abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 augustus 2010 @ 18:25:48 #251
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_85482950
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:48 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Euhm. Je snapt iets niet. Het is een optie van de telefoon om hem wel of niet te koppelen. Als deze dat standaard ALTIJD doet, dan is er ergens iets fout...
Ah op die fiets.. Ik moet em idd koppelen aan het programma, vanuit de telefoon..
Maar zoals ik al aangaf, ik heb dit ding pas een dag, mijn vorige telefoon is as-we-speak onderweg naar het museum der telefonie :')
pi_85713704
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 15:57 schreef Andiamo het volgende:
Heb mijn abbo net verlengt met de X10..
Telefoon gratis, onbeperkt internet, gratis google maps (navigatie neem ik even aan).
En dat voor maar 16,95 bij een T-mobile relax 20 abonnement (ja ik bel bijna nooit zelf.. :') )

Nog maar paar daagjes wachten. *O* Jammer dat ik zo achterlijk ongeduldig ben, maar zo te lezen is dat wel de moeite waard :D
Heb vandaag....UH...gisteren ook m'n abo verlengt.
2 jarig relax 20... en natuurlijk de X10 erbij

quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:15 schreef Andiamo het volgende:

[..]

Jammer alleen dat ik nu
- de X10 MINI opgestuurd heb gekregen i.p.v. de gewone X10
- contractbevestiging voor 16,95 abbo-kosten + 9,95 bijbetalen voor web n walk (terwijl dit juist 2 jaar gratis hoort te zijn)

ik wil mijn nieuwe telefoon!!
Heb je toevallig online verlengt? En heb je bij opties web 'n walk uitgevinkt (als je op je oude abo web 'n walk had)
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_85731005
Bericht gekregen voor het bepalen voor afleveringsdatum....
Zo snel mogelijk staat voor 1 September.....tik tok tik tok duurt het nog lang :')
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_85961678
Heb m'n eerste android binnen.....
Dat is weer eens volkomen wat anders dan de SE C905
pi_85967914
Eind september komt de langverwachte update naar 2.1, lopen we nog steeds achter, maar toch!
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
  donderdag 9 september 2010 @ 10:21:38 #256
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_86233919
Iemand trouwens ervaring met het back-up systeem en dan vooral het terugzetten van contacten.
Iedere keer als ik m'n mobiel uitzet en weer aan gooi zijn al m'n contacten pleite en moet ik het opnieuw instellen.
Ook bij gespreksgeschiedenis, sms enz. zijn enkel de nummers te zien en niet de namen, zodra de backup opnieuw terugzet is dat ook weer gefixed zolang ik hem niet uitzet.

Lichtelijk irritant. :')
  zaterdag 25 september 2010 @ 19:33:24 #257
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_86837987
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 00:25 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Heb vandaag....UH...gisteren ook m'n abo verlengt.
2 jarig relax 20... en natuurlijk de X10 erbij
[..]

Heb je toevallig online verlengt? En heb je bij opties web 'n walk uitgevinkt (als je op je oude abo web 'n walk had)
Zelfde abbo als mij dus ;)

En nee, telefonisch verlengt. De aanbieding die ik bij het verlengen zelf kreeg online, klopte niet met de aanbieding die op de homepage stond (2 jaar gratis internet)... Op zo'n moment ga ik bellen, omdat dat nogal verwarrend is. Maar kreeg ik dus alsnog de mini opgestuurd _O-
Maar alles was echt goed gecontroleerd voor me en ik ben prima geholpen, ik heb alleen geen geduld en het duurde zolang (weken) voordat het opgelost was...

Maar ik kan pas van dat internet gebruik maken (zonder in de buurt van mijn wifi te zijn) vanaf 6 december, wanneer mijn nieuwe abbo dus ingaat :')
pi_86864027
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:41 schreef SpeCulaes het volgende:
Eind september komt de langverwachte update naar 2.1, lopen we nog steeds achter, maar toch!
Mochten de mensen het hier nog niet weten:

Het uitrollen van de 2.1 update BEGINT eind oktober. Ga er dus maar vanuit dat het ergens halverwege november wordt.
pi_86864064
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:26 schreef Masegate het volgende:

[..]

Mochten de mensen het hier nog niet weten:

Het uitrollen van de 2.1 update BEGINT eind oktober. Ga er dus maar vanuit dat het ergens halverwege november wordt.
Ze stellen het steeds meer uit inderdaad.. Leuk dat SE van de X10 hun vlaggenschip wil maken, maar met zulke acties zorg je dat iedereen uiteindelijk gaat overstappen naar HTC of Samsung.
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
  maandag 27 september 2010 @ 19:52:07 #260
319518 Eurynox
DumptieDumptieDum
pi_86913809
Het is wel jammer want het is echt een mooi ding... Maar dit zorgt er idd voor dat ik toch voor HTC of Samsung ga kiezen
You're gonna touch the sun, and kiss the motherfucking rainbow
  woensdag 29 september 2010 @ 11:53:22 #261
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_86974658
Ok, zal ik weer hebben hoor, ik hoor bellers ineens niet! Ik heb al alles geprobeerd, waaronder een reset terug naar fabrieksinstellingen. Ook via de headset hoor ik niets, alleen een beetje ruis. Bellers horen mij wel. Maakt ook niet uit of ik hen bel of zij mij.

Trouwens, ook erg fijn, die back-up dinges werkt niet. Ik heb nu nog maar de helft van mijn contacten, terwijl ik vantevoren (voor de reset) een backup had gemaakt van alles en net dat bestand weer heb teruggezet.
  woensdag 29 september 2010 @ 16:26:33 #262
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_86985335
En ik kan weer bellen. Ok, vaagheid ten top.
pi_87021567
Dit is nu al mn 2e X10 en ook al de 2e die mn sd kaartje weigert te lezen. Back up maken gaat dus niet want hij ziet geen sdkaart. Ik kan op die kaart via windows wel van alles gaan zetten maar ik betwijfel of dat zin heeft. Ik betwijfel of dit de goede toestelkeuze is geweest van mijn abo verlenging.
pi_87021631
Ik ben ook aan mijn tweede, maar dat lag aan Hi.
Mijn telefoon wou niet meer opladen, en ik zei dat het aan mijn oplader lag. NEee nee echt niet, nee, we sturen hem op, hier een leentoestel. Die overigens uit elkaar viel. :') Minuut in je tas en hij viel uit. Anywho. Na 6 weken, dacht ik, of 8 werkweken, zoiets, kreeg ik toch maar een nieuwe. En die laadde ook niet op. En toen kreeg ik toch maar een nieuwe oplader.
pi_87022047
Als iemand toevallig weet hoe mijn 'sdkaart-herkenning' opgelost kan worden houdt ik me graag aanbevolen want ik heb in een maand tijd nog nooit zo vaak naar T-Mobile moeten bellen. Het is wel gratis, maar het gaat me langzaamaan wel op de zenuwen werken.
pi_87022114
Misschien heb je het kaartje naar het verkeerde formaat gezet? Even kijken onder 'instellingen->SD-kaart en telefoongeheugen' of je daar de mogelijkheid hebt om de SD-kaart te formatteren. :)
pi_87022655
Ik heb nu eindelijk kunnen formatteren. Ik wil iets op het kaartje kunnen zetten maar bij ringtones of foto's. Nu gebruik ik daar windows commander voor. Ik maak een nieuw mapje aan en plaats daar een vijftal ringtones in met .mp3 als bestandsindeling en een aantal foto's. Als ik dan via de telefoon-officesuite-memorycard ga dan krijg ik de melding: geen ondersteunde bestanden. Nou dat lijkt me vreemd aangezien de foto's met de vorige x10 gemaakt zijn.

Ik krijg gewoon het idee dat dit toestel gewoon doet wat het wil zonder enige reden. Ik bedoel, ik doe niks anders als anders en nu ineens ziet ie het kaartje wel weer. Door dit systeem zou je bij windows bijkans de vlag weer gaan uithangen....

@ RealBizkit666

Hoe kan ik dit kaartje dan omzetten naar een ander formaat, anders dan het te formatteren? Thx in advance
pi_87022984
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:21 schreef Hossa het volgende:
Ik heb nu eindelijk kunnen formatteren. Ik wil iets op het kaartje kunnen zetten maar bij ringtones of foto's. Nu gebruik ik daar windows commander voor. Ik maak een nieuw mapje aan en plaats daar een vijftal ringtones in met .mp3 als bestandsindeling en een aantal foto's. Als ik dan via de telefoon-officesuite-memorycard ga dan krijg ik de melding: geen ondersteunde bestanden. Nou dat lijkt me vreemd aangezien de foto's met de vorige x10 gemaakt zijn.

Ik krijg gewoon het idee dat dit toestel gewoon doet wat het wil zonder enige reden. Ik bedoel, ik doe niks anders als anders en nu ineens ziet ie het kaartje wel weer. Door dit systeem zou je bij windows bijkans de vlag weer gaan uithangen....

@ RealBizkit666

Hoe kan ik dit kaartje dan omzetten naar een ander formaat, anders dan het te formatteren? Thx in advance
Je zult waarschijnlijk het kaartje onder Windows geformateerd hebben. Die zal wel NTFS nemen, terwijl android dat niet ondersteund, deze wil FAT32 hebben. :)

Maar je X10 ziet het kaartje nu wel?
pi_87023266
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:28 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Je zult waarschijnlijk het kaartje onder Windows geformateerd hebben. Die zal wel NTFS nemen, terwijl android dat niet ondersteund, deze wil FAT32 hebben. :)

Maar je X10 ziet het kaartje nu wel?
Ja maar het enige wat ik ermee kan is ontkoppelen en/of formatteren LOL . Nee ik heb het kaartje overigens met de X10 geformatteerd. Als ik m daarna in mijn Vista pc stop, staat er wel nog een map lostdir op, vreemd na een format maargoed.
pi_87023587
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:34 schreef Hossa het volgende:

[..]

Ja maar het enige wat ik ermee kan is ontkoppelen en/of formatteren LOL . Nee ik heb het kaartje overigens met de X10 geformatteerd. Als ik m daarna in mijn Vista pc stop, staat er wel nog een map lostdir op, vreemd na een format maargoed.
Die LOST.DIR wordt door android erop gezet.
Je zou nu gewoon via je PC mappen kunnen aanmaken op de SD-kaart, en deze kun je vervolgens met een File Explorer bekijken op je X10.

Waarschijnlijk zal ook wel ergens op het wereld wijde web te vinden zijn welke mappen er allemaal standaard op je SD-kaart horen te staan: http://androidcommunity.com/forums/f28/sd-card-folders-3675/
pi_87028557
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:41 schreef RealBizkit666 het volgende:

Waarschijnlijk zal ook wel ergens op het wereld wijde web te vinden zijn welke mappen er allemaal standaard op je SD-kaart horen te staan: http://androidcommunity.com/forums/f28/sd-card-folders-3675/
Je hebt gelijk...die mapstructuren, daar zat t m in..Android heeft daar een bepaald systeem in. Nu kan ik alsnog genieten van mn eigen Ringtones! Mijn dank is zeeer groot! _O_
pi_87028956
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:28 schreef Hossa het volgende:

[..]

Je hebt gelijk...die mapstructuren, daar zat t m in..Android heeft daar een bepaald systeem in. Nu kan ik alsnog genieten van mn eigen Ringtones! Mijn dank is zeeer groot! _O_
Graag gedaan. En bij elke andere android telefoon zou je dit probleem ook gehad hebben, dus het ligt niet aan de X10. :)
  donderdag 30 september 2010 @ 19:02:45 #273
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_87032229
Ik wil hem ook (de mini pro)!!! O+ maar mijn abo duurt nog tot juni 2011 :'(
Ook nog bij T-mobile, dat is echt kut!!
Ik ga zoeken of er iets in de voorwaarden is veranderd in mijn nadeel, dan zou het abonnement per direct opgezegd kunnen worden ^O^

Weet iemand toevallig of er iets gewijzigd is in de voorwaarden?

[ Bericht 8% gewijzigd door Luxuria op 30-09-2010 19:07:46 ]
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:53:26 #274
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_87645851
Er is meer bekend over de Android 2.1-update voor de X10.
Zoals 5 homeschermen (ipv 3) met daarop max 20 icoontjes per scherm (ipv 16) *O*

pi_87646528
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef Andiamo het volgende:
Er is meer bekend over de Android 2.1-update voor de X10.
Zoals 5 homeschermen (ipv 3) met daarop max 20 icoontjes per scherm (ipv 16) *O*

Thnx for the heads up *O*

Andere filmpjes onder andere over 720p filmen staan ook op die account.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')