Appie.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:45 schreef larry_flynt het volgende:
ik kan de ah app niet vinden. Hoe heet ie?
Ik kon hem daarop niet vindenquote:
Ja ik dus ook niet....quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kon hem daarop niet vindenHij staat wel in de top gratis apps..
Nee, de een na laatste kan ook, en dan heb je zelfs unlock van Dev Team ipv Geohot.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:12 schreef Bellerophon het volgende:
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=5886
KudtJe moet dus wel de nieuwste baseband hebben.
Hier ook...quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:55 schreef Copycat het volgende:![]()
Heel vreemd. Ik heb het net nog gecheckt en vind 'm ook nu gewoon door appie in het zoekscherm te typen.
Ik nu ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier ook...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Haal die 5 updates eens binnen!quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:59 schreef zarGon het volgende:
Hier ook...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Iemand?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:01 schreef Locusta het volgende:
Ik kan supreme prefrences niet installeren via cydiaHij zegt dan dat er een conflict is waardoor het niet geïnstalleerd kan worden. Ik draai nu fw 3.1.2. kan het daar mee te maken hebben?
Zo nee, iemand dit al een keer meegemaakt en een oplossing gevonden?
Niemand?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:42 schreef GeneraalUli het volgende:
Bah, bij synchroniseren gaan m'n gratis apps niet meer op m'n iPhone (Teletekst, Nos Journaal, Nu.nl, VI) Met én zonder jailbreak. Snap er niks van.
Meer mensen met dit probleem?
Ja, maar als ik dan ga synchroniseren gaan de vinkjes voor de gratis programma's weer weg.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel ingesteld dat die programma's wel gesynced moeten worden?
Hmm, raar. Heb je al geprobeerd om die programma's te installeren met App Store op de telefoon zelf?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:05 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dan ga synchroniseren gaan de vinkjes voor de gratis programma's weer weg.
Dat gaat beter, zal wel een of andere vage fout hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmm, raar. Heb je al geprobeerd om die programma's te installeren met App Store op de telefoon zelf?
Vergeet 3G Unrestrictor nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:36 schreef Jarno het volgende:
Ik ben echt helemaal los met de jailbreak hoor. Net nog ff cycorder geinstalleerd, best geinige kwaliteit voor de iPhone cam zeg! Morgen tijdens de intocht van de Sint maar eens mee spelen
.
Maar ondertussen staat ook SBSettings, Lockinfo met aangepast thema en plugins en weet ik veel wat er allemaal op.
Hm dat doe ik niet zo vaak (ik heb alleen op kantoor fatsoenlijk 3G bereik en tussen kantoor en huis amper) maar ik zal er eens naar kijken. Nog meer tips?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:37 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Vergeet 3G Unrestrictor niet. Lekker Uitzending Gemist kijken met Wifi kwaliteit onderweg.
Wat houdt dat precies in dan? Dat je hem thuis al helemaal kan bufferen oid?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:37 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Vergeet 3G Unrestrictor niet. Lekker Uitzending Gemist kijken met Wifi kwaliteit onderweg.
nee, normaal kan je zonder wifi niet streamen, 3G vertikt ie dan, maar nu heeft de app niet door dat ie niet via wifi zitquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:00 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in dan? Dat je hem thuis al helemaal kan bufferen oid?
3G Unrestrictor is chill, inderdaad. AttachmentSaver, YourTube, Safari Download Manager.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:37 schreef Christiaan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |