Ik zie het, erover heen gelezenquote:
Ohja, dat zal ook wel. Ik gooi het iig ook op youtube als het er nog niet opstaatquote:Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef MilanILF het volgende:
Ik neem aan dat ook AM France het wel snel op de site heeft staan.
Je maakt ze toch vooral voor jezelf?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:38 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, en dan te bedenken dat ik nooit problemen heb gehad met het lekken van de eerste goede kwaliteit live-opnames van 5 nieuwe AM-songs in 2007, of één van de 150 andere live-opnames die ik in 3 jaar met veel liefde gepost heb. Het geluid was niet het beste, maar het gaf altijd een mooi sfeerbeeld, zoals inderdaad bij "Sandtrap". Trouwens jammer dat er nooit meer dan dat nummer is opgedoken van de HMH-opname die even op YouTube stond. De Last Shadow Puppets-opnames met twee camera-standpunten was ook wel een favoriet van me.
Maar goed, het scheelt me weer opnames maken bij de volgende optredens, that's their loss.
Ik vind het meer our loss, eigenlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 16:38 schreef Aisumasen het volgende:
Maar goed, het scheelt me weer opnames maken bij de volgende optredens, that's their loss.
Idemquote:Op woensdag 4 november 2009 16:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik vind het meer our loss, eigenlijk
Mij ook! Ik reken er niet op, ze zeggen zoveelquote:Op woensdag 4 november 2009 14:34 schreef AMDB het volgende:
Nick zegt dus in een interview dat ze het er over gehad hebben om een heel snel album te maken zonder tragere tracks.
Lijkt mij wel gaaf
Of nog beter: Een EP met nummers die Humbug net niet haalden en een nieuw album met nieuw materiaalquote:Op woensdag 4 november 2009 17:23 schreef tim. het volgende:
Tegen een EP die op korte termijn kan verschijnen zeg ik ook geen nee.
Ik snap je punt, maar zo onrealistisch is het toch niet?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:24 schreef AMDB het volgende:
Ja of, een dubbel-cd met op de één de harde snelle nummers en op de andere de rustigere liedjes!
Met glitters!
Haha nee hoor, ik liet me gewoon gaan in m'n wensenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar zo onrealistisch is het toch niet?
Vind ik juist prachtig, Cookies partijquote:Op woensdag 4 november 2009 22:05 schreef Aisumasen het volgende:
Maar wat een tergende versie spelen ze live toch altijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |