Oh nice! Wanneer komt die?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef Andiamo het volgende:
Er is meer bekend over de Android 2.1-update voor de X10.
Zoals 5 homeschermen (ipv 3) met daarop max 20 icoontjes per scherm (ipv 16)
Daar krijg je idd notificatie van! Wanneer die komt weet ik niet, die in de video is een pre-release.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh nice! Wanneer komt die?
En daar krijg je ook gewoon een notificatie van, net als met de normale updates?
Oh nice, snel zat wat mij betreftquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:19 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Daar krijg je idd notificatie van! Wanneer die komt weet ik niet, die in de video is een pre-release.
Er wordt gesproken over einde van de maand, maar door alle constante vertraging denk ik eerder volgende maand.
Van mij part pas begin december, wanneer mijn nieuwe abbo (met gratis mobiel internet) eindelijk ingaat.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:37 schreef RenRen- het volgende:
Oh nice, snel zat wat mij betreftTof!
quote:ik heb de mijne niet zonder internet gehad, maar vind hem wel fijn met internet. Geen enkele app gekocht, nooit.behoefte aan gehad ook.Op zondag 17 oktober 2010 21:57 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Van mij part pas begin december, wanneer mijn nieuwe abbo (met gratis mobiel internet) eindelijk ingaat.
Pas met internet heb je er volgens mij pas echt wat aan.
Ook ben ik wel benieuwd naar wanneer paypal en google pay (oid) wordt ingevoerd in de market. Ik heb en wil geen creditkaart, dus ik kan geen apps kopen...
quote:Ik kan gewoon downloaden en installeren.Op woensdag 27 oktober 2010 08:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik heb de mijne niet zonder internet gehad, maar vind hem wel fijn met internet. Geen enkele app gekocht, nooit.behoefte aan gehad ook.
Ik kan sowieso niets in de market momenteel. Iemand anders er last van? Alles wat ik wil downloaden mislukt, redem onbekend, Meer dan genoeg vrije ruimte.
quote:Echt raar. Ik heb hem opnieuw opgestart, een paar apps verwijderd voor de zekerheid, ik heb internetverbinding, kan namelijk verder gewoon alles. Maar geen apps downloadenOp woensdag 27 oktober 2010 08:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon downloaden en installeren.
quote:Je kan ook gewoon een dagje wachten. Er kan altijd iets mis zijn met de marketstore. Als je morgen of overmorgen ook nog problemen hebt, dan kun je misschien eerst eens op internet zoeken of er nog meer mensen met hetzelfde probleem zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 08:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt raar. Ik heb hem opnieuw opgestart, een paar apps verwijderd voor de zekerheid, ik heb internetverbinding, kan namelijk verder gewoon alles. Maar geen apps downloadenMoet ik hem dan maar formatteren ofzo?
quote:Het is een week, dus ik heb al gewoon een dagje gewachtOp woensdag 27 oktober 2010 09:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een dagje wachten. Er kan altijd iets mis zijn met de marketstore. Als je morgen of overmorgen ook nog problemen hebt, dan kun je misschien eerst eens op internet zoeken of er nog meer mensen met hetzelfde probleem zijn.
En anders kun je altijd nog een email naar google sturen. Maar formateren wil je eigenlijk niet meteen doen lijkt me.
quote:Dan heb je inderdaad een probleem op je toestel. Software updaten kan het probleem verhelpen. Al je applicaties en dergelijke blijven bij een update behouden in ieder geval.Op woensdag 27 oktober 2010 09:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is een week, dus ik heb al gewoon een dagje gewachtAls ik zo google zie ik het niet.
Oh, nu wel gevonden, of repairen, waarmee ik eigenlijk terug bij af ben, geen apps en contacten meer, of de software updaten. Dat moet ik maar even bekijken, of dat kan
quote:Ik moet even uitzoeken hoe ik kan updaten, maar ben eerst mijn gegevens ergens op aan het zetten.Op woensdag 27 oktober 2010 09:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad een probleem op je toestel. Software updaten kan het probleem verhelpen. Al je applicaties en dergelijke blijven bij een update behouden in ieder geval.
quote:Via de software update functie.Op woensdag 27 oktober 2010 09:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet even uitzoeken hoe ik kan updaten, maar ben eerst mijn gegevens ergens op aan het zetten.
quote:Een of andere app downloaden?Op woensdag 27 oktober 2010 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand een goeie tip voor het instellen van notificaties?
Ik zet ze nu in de agenda, maar ik krijg een heel lullig zacht piepje, wat ik negen van de tien keer niet hoor en een mailtje in mijn gmail, daar heb ik niks aan.
Ik zet er graag dingen in als 'ZusEnZo bellen!' en dat er dan om 20.00 een alarm af gaat.
Of 'Niet vergeten Recorder in te stellen!' etc. etc.
Dan heb ik niet zo veel aan een mailtje.
Iemand enig idee hoe ik dat beter werkend krijg?
quote:Gewoon de standaard wekker gebruiken?Op woensdag 27 oktober 2010 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zet ze nu in de agenda, maar ik krijg een heel lullig zacht piepje, wat ik negen van de tien keer niet hoor en een mailtje in mijn gmail, daar heb ik niks aan.
Ik zet er graag dingen in als 'ZusEnZo bellen!' en dat er dan om 20.00 een alarm af gaat.
quote:Ik kijk even meeOp woensdag 27 oktober 2010 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Als je dat niet had gepost had dit topic 1 post minder:POp woensdag 27 oktober 2010 17:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
best een wonder dat dit topic al bijna een jaar oud is!
Als jullie nou voorzichtig doen met posten. halen we over een ruime week het jaar!
quote:oepsOp woensdag 27 oktober 2010 17:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
best een wonder dat dit topic al bijna een jaar oud is!
Als jullie nou voorzichtig doen met posten. halen we over een ruime week het jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |