Waar herkennen we je aan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:55 schreef Extraordinaire het volgende:
Ja! Wat was 't gezellig. Maar vooral koud, de blowers boven de deur waren kapot en zijn volgens mij net na m'n vertrek gemaakt. Eventjes op de vloer rondgelopen en met 'n vriend een Signature naar binnen gewerkt (smaakt toch een stuk lekkerder als je ervoor betaalt).
Morgen eerste LDN-shift, ben benieuwd. In Amsterdam was het al hartstikke leuk om bezig te zijn, laat staan in m'n eigen stadje.
Hopelijk ga ik jullie allemaal 'n keertje zien langskomen
We zullen wel even keihard door de zaak "HEE BEN JIJ DIE JONGEN VAN FOK!?" roepenquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:29 schreef Extraordinaire het volgende:
Ook als het druk is of bij weinig tijd voor handen, maak uzelf vooral kenbaar
Heb je niet gezien vanmorgen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:29 schreef Extraordinaire het volgende:
Zwarte polo of overhemd, groene apron
Als ik niet planted sta op een positie loop ik meestal rond, anders vind je me achter de broodjes/kassa/bar/hand-off. Ik ben vaak vrolijk gestemd en ga vaak de conversatie aan met gasten wanneer dat mogelijk is (tenzij 't stressen wordt, wat vast mee zal vallen)
Kortweg:
http://i48.tinypic.com/24ql5hx.jpg
Ook als het druk is of bij weinig tijd voor handen, maak uzelf vooral kenbaar
ja precies dat was echt het eerste wat mij ook opviel (lees: irriteerde)..vraag me serieus af of dat er echt zo is ingestampt of dat het gewoon "leuk" is om te doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:00 schreef Felixa het volgende:
Ugh ja, dat next call...![]()
Heb ik echt nog nergens ter wereld gehoord bij een Starbucks, behalve in Utrecht toen die net open was.
Zo te zien worden er wel meer engelstalige termen gebruikt (apron, planted, hand-off).
Gaat wel een beetje ver vind ik persoonlijk, maar ja... zal er allemaal wel bij horen.
Ik hoorde het ook vanochtend jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:00 schreef Felixa het volgende:
Ugh ja, dat next call...![]()
Heb ik echt nog nergens ter wereld gehoord bij een Starbucks, behalve in Utrecht toen die net open was.
Zo te zien worden er wel meer engelstalige termen gebruikt (apron, planted, hand-off).
Gaat wel een beetje ver vind ik persoonlijk, maar ja... zal er allemaal wel bij horen.
Er zaten mensen al om 8 uur vanochtend "gezellig" koffie te drinken in de etalagequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:08 schreef Rapaille het volgende:
Ik loop er 2x per dag langs en ik vind het maar een trieste bende.
De gemiddelde bezoeker: iemand die denkt dat die hip is, typisch iemand die normaal gesproken geen koffie drinkt of zelfs lust (meerendeel van de bezoekers is ook ver onder de 25) en daarom maar die zoete bende bij starbucks gaat drinken. Van die kneusjes die het starbucks logo naar buiten draaien zodat iedereen kan zien hoe tof ze wel niet zijn omdat zij hun 'zoete milkshaked met in de verte een koffiesmaakje' bij starbucks kopen.
Ik heb ook al mensen gezien met hun macbookje, logisch want je kan er natuurlijk lekker rustig werken
Ze praten ook Engels op Schiphol... En op Amsterdam CS... En op Utrecht CS... Weirdo's.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook vanochtend ja![]()
Volgens mij werkt er een Engelse gast die ze inwerkt ofzo? Sprak iig Engels met een accent en 2 meisjes spraken dat ook naar hem.
Next call is echt zielig en gaat niet werken in NederlandVond het wel een beetje druk achter de counter, crowded enzo, maar het werkte iig nog best snel
Als ze de prijzen met 2 euro omlaag gooien kan je er meer dan 1 per kwartaal halen, meer is niet evenredigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:42 schreef YoghurtFetish het volgende:
Ik zat afgelopen tijd in Londen en natuurlijk elke straathoek een StarBucks... GODELIJK!
Ik had eerst best wel wat verwachtingen van Starbucks maar langzamerhand begint mijn mening ook over te gaan naar het bovenstaande. Elke keer als ik er ben bestel ik een espresso (ik drink sowieso koffie zwart, en als ik ergens koffie ga halen neem ik geen filterkoffiequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:08 schreef Rapaille het volgende:
Ik loop er 2x per dag langs en ik vind het maar een trieste bende.
De gemiddelde bezoeker: iemand die denkt dat die hip is, typisch iemand die normaal gesproken geen koffie drinkt of zelfs lust (meerendeel van de bezoekers is ook ver onder de 25) en daarom maar die zoete bende bij starbucks gaat drinken. Van die kneusjes die het starbucks logo naar buiten draaien zodat iedereen kan zien hoe tof ze wel niet zijn omdat zij hun 'zoete milkshaked met in de verte een koffiesmaakje' bij starbucks kopen.
Ik heb ook al mensen gezien met hun macbookje, logisch want je kan er natuurlijk lekker rustig werken
Hij stond er 2 weken geleden wel bij!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:10 schreef TJDoornbos het volgende:
op site van starbucks staat geen filiaal in leiden
ik heb Amsterdam meerdere keren en 1x Utrechtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij stond er 2 weken geleden wel bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |