wanneer die komt weet ik niet, die in de video is een pre-release.
Er wordt gesproken over einde van de maand, maar door alle constante vertraging denk ik eerder volgende maand.
Van mij part pas begin december, wanneer mijn nieuwe abbo (met gratis mobiel internet) eindelijk ingaat.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:37 schreef RenRen- het volgende:
Oh nice, snel zat wat mij betreftTof!
quote:ik heb de mijne niet zonder internet gehad, maar vind hem wel fijn met internet. Geen enkele app gekocht, nooit.behoefte aan gehad ook.Op zondag 17 oktober 2010 21:57 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Van mij part pas begin december, wanneer mijn nieuwe abbo (met gratis mobiel internet) eindelijk ingaat.
Pas met internet heb je er volgens mij pas echt wat aan.
Ook ben ik wel benieuwd naar wanneer paypal en google pay (oid) wordt ingevoerd in de market. Ik heb en wil geen creditkaart, dus ik kan geen apps kopen...
quote:Ik kan gewoon downloaden en installeren.Op woensdag 27 oktober 2010 08:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik heb de mijne niet zonder internet gehad, maar vind hem wel fijn met internet. Geen enkele app gekocht, nooit.behoefte aan gehad ook.
Ik kan sowieso niets in de market momenteel. Iemand anders er last van? Alles wat ik wil downloaden mislukt, redem onbekend, Meer dan genoeg vrije ruimte.
quote:Echt raar. Ik heb hem opnieuw opgestart, een paar apps verwijderd voor de zekerheid, ik heb internetverbinding, kan namelijk verder gewoon alles. Maar geen apps downloadenOp woensdag 27 oktober 2010 08:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon downloaden en installeren.
quote:Je kan ook gewoon een dagje wachten. Er kan altijd iets mis zijn met de marketstore. Als je morgen of overmorgen ook nog problemen hebt, dan kun je misschien eerst eens op internet zoeken of er nog meer mensen met hetzelfde probleem zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 08:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt raar. Ik heb hem opnieuw opgestart, een paar apps verwijderd voor de zekerheid, ik heb internetverbinding, kan namelijk verder gewoon alles. Maar geen apps downloadenMoet ik hem dan maar formatteren ofzo?
quote:Het is een week, dus ik heb al gewoon een dagje gewachtOp woensdag 27 oktober 2010 09:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een dagje wachten. Er kan altijd iets mis zijn met de marketstore. Als je morgen of overmorgen ook nog problemen hebt, dan kun je misschien eerst eens op internet zoeken of er nog meer mensen met hetzelfde probleem zijn.
En anders kun je altijd nog een email naar google sturen. Maar formateren wil je eigenlijk niet meteen doen lijkt me.
quote:Dan heb je inderdaad een probleem op je toestel. Software updaten kan het probleem verhelpen. Al je applicaties en dergelijke blijven bij een update behouden in ieder geval.Op woensdag 27 oktober 2010 09:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is een week, dus ik heb al gewoon een dagje gewachtAls ik zo google zie ik het niet.
Oh, nu wel gevonden, of repairen, waarmee ik eigenlijk terug bij af ben, geen apps en contacten meer, of de software updaten. Dat moet ik maar even bekijken, of dat kan
quote:Ik moet even uitzoeken hoe ik kan updaten, maar ben eerst mijn gegevens ergens op aan het zetten.Op woensdag 27 oktober 2010 09:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad een probleem op je toestel. Software updaten kan het probleem verhelpen. Al je applicaties en dergelijke blijven bij een update behouden in ieder geval.
quote:Via de software update functie.Op woensdag 27 oktober 2010 09:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet even uitzoeken hoe ik kan updaten, maar ben eerst mijn gegevens ergens op aan het zetten.
quote:Een of andere app downloaden?Op woensdag 27 oktober 2010 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand een goeie tip voor het instellen van notificaties?
Ik zet ze nu in de agenda, maar ik krijg een heel lullig zacht piepje, wat ik negen van de tien keer niet hoor en een mailtje in mijn gmail, daar heb ik niks aan.
Ik zet er graag dingen in als 'ZusEnZo bellen!' en dat er dan om 20.00 een alarm af gaat.
Of 'Niet vergeten Recorder in te stellen!' etc. etc.
Dan heb ik niet zo veel aan een mailtje.
Iemand enig idee hoe ik dat beter werkend krijg?
quote:Gewoon de standaard wekker gebruiken?Op woensdag 27 oktober 2010 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zet ze nu in de agenda, maar ik krijg een heel lullig zacht piepje, wat ik negen van de tien keer niet hoor en een mailtje in mijn gmail, daar heb ik niks aan.
Ik zet er graag dingen in als 'ZusEnZo bellen!' en dat er dan om 20.00 een alarm af gaat.
quote:Ik kijk even meeOp woensdag 27 oktober 2010 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Als je dat niet had gepost had dit topic 1 post minder:POp woensdag 27 oktober 2010 17:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
best een wonder dat dit topic al bijna een jaar oud is!
Als jullie nou voorzichtig doen met posten. halen we over een ruime week het jaar!
quote:oepsOp woensdag 27 oktober 2010 17:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
best een wonder dat dit topic al bijna een jaar oud is!
Als jullie nou voorzichtig doen met posten. halen we over een ruime week het jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |