Ze slaan de plank over "Favourite Worst Nightmare" ook wel flink mis, zeg. En ik dacht dat NME het toentertijd geroemd had als beste album ooit, zoals bij elk album waar ze enthousiast over zijn? En "Humbug" kreeg een 7-tje van ze? NMEquote:Op woensdag 4 november 2009 14:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Wat lopen ze op Dangerous Animals te haten
Idd vaag. Debuutalbum kreeg een 10, FWN een 9 en Humbug een 7. En dan zeggen ze bij die Humbug review dit:quote:Op woensdag 4 november 2009 15:13 schreef Aisumasen het volgende:
En "Humbug" kreeg een 7-tje van ze? NME.
Hebben ze het over zichzelf?quote:See yer later, casual fans
Mja, maar met Humbug hebben ze de standaard fan toch ook wel goed afgeschud. Iets wat ik persoonlijk niet slecht vindquote:Op woensdag 4 november 2009 15:19 schreef Aisumasen het volgende:
En die "casual fans" hebben ze al afgeschud sinds ze niet meer alleen in de Paradiso bovenzaal en Tivoli spelen.
Precies. Hopen dat ze door hun volwassener sound de tienermeisjes in de HMH ook een beetje afschrikken.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:22 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mja, maar met Humbug hebben ze de standaard fan toch ook wel goed afgeschud. Iets wat ik persoonlijk niet slecht vind
Enorm laag! De gemiddelde leeftijd van het publiek was verrassend hoogquote:Op woensdag 4 november 2009 15:28 schreef Haunter het volgende:
[..]
Precies. Hopen dat ze door hun volwassener sound de tienermeisjes in de HMH ook een beetje afschrikken.Hoe was het tienermeisjes-gehalte in Antwerpen?
Ja, natuurlijk is dit een andere schrijver. Maar als samenhangend magazine eerst doen alsof je de nieuwe "Revolver" gehoord hebt, en dan 2 jaar later schrijven als waarheid dat er toch maar een paar degelijke songs op staan, komt het over alsof je jezelf niet serieus neemt.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:22 schreef Xrenity het volgende:
Nouja, er werken natuurlijk meerdere schrijvers bij NME én het kan zo zijn dat zij albums echt beoordelen op 'is het wat voor de mainstream'.
Maargoed, dan nog
Mooi zo. Zoiets als op Lowlands, waar je geïrriteerd aangekeken wordt als je enigszins beweegt, wil ik niet veel vaker meemakenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:29 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Enorm laag! De gemiddelde leeftijd van het publiek was verrassend hoogEn niet alleen bij de zitplaatsen, ook bij de staanplaatsen zag ik toch wel een aantal 30+ers.
Dat is met 30+ers misschien nog wel erger hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 15:34 schreef Haunter het volgende:
[..]
Mooi zo. Zoiets als op Lowlands, waar je geïrriteerd aangekeken wordt als je enigszins beweegt, wil ik niet veel vaker meemaken
Ajoh, daar kom je ook met gemak doorheenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is met 30+ers misschien nog wel erger hoorDie blijven gewoon staan, die meisjes druipen tenminste nog af met betraande oogjes
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:43 schreef Aisumasen het volgende:
En dan nog altijd liever tienermeisjes in de voorste rijen, dan indie-kids die een Julian Casablancas-verkleedpartijtje houden.
Was het nu ook niet 18+?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat was vorige keer ook best erg. Hoop TMF publiek toen.
Over 3 jaartjes zijn we met concert-pensioen?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:50 schreef Aisumasen het volgende:
I'm with AMDB. Mijn eerste woorden na de Lowlands-slachting waren: "Ik ben hier nu écht te oud voor geworden."
op setlist.fm staat hij er gewoon nog bij hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, eigenlijk kunnen we dat al na 9 december...quote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Over 3 jaartjes zijn we met concert-pensioen?
Jawel, die is sowieso gespeeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |