En een jailbreak maakt je iphone trager omdat er background processen komen. Bovendien verlies je je garantie omdat door een jailbreak het stripje in je iphone van kleur verandertquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Een jailbreak is illegaal en als je bluetooth aanzet kan Apple direct registreren dat je 'm hebt gejailbreaked. Omdat ze je telefoon dan onklaar kunnen maken (je kunt dan niet meer bellen/sms'en) moet je de procedure uitvoeren die hier vaak 'unlocken' wordt genoemd. Maar goed, als je wifi hebt draaien stuurt Apple ieder uur een nieuwe baseband naar je telefoon, waardoor je 'm steeds maximaal een uur kunt gebruiken. Dat staat ook wel bekend als 'tethering'. Dan is het dus ofwel ieder uur opnieuw unlocken, ofwel permanent bluetooth en wifi uitschakelen. Hoewel je weinig aan bluetooth hebt, is het desalniettemin zonde van de functionaliteit en zit je ook zonder wifi.
Kortom, jailbreaken is zeker geen aanrader. Bovendien zijn er veel gevallen bekend van mensen die op hun T-Mobile rekening 'overige kosten' hebben: in 10% van de gevallen worden ze geschrapt, maar in 90% van de gevallen zijn het extra kosten voor het gebruik van 3G omdat T-Mobile je jailbreak heeft ontdekt.
Bullshit. Gejailbreakte iPhone herstellen en naar SV sturen en je krijgt gewoon een gerepareerde/andere iPhone terug en ja dat is uit eigen ervaring.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:04 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
En een jailbreak maakt je iphone trager omdat er background processen komen. Bovendien verlies je je garantie omdat door een jailbreak het stripje in je iphone van kleur verandert
quote:De tot nu bekende easter eggs in Appie: eieren, afwasborstel, bananen, stokbrood en hamburgers. Nog meer gevonden?
ach ik heb al een paar gehad dat hij tijden lang op de helft zat en opeens gewoon uitviel met daarna het teken dat de accu helemaal leeg wasquote:Op zondag 15 november 2009 21:17 schreef TNA het volgende:
Batterij vandaag: razendsnel richting de 44%, om daar al uren te blijven. Het blijft een verrassende telefoon
Cydia --> Manage --> Packages --> klik op de app die wil verwijderen --> Modify --> Remove.quote:Op maandag 16 november 2009 00:28 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb nu mijn iphone gejailbreakt en wat apps gedownload via cydia, maar hoe kan ik deze apps weer verwijderen? Via googel niet te vinden...
Makkelijker is om uit Cydia de app cydelete te downloaden daarmee kan je alle cydia apps verwijderen zoals je ook de normale programma's kan verwijderen.quote:Op maandag 16 november 2009 01:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Cydia --> Manage --> Packages --> klik op de app die wil verwijderen --> Modify --> Remove.
Dan ben je behoorlijk achterlijk. klikquote:Op maandag 16 november 2009 00:28 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb nu mijn iphone gejailbreakt en wat apps gedownload via cydia, maar hoe kan ik deze apps weer verwijderen? Via googel niet te vinden...
Waarom zou ik een stukje tekst aan moeten maken? Ik weet het allemaal al.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:23 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dan maak je een mooi stukje tekst waar alles in staat aan info en opper je dat voor de volgende OP. Alleen maar janken is zo ... Zo.
Drugs are bad, mmmkayquote:Op maandag 16 november 2009 14:08 schreef Skv het volgende:
Een jailbreak is illegaal en als je bluetooth aanzet kan Apple direct registreren dat je 'm hebt gejailbreaked. Omdat ze je telefoon dan onklaar kunnen maken (je kunt dan niet meer bellen/sms'en) moet je de procedure uitvoeren die hier vaak 'unlocken' wordt genoemd. Maar goed, als je wifi hebt draaien stuurt Apple ieder uur een nieuwe baseband naar je telefoon, waardoor je 'm steeds maximaal een uur kunt gebruiken. Dat staat ook wel bekend als 'tethering'. Dan is het dus ofwel ieder uur opnieuw unlocken, ofwel permanent bluetooth en wifi uitschakelen. Hoewel je weinig aan bluetooth hebt, is het desalniettemin zonde van de functionaliteit en zit je ook zonder wifi.
Kortom, jailbreaken is zeker geen aanrader. Bovendien zijn er veel gevallen bekend van mensen die op hun T-Mobile rekening 'overige kosten' hebben: in 10% van de gevallen worden ze geschrapt, maar in 90% van de gevallen zijn het extra kosten voor het gebruik van 3G omdat T-Mobile je jailbreak heeft ontdekt.
Zo, nu verder op een normale manier. Nooit meer jailbreaken dus!
Wat is er kut aan de telefoon?quote:Op maandag 16 november 2009 14:15 schreef HiZ het volgende:
iPhone, schitterend apparaat, jammer alleen dat het zo'n kut telefoon is.
Ook die functie werkt heel goed.quote:Op maandag 16 november 2009 14:15 schreef HiZ het volgende:
iPhone, schitterend apparaat, jammer alleen dat het zo'n kut telefoon is.
Enige minpuntje wat ik zou kunnen bedanken, is af en toe het bereik en het geluidquote:
Wha? Blackrain doet het niet bij mij, er gebeurd gewoon niksquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:56 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nee, de een na laatste kan ook, en dan heb je zelfs unlock van Dev Team ipv Geohot.
Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 16 november 2009 14:26 schreef Bellerophon het volgende:
Enige minpuntje wat ik zou kunnen bedanken, is af en toe het bereik en het geluid
Nou bij mijn woonplaats zo z.g.n. 3G dekking moeten zijn, en ik heb dat gewoon niet met de iPhone, terwijl mijn broer dat wel heeft (BlackBerry)quote:Op maandag 16 november 2009 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.
Krijg je geen programma op je SpringBoard te zien? Waarmee je o.a. Cydia kunt installeren.quote:Op maandag 16 november 2009 14:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wha? Blackrain doet het niet bij mij, er gebeurd gewoon niksDenk dat dat aan die baseband ligt
Ik heb al Cydia op mijn iphone staanquote:Op maandag 16 november 2009 14:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Krijg je geen programma op je SpringBoard te zien? Waarmee je o.a. Cydia kunt installeren.
Misschien moet je even op de link klikken omn het verschil te zien?quote:Op maandag 16 november 2009 16:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat is er mis met http://www.apple.com/nl/iphone/how-to/#klok.wekkers-instellen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |