abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 november 2009 @ 00:39:07 #151
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_74710926
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:11 schreef Sai het volgende:
Hey wat de fuck iemand in dit topic heeft mijn avatar.
Al héél lang. Echt al 5 jaar ofzo.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_74711722
orphan 2009 gezien,

naja gezien, vond hem zo traag dat ik hem uitgezet heb na 1 uur en 10 min kijken. De mensen die hem ook aan het kijken waren vonden het ook niet zo boeiend... er gebeurde gewoon niks en de schrikmomenten waren niet goed ofzo...

ik: 4
imdb 7,2
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 november 2009 @ 03:35:45 #153
862 Arcee
Look closer
pi_74712709
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:12 schreef SnuggLe het volgende:
Secretary
Maggie Gyllenhaal.
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:02 schreef SnuggLe het volgende:
- Zero 7 - Simple Things (track op de soundtrack is In the Waiting Line

Beide dikke aanraders.
Ja, maar die kende ik al voor de film. Zero 7.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_74713956
2012 moest een spektakel worden, was dat voor een deel ook wel, maar daarna weer een afgeraffeld typisch Hollywood scenario. Beetje te vergelijken met Independance day dus. Wel leuk dat ze John Cusack gekozen hadden voor mannelijke lead. Vind ik toch altijd een aardige acteur. Danny Glover speelde ook een aardige president van de VSvA. And I just like Woody (Harrelson). Ook nu weer met een favoriete gimmick snack, zoals in Zombieland. Trouwens ook een cameo voor goeie ouwe George Segal, actieheld uit de jaren 60 en 70.
Cijfer 6.
I´m back.
pi_74715073
Taxi (1998)

(dit plaatje kan wel van een ander deel zijn, maar ik kon niet zo snel een leukere vinden)

Als ik héél héél eerlijk ben wist ik niet eens dat Taxi en Taxi Driver twee verschillende films waren. Ik verwachtte eigenlijk iets met mafia-trekjes en achtervolgingen. Deels klopte dat, maar Taxi is een totaal andere film dan ik dacht.

Het speelt in Marseille, waar Daniel stopt met zijn baan als pizzabezorger om eindelijk zijn droom uit te laten komen: hij wordt taxichauffeur. Vanwege zijn voorliefde voor te hard rijden wordt hij ingerekend door een agent. Deze agent is nogal een sulletje en denkt Daniel te kunnen gebruiken om een bende in te rekenen, waarmee zijn aanzien zal worden vergroot.

De film is erg sympathiek, ik moest stiekem aan Die Hard denken maar dan in vriendelijke en iets romantische vorm. Dit kan komen door het Frans, door Daniel die enorm sympathiek is (Samy Naceri heeft het gezicht van je lievelingskleuter, ondeugend maar ongelooflijk onschuldig), door de moeder van de agent die je wil adopteren, ik weet het niet. De grappen liggen er duimendik bovenop maar het maakt niet uit, want het is zo gezellig dat je er met een grijns naar kijkt.

Ik vond het een prima film, er werden nog zachtjesaan wat leuke thema's behandeld, maar ik vond de film verder vrij pretentieloos. Ik lees op verschillende sites hele andere verhalen, maar als er een diepe laag in deze film zit, heb ik hem gemist. Deel 2 en 3 staan in de planning.

Een 7,3 (IMDB: 6,7)
pi_74718996
Infestation (2009)

Verrassend leuk eigenlijk. Het plot is simpel. Om de een of andere reden wordt een stadje overrompeld door een plaag van giant bugs, beetje vergelijkbaar met Eight Legged Freaks. Anti-held Cooper (Christopher Marquette) wordt wakker in een cocon en vanuit daar gaat het balletje rollen. Ook Ray Wise (aka The Devil uit Reaper als meest recente rol) maakt ook nog zijn opwachting. Erg vermakelijke film, lekker tempo en gewoon precies wat je van dit soort film kan verwachten. Beter dan Eight Legged Freaks imo.

IMDB: 6.3
Ik: 6.9
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 15 november 2009 @ 18:21:00 #157
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_74720931
Ink

Eén van de beter die ik dit jaar al gezien heb
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_74722757
Eden Lake

IMDB: 7.0
Ik: 7.5

Gaat over irritante jochies die de vakantie van een stelletje verzuurt.
  zondag 15 november 2009 @ 19:27:44 #160
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_74723122
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:02 schreef rambamm het volgende:
trainspotting

En wat vond je van de film? Voor mij toch zeker wel een 8.5/9.0
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_74723484
Quality reviews in here
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_74724002
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Eden Lake

IMDB: 7.0
Ik: 7.5

Gaat over irritante jochies die de vakantie van een stelletje verzuurt.
Dat was zo'n erge realistische film. Brrr
pi_74724341
ik heb gisteravond "9" gezien lees hier meer erover.

Een hele tijd geleden las ik over deze animatiefilm. Ik was nieuwschierig, en heb m even gekuikt om te kijken of het wat is.

Het verhaal gaat over 9, een lappenpop die plots ontwaakt in een duistere wereld vol oud ijzer en rommel. Hij kan niet praten, en heeft een rits over zijn buik lopen.
In zijn zoektocht naar niets komt hij een andere lappenpop tegen. Op zijn rug staat een 5. 5 is al wat langer op deze onwerkelijke planeet aan het ronddolen, en helpt 9 aan een stem. Net op het moment dat de twee vriendschap sluiten word 9 ontvoerd door een buitenproportioneel groot en eng skelettenmonster.
Hij komt er snel achter dat het leven als lappenpop hard is. Gelukkig komt hij anderen tegen. Samen met hen gaat hij proberen om 9 weg te halen bij het duistere monster. Of het hem gaat lukken, en wat het grote gevaar wat hen boven het hoofd hangt nou precies is, ga ik niet vertellen.
Ik heb ademloos naar de film zitten kijken

De animatie is prachtig gemaakt. De poppen lijken levensecht. De duistere sfeer die de animatie uitstraalt is prachtig gemaakt. Als de film op BR uitkomt ga ik m zeker kopen

Edit: oh op de vorige pagina heeft iemand m ook al gezien Nou ik deel die mening en het cijfer ook

[ Bericht 8% gewijzigd door muisje-eliza op 15-11-2009 20:09:09 ]
  zondag 15 november 2009 @ 20:21:36 #164
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74725192

ik heb nu 500 days of summer gezien...

ik ben niet van de romantische komedies, maar heb me prima vermaakt met deze film. De problemen die ze hadden kwamen niet geforceerd voor een film over, maar juist natuurlijk.. het zou iedereen kunnen overkomen..
een ander pluspunt is de lekkere muziek in de film..en het natuurlijke acteren van de hoofdrolspelers..
Zooey Deschanel is een beetje offbeat als altijd maar dat is erg schattig

cijfer een 8
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zondag 15 november 2009 @ 20:37:37 #165
170987 Dennis1969
De Vectrex leeft
pi_74725970
2012
Tja ik hink op twee gedachtes..... aan de ene kant is dit een collage van spectaculaire beelden, aan elkaar gepraat door heroische uitspraken.....
Aan de andere kant is dat precies wat je verwacht van een Emmerich film, en spectaculair was het zeer zeker.
Van mij krijgt deze film een 6.5, op het grote scherm komt deze film goed tot zijn recht, ik heb genoten van het geluid, maar de totale afwezigheid van iets wat ook maar een beetje op een verhaal lijkt snoept aardig wat punten van mijn score af.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dennis1969 op 16-11-2009 08:51:55 ]
Ultravox 26 april in Paradiso....eindelijk!!!!!
pi_74727876
Whatever Works
http://www.imdb.com/title/tt1178663/

Ik ben niet zo'n grote komedie fan, maar deze trailer sprak me wel aan. Op naar de bios dus!
De oude man is geweldig: bot, direct en sarcastisch. Heerlijke uitspraken van hem.
Mooie dialogen en plotwendingen Maar soms net iets te langzaam.
Daarom een 7
Imdb: 7.4
  maandag 16 november 2009 @ 01:04:04 #167
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_74737484
2012

Fijne film hoor!
Maarrrr... Ga er vooral heen met je verstand op nul, en puur voor de special effects etc. Het verhaaltje ging wel, maar bij rampenfilms is dit gewoon te standaard en altijd hetzelfde ingedeeld met de hoofdrolspelers, de wetenschappers en de president die er weer bij wordt betrokken.

Aangezien Emmerich de special effects en trukendoos wagenwijd heeft opengezet en toch wel weet te boeien tot het einde krijgt hij van mij gewoon een hele dikke 7
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_74739812
Taxi 2 (2000)

Zoals aangekondigd ben ik na Taxi verder gegaan met Taxi 2. Deze keer komt de Japanse ambassadeur naar Frankrijk om allerlei vooruitstrevende verdragen te tekenen, maar hij wordt gekidnapt. Emilien vraagt nogmaals de hulp van Daniel om de zaak op te lossen. Intussen blijkt de generaal die bij dit alles aanwezig moet zijn de vader van Daniels vriendin te zijn.

De vorige keer trok ik de vergelijking met Die Hard, nu moest ik soms zelfs aan Spy Hard denken. Alle flauwe grappen waren deze keer nog veel flauwer, de trekjes van de personages werden uitvergroot. Denk ook aan een botsing van ongeveer 32305 politiewagens die zo'n twee minuten duurt, met daaronder een vrolijk Frans chanson.

Waar ik mezelf over verbaasde is dat ik me alsnog heel goed wist te vermaken. Het is alsof je een serie kijkt als je de films zo snel achter elkaar kijkt. Oké, een iets mindere aflevering, maar de personages zijn nog steeds erg sympathiek en ik werd er vrolijk van.

Intussen blijkt er ook nog een deel vier te zijn, dus ik hoop dat het niveau ergens weer stijgt.

Een 6,8 (IMDB: 6,2)
  maandag 16 november 2009 @ 10:06:36 #169
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74740822
quote:
Als je dit positieve beeld wil houden stop je nu met kijken en laat je 3 en 4 lekker zitten... ten minste dat is mijn mening
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_74740870
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:06 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Als je dit positieve beeld wil houden stop je nu met kijken en laat je 3 en 4 lekker zitten... ten minste dat is mijn mening
Ik vind Taxi (1) al helemaal niets. . .
I´m back.
pi_74744292
American History X

Erg indrukwekkende film. Sommige stukken staan nog steeds op m'n netvlies gebrand
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IMDb: 8,6
Mijn cijfer: 8,7
  maandag 16 november 2009 @ 12:22:28 #172
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_74744363
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik vind Taxi (1) al helemaal niets. . .
De eerste en enige film waarbij ik ooit in slaap ben gevallen! Daarna nog niet eens een poging gewaagd tot herkijken
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_74744749
This Is Spinal Tap (Rob Reiner, 1984)
Vermakelijke mockumentary over de fictieve rockband Spinal Tap. De film steekt de draak met veel clichés binnen de rockscene en bevat veel verwijzingen naar bands uit die tijd (jaren ’60 – ’80). Er valt genoeg te lachen, zeer droge interviews, grappige songteksten en optredens en de aanpak van dit alles is vrij origineel te noemen. 7.8
pi_74744758
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:22 schreef LeonH het volgende:
[..]
De eerste en enige film waarbij ik ooit in slaap ben gevallen! Daarna nog niet eens een poging gewaagd tot herkijken
Het is dat Franse gekeutel denk ik, waardoor ik het leuk vind. En dat je met dit gezicht vertederd zit te kijken wat de Fransen blijkbaar leuke humor vinden. Schattig, is het.
Maar ik begrijp heel goed dat mensen het onzinnige domme films vinden. Dat zijn het namelijk ook. Maar ik kan daar soms best een beetje van genieten
pi_74746919
Night at the Museum: Battle of the Smithsonian (2009)

Larry Daley (Ben Stiller) is tegenwoordig geen nachtbewaker meer bij het Natural History Museum in New York, hij is een soort Tony Little geworden van prullaria die op een tellsell achtige manier verkocht worden. Als hij hoort dat de museumstukken die in deel een tot leven kwamen verplaatst worden naar het Smitsonian archief gaat hij afscheid nemen en hoort hij dat de broer van de mummy van deel een achter het tabel aanzit dat er voor zorgt dat de museumstukken tot leven komen.

Ik had het kunnen weten natuurlijk, maar wat een flutfilm. Af en toe wat gniffelmomentjes maar al met al was het een te grote kinderfilm om door mij leuk gevonden te worden. Waar ik bij deel 1 af en toe nog wel kon lachen zat het er hier gewoon niet in. Het was gewoon allemaal net te kinderlijk en de acteerprestaties lagen gewoon ver onder de maat van iedereen die er in zat. Ik had echt het idee dat ze er gewoon maar een beetje met de pet naar gooiden omdat het toch maar een kinderfilm was, vooral Hank Azaria was tenenkrommend, maar dat zullen kinderen dan vast wel leuk vinden ofzo. Pluspunt was wel Amy Adams, mooie meid.

ik: 5
imbdb: 6.0
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')