Goeie postquote:
Heb je ook SBSettings of Spoof of Hide icons ( via SBSettings)? Want op die manier krijg je ze weer terug. Dat heb ik ook wel eens gehad.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:30 schreef Chav het volgende:
Ik heb ook weer een heerlijk probleempje!
Gisteren eindelijk van 3.0 naar 3.1.2 geupdate en jailbreak, allemaal goed gegaan maar moest natuurlijk de Cydia apps weer herinstalleren. Categories opnieuw geinstalleerd, spelletjes en apps erin gedaan, categories doet helemaal niks meer! Laat niks zien, staat dat de mappen leeg zijn etc. Verwijderd, ja hoor, spelletjes en apps weg. Als ik itunes open zie ik ze wel op mn springboard staan maar niet op mn Iphone. Alles opnieuw geinstalleerd, werkt niet. Alles uit mn Itunes gegooid en weer opnieuw, werkt niet. Instellingen-algemeen-herstel alle instellingen, werkt niet. Via Iphonebrowser de apps eraf gegooid en weer opnieuw installeren via Itunes, werkt niet!
Nu maken de bullshit apps me niet zo uit, maar Tetris, Bejeweled etc zou ik toch wel graag terugwillen
Deze zijn trouwens via Appulous gedaan
Iemand die me kan helpen?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:48 schreef phluphy het volgende:
[..]
Goeie quote!![]()
Oh wacht, ik had hier al gepost, had geen tvp meer nodig!
SBsettings wel maar daar staan ze ook niet! Als ik ze er nu op wil zetten doet itunes het ook niet, die zegt doodleuk: tetris etc is niet overgezet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:38 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Heb je ook SBSettings of Spoof of Hide icons ( via SBSettings)? Want op die manier krijg je ze weer terug. Dat heb ik ook wel eens gehad.
Of flink naar rechts scrollen. Misschien staan ze daar?
Yup, da's het planquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:13 schreef nelisb het volgende:
Valt weinig te kijken! Reservekopie 3G, daarna 3gS aan pc. Reservekopie terugzetten. Thats it!
Heb je AppSync wel geinstalleerd via Cydia?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:22 schreef Chav het volgende:
[..]
SBsettings wel maar daar staan ze ook niet! Als ik ze er nu op wil zetten doet itunes het ook niet, die zegt doodleuk: tetris etc is niet overgezet.
Ehh, nee... waaromquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:03 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Heb je AppSync wel geinstalleerd via Cydia?
Voor mij net niet genoeg voordelen om te upgraden, zeker niet nu ik inmiddels een externe bluetooth gps kan aansluiten. Ben benieuwd waar ze komende zomer weer mee komen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben er tevreden over de 3GS: veel sneller en meer mogelijkheden dan de 2G. En natuurlijk veel meer ruimte (32 vs 8 GB)
Ik had er max 225 voor over. Dat is een hele goede prijs(gewoon goedkoop). 250 is wel een redelijke prijs.quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:43 schreef Aventura het volgende:
Wat is een redelijke prijs voor een gebruikte, maar in goede staat zijnde iPhone 8GB 3G denken jullie? Ik heb al op Marktplaats gekeken maar de prijzen lopen sterk uiteen.
Mee eens. Meer dan ¤ 300 zou ik er niet voor betalen: dan mag je wel een 16 GB variant verwachten (voor ¤ 300 of meer).quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:25 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik had er max 225 voor over. Dat is een hele goede prijs(gewoon goedkoop). 250 is wel een redelijke prijs.
Dé reden dat ik de mijne gejailbreakt heb.quote:Op zondag 8 november 2009 10:58 schreef JohnnyStardust het volgende:
Een aan te passen lockscreen zou wel tof zijn. Dat je ook bijvoorbeeld je gemiste oproepen/ontvangen berichten/mails kunt zien (mis ik nu) en welke afspraken je binnenkort hebt.
En wat draai je hiervoor? Infolock (als ik me niet vergis) is betaald maar raad wel iedereen aan.quote:Op zondag 8 november 2009 11:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Dé reden dat ik de mijne gejailbreakt heb.
LockCalendarquote:Op zondag 8 november 2009 19:54 schreef ruffian het volgende:
[..]
En wat draai je hiervoor? Infolock (als ik me niet vergis) is betaald maar raad wel iedereen aan.
Ik blijf Nederlander en wil iets gratis
Dit?quote:Op maandag 9 november 2009 11:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb iets gevonden waardoor je websites gewoon op de normale manier laat zien binnen Safari.
Voorbeeldje: als je bij naar www.forum.fok.nl gaat krijg je die oranje vage mobiele uitvoering.
Ik heb nu dus een manier gevonden hoe hij de website (zonder dat je een fok! abbo neemt) op de manier laat zien zoals je het op de pc ziet (bagger lay-out)
Is er hier animo voor een uitleg, en mag ik het überhaupt posten hier ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |