quote:Op woensdag 4 november 2009 17:18 schreef larry_flynt het volgende:
Net Duke Nukem 3D gekocht in de appstore. Was maar 79 cent
gewoon even installous downloaden :-)quote:Op woensdag 4 november 2009 18:52 schreef Agiath het volgende:
Modjes, doe er wat aan!
Ik heb naast mijn unlock nu ook dat Cydia ofzo, maar ik zie er nog niet echt nuttige dingen op staan
Ik hoopte eigenlijk op een goed navigatie systeem maar dat zag ik niet. tzal wel
Met blackra1n, neem ik aan? Ging het bij jou ook zo snel, soepel en makkelijk?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:11 schreef Agiath het volgende:
oh nice!!!
Net mijn iphone unlocked, ik kan er nu lekker mee bellen
Ja mooi, t ging echt lkkr soepelquote:Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef phluphy het volgende:
[..]
Met blackra1n, neem ik aan? Ging het bij jou ook zo snel, soepel en makkelijk?
Ik heb me daar echt over verbaasd, had me al voorbereid op een drama!
Bij een vriendin van me werkte het niet. Hij wilde niet meer opstarten na het jailbraken. Ik heb 'm met moeite kunnen restoren naar z'n originele staat.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef phluphy het volgende:
[..]
Met blackra1n, neem ik aan? Ging het bij jou ook zo snel, soepel en makkelijk?
Ik heb me daar echt over verbaasd, had me al voorbereid op een drama!
Hier lukte het de eerste keer ook niet. Hij startte wel weer op, maar had blackra1n gewoon niet geïinstalleerd.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:41 schreef NJ het volgende:
Bij een vriendin van me werkte het niet. Hij wilde niet meer opstarten na het jailbraken. Ik heb 'm met moeite kunnen restoren naar z'n originele staat.
Tevens TT aangepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |