Same herequote:Op maandag 3 mei 2010 13:27 schreef Masegate het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom mijn X10 stiekem zonder het mij te vragen allerlei programma's in de achtergrond opstart?
Zo komt het regelmatig voor dat ik applicaties zie als:
- Moxier (die ik NOOIT, maar dan ook NOOIT gebruik)
- PlayNow (ik koop geen mp3's via PlayNow, dus waarom zou ik die openen?)
Ik lees vrij weinig redenen om geen X10 te kopen.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:56 schreef Firenzo het volgende:
die X10 zou ik nooit kopen;
Resolutie [je ziet dat bij de tattoo nu al allerlei applicaties niet draaien door de resolutie]
Klein en dik.
De gewone X10 zou ik ook niet kopen,
2 versies van het besturingssysteem achter [geen zicht op update binnenkort, dus achterstand bouwt op],
geen Multitouch [dit gebruik je echt niet alleen voor zoomen, denk ook eens aan typen, of games/utilities]
Mediascape is nog wel interessant, Timescape niet. Ik wil niet alles door mekaar, daarom heb ik ook gescheiden email en dergelijke.
Zojuist vernomen dat deze update in week 21 beschikbaar komt in NL.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:27 schreef Masegate het volgende:
Ow, en hoe zit het met die update. Er zou al een update zijn, maar alleen nog maar voor KPN mensen? Wanneer kan ik hem dan updaten?
Mijn telefoon heeft R1FA014 en er zou nu een update beschikbaar zijn naar R1FA016.
Ik heb die update allang.quote:Ow, en hoe zit het met die update. Er zou al een update zijn, maar alleen nog maar voor KPN mensen? Wanneer kan ik hem dan updaten?
Mijn telefoon heeft R1FA014 en er zou nu een update beschikbaar zijn naar R1FA016.
Ga ik meteen even checken dan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef Dowdoon het volgende:
[..]
Ik heb die update allang.![]()
Als het goed is zit er een geheugenkaartje bij je telefoon geleverd en als je die met een kaartlezer uitleest zie je dat er software op staat.
Even installeren en de optie software bij werken doen en dan de instructies volgen en klaar is kees.
(dit was bij mij iig het geval)![]()
Succes d'r mee
Bij mij was er USB kabel meegeleverd. Die heb ik aangesloten (samen met foon) op de Pc en toen startte het programma (.exe om m te installeren) vanzelf op. Bedoel je dat?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:23 schreef Treces het volgende:
Hoe krijg ik de X10 in Media Go ingesteld? Iemand ervaring?
Hehe, hij past zich vanzelf aan aan jouw vingervlugheid. Dus ja.. .het is maar net in hoeverre jij jezelf ziet als een vrouw van 80quote:Op woensdag 7 april 2010 20:28 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dus dat scherm is even gevoelig als een vrouw van 80 tussen der benen?
Gelukkig dat ik hem niet gekocht heb.
Hey, dat is leuk!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef Masegate het volgende:
[..]
Dat kun je aanpassen (voor linkshandigen). Je moet de bovenkant van het boogje naar links schuiven. Dan draait 'ie.
Nope, geen FM-radio. Misschien kun je op de een of andere manier internet-radio aan de praat krijgen? Zelf niet nodig, dus ook niet uitgezocht. Succes!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:36 schreef MNR het volgende:
Vraagje: ik lees tegenstrijdige berichten over de functie FM-radio op de X10. Is het toevallig iemand gelukt om deze functie te vinden?? Ik zou echt heel goed balen als ik geen radio kan luisteren via mijn telefoon..
Verder echt prachtapparaatje zeg(heb m sinds afgelopen vrijdag)
Dat was idd de tweede optie, maar ja, moet ik nog even uitzoeken, hoe dat zit qua kosten. Heb ook mijn GPRS nog niet aan de praat gekregen.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef Masegate het volgende:
[..]
Nope, geen FM-radio. Misschien kun je op de een of andere manier internet-radio aan de praat krijgen? Zelf niet nodig, dus ook niet uitgezocht. Succes!
Okay, ik ga wellicht een minder intelligente vraag stellen, maar dat interesseert me geen reet, ben op zoek naar een antwoord.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:09 schreef Lastpost het volgende:
Ik draai hier ook een internet-radio app, buffert ie eerst netjes en dan kun je prima luisteren.![]()
Voor de beleving, 6 minuten radio staat gelijk aan 1MB.quote:Datalimiet
De databundel van Telfort (Surf & Mail onbeperkt) kent een Fair Use Policy. Dit wil zeggen dat je niet meer data mag gebruiken dan redelijk is. Bij normaal gebruik zou deze limiet toereikend moeten zijn, ga je echter veel streaming video kijken of veel downloaden op je gsm dan kan het zijn dat je over de limiet heen gaat.
Deze databundel bevat dus geen onbeperkt gebruik van data, zoals de titel van het product suggereert! Hoe werkt Fair Use limiet bij Telfort?
Bij een dataverbruik dat meer dan 10x boven het gemiddelde verbruik ligt, ontvang je een waarschuwings sms. Gebeurt dit een maand later nogmaals dan krijg je wederom een waarschuwings sms. Na twee SMS waarschuwingen ontvang je een brief thuis met een laatste waarschuwing, ga je de maand erop nogmaals over de limiet heen dan sluit Telfort je af van het mobiele internet abonnement.
Waarom zouden ze slecht zijn dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:01 schreef Sickert het volgende:
[ afbeelding ]
Appkillers schijnen slecht te zijn iig, ik gebruik zeg gewoon
Fuck Apps waarvan ik niet wil dat ze draaien!! Die bitches Die!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |