Eens. Maar ik heb er ook weleens gezeten omdat het nog even duurde voor mijn aansluitende trein kwam en ik liever daar zat dan op het koude perron.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:01 schreef Rookert het volgende:
Of de mensen die 'lekker op het terras' gaan zitten op Utrecht CS, terwijl je daar ongeveer tegen de achterkand van de Free Record Shop aan kijkt
ik mis de links naar voorgaande delenquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik mis de links naar voorgaande delen
Werd je binnen half uur geholpen dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:06 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Eens. Maar ik heb er ook weleens gezeten omdat het nog even duurde voor mijn aansluitende trein kwam en ik liever daar zat dan op het koude perron.
Ik blijf er de eerste week ver vandaan. Ik zie de rijen al voor me, dat gedeelte van CS is al niet zo breedquote:
Hoelang tel je al af?quote:
Niet want ik drink die shit niet, maar voel me toch wat verbonden op een vage manierquote:Op woensdag 4 november 2009 15:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoelang tel je al af?![]()
Ik was trouwens laatst voor het eerst op Amsterdam CS sinds april (Koninginnedag...) en die tunnel is mooi gelukt!Duurde alleen wel erg lang..
Leiden CS
Dan pasquote:Op woensdag 4 november 2009 15:08 schreef Adelante het volgende:
Starbucks Arnhem Centraal (opening bij voltooiing stationshal, est. 2017)
Ja hoor, de keren dat ik er geweest ben binnen zo'n 5 minuten. Ga geen half uur wachten op een kop koffie.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Werd je binnen half uur geholpen dan?![]()
Niet vergeten een foto te maken!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:32 schreef Diconnected het volgende:
Oeh ik ga de 15e naar Amsterdam, dus dat word dan ook een Starbucks Ice Coffee
Met beker in de hand en logo duidelijk naar voren gericht.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:33 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Niet vergeten een foto te maken!
precies!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:35 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Met beker in de hand en logo duidelijk naar voren gericht.
Kan ik er nog net 1 pakken voor de vakantiequote:Op woensdag 4 november 2009 19:43 schreef Extraordinaire het volgende:
Mooie OP, Tonio!
Leiden Centraal opent *weg op verzoek*
Ik zal express m'n camera meenemen.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:33 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Niet vergeten een foto te maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |