quote:Op woensdag 4 november 2009 12:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat ben jij een teringlijer. Als die gast je de graftyfus inslaat is dat volledig terecht.
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat ben jij een teringlijer. Als die gast je de graftyfus inslaat is dat volledig terecht.
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:56 schreef Runselpink het volgende:
TS, krijgen we morgen een klacht over je pijn?
is toch ook zielig om iemand met een aandoening als Krav Maga te verlinken.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:22 schreef 3keernix het volgende:
Nu sta ik als snitch te boek![]()
Vanmorgen tentamens gehad ( natuurlijk errug goed voor geleerd). Halverwege het tentamen laat mijn buurman een aantal memo's vallen waar tekst op was geschreven terwijl dit ten strengste verboden was!
Ik riep dus iets te hard: DA MAG NIET HE! 1!1!1!1Einz!1111!!
De surveillant viel het ook op en hij werd verwijderd en kreeg een 1 als cijfer. Nu heeft hij dus gedreigd om mij morgen op te wachten en een aantal koppen kleiner te maken * Hij doet Krav Maga*
Ik ben dus hoe dan ook de sjaak![]()
Klacht: Klikken terwijl dat in gaat tegen mijn opvoeding
Klacht: Morgen zal ik in het HAGA ziekenhuis belanden
Klacht: Gaat pijn doen
Vraag dan aan je moeder of ze het ff doet.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:05 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Gaat moeilijk met 10 gebroken vingers
Doorgaans inderdaad not done. Echter, in de OP staat dat het per ongeluk zo hard uitgeflapt kwam. Wat dat betreft is het een dom foutje van de TS, maar niks opzienbarends. Daarnaast zou mijn inziens de ander klappen moeten krijgen, deze wil zich immers een onevenredig voordeel verschaffen tov. de rest.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:59 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Niemand zegt dat dat positief is (tenminste, heb niet het hele topic gelezen) maar snitchen is gewoon not done! Punt!
En waarom zit je daar voor jezelf? Omdat je dan een diploma kunt halen.quote:En daarbij...een diploma is ook maar een stukje papier, uiteindelijk zit je er voor jezelf (om er maar ff een cliché in te gooien)
Je gaat toch ook niet op zwemles voor je zwemdiplomaquote:Op donderdag 5 november 2009 12:11 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Doorgaans inderdaad not done. Echter, in de OP staat dat het per ongeluk zo hard uitgeflapt kwam. Wat dat betreft is het een dom foutje van de TS, maar niks opzienbarends. Daarnaast zou mijn inziens de ander klappen moeten krijgen, deze wil zich immers een onevenredig voordeel verschaffen tov. de rest.![]()
[..]
En waarom zit je daar voor jezelf? Omdat je dan een diploma kunt halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |