Ik kon het niet helpenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat ben jij een teringlijer. Als die gast je de graftyfus inslaat is dat volledig terecht.
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat ben jij een teringlijer. Als die gast je de graftyfus inslaat is dat volledig terecht.
Ik weet wel waar jouwes isquote:Op woensdag 4 november 2009 12:27 schreef Geo3kant het volgende:
Praten onder tentamens is ook niet toegestaan waar is jou 1 ?
Succes morge
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik weet wel waar jouwes is
Waar is de milfhunter doet 'ie of doet 'ie het niet gebleven?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:26 schreef appelsjap het volgende:
Mensen die denken dat dit topic waargebeurd is
Wat is daar precies het probleem van, drie klachten opsommen?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:29 schreef Airlocker het volgende:
Goed werk TS! Had 'ie maar moeten leren.
Wel jammer dat je 3 klachten opsomt. Daarvoor hoop ik dat hij jou halfdood slaat
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:29 schreef Airlocker het volgende:
Zou je ook aangifte kunnen doen vanuit het ziekenhuis?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:30 schreef J.Stalin het volgende:
Het viel de surveillant ook op voordat jij het riep... Kut voor je trouwens.
TS probeert op de verkeerde manier een opvulling in zijn topic te maken.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:31 schreef OeJ het volgende:
[..]
Wat is daar precies het probleem van, met drie klachten opsommen?
Geen, anders had hij TS waarschijnlijk helemaal doodgewenst. Nu maar voor de helft.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:31 schreef OeJ het volgende:
[..]
Wat is daar precies het probleem van, met drie klachten opsommen?
Want KLB is typisch zo'n forum waar je altijd heel serieus moet zijn?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:32 schreef Airlocker het volgende:
[..]
TS probeert op de verkeerde manier een opvulling in zijn topic te maken.
Door dit soort rijtjes kreeg je ook die idiote antiklachten.
Morele plicht + reputatie. Ik wijs iedereen altijd op zijn tekortkomingen in het levenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
Ik snap de TT niet. Hoezo werd je gedwongen om te verklikken, snitchbitch?
Nee, dat mag niet uit het ziekenhuis.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:31 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Zou je ook aangifte kunnen doen vanuit het ziekenhuis?
Nee, maar anders krijg je weer alleen zelfverzonnen kuttopics. Kan je beter naar ONZ gaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:33 schreef OeJ het volgende:
[..]
Want KLB is typisch zo'n forum waar je altijd heel serieus moet zijn?
And how's that workin' out for ya?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:35 schreef 3keernix het volgende:
Morele plicht + reputatie. Ik wijs iedereen altijd op zijn tekortkomingen in het leven
Is defensief gericht, ts moet gewoon hard wegrennenquote:
Heb astmaquote:Op woensdag 4 november 2009 12:37 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Is defensief gericht, ts moet gewoon hard wegrennen
Dan neem je tijdens het rennen bij elke stap een pufje uit dat pufapparaat wat je dan waarschijnlijk hebt.quote:
Zwak excuus, Ik heb ook astma maar ik kan ook wel een sprintje naar de veiligheid trekken.quote:
Zeg dat tegen chef Krav Maga, misschien krijgtie wel net zo veel medelijden als wij.quote:
Jij hebt zeker nooit zware astma gehad?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:40 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Zwak excuus, Ik heb ook astma maar ik kan ook wel een sprintje naar de veiligheid trekken.
Of je neemt gewoon je vrienden mee, oh wacht TS is een verklikker.
... Jawel, maar een sprintje naar veiligheid kan toch niet langer dan een halve minuut duren?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit zware astma gehad?
Uhuquote:Op woensdag 4 november 2009 12:45 schreef Scorpie het volgende:
Krav Maga, dat is die sport waarbij je als 55 kilo wegend 16 jarig meisje met 3 lessen 120kilo wegende WWF-wrestlers helemaal nokkie kan slaan toch?
even een voetnootje plaatsen. Al zijn vrienden doen aan Krav Magaquote:
zeker nog nooit door een jachtluipaard achterna gezetenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:46 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
... Jawel, maar een sprintje naar veiligheid kan toch niet langer dan een halve minuut duren?
Dat niet nee maar daarna zit je toch met de gebakken peren, je zult toch ander vervoer moeten regelen want de beste man is razend en zal zijn prooi zoekenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:46 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
... Jawel, maar een sprintje naar veiligheid kan toch niet langer dan een halve minuut duren?
Hehe dna kan je et helemaal wel vergetenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:50 schreef 3keernix het volgende:
[..]
even een voetnootje plaatsen. Al zijn vrienden doen aan Krav Maga
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:29 schreef Airlocker het volgende:
Wel jammer dat je 3 klachten opsomt. Daarvoor hoop ik dat hij jou halfdood slaat
Een 10 scorequote:Op woensdag 4 november 2009 12:52 schreef apenkutkop het volgende:
wat is dat toch altijd met jullie snitches? wat is de kick?
je wilt zeker een wit voetje bij je leraar halen he? alles voor de 10
o maar dat is wel degelijk een redenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:54 schreef wise het volgende:
Niks te vrezen TS. Mensen met vechtsport mogen deze niet uit oefenen op onschuldige mensen.
Dat jij hem verlinkt heb, is geen reden om zijn kunsten op je te beoefenen. Zowel, aangifte doen
Mocht ik de vrijdag niet meer halen. Dan mag jij mijn dure Audi ervenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:54 schreef wise het volgende:
Niks te vrezen TS. Mensen met vechtsport mogen deze niet uit oefenen op onschuldige mensen.
Dat jij hem verlinkt heb, is geen reden om zijn kunsten op je te beoefenen. Zowel, aangifte doen
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:05 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Mocht ik de vrijdag niet meer halen. Dan mag jij mijn dure Audi erven
En leefden ze nog lang en gelukkig?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:14 schreef Scorpie het volgende:
Krav Maga is trouwens wel dodelijk. Ik ken iemand, die zijn zusje had een vriendin en die vriendin heeft een Turk die haar probeerde te verkrachten helemaal dood geslagen met 1 klap op zijn strottehoofd en een knietje in zijn ballen.
Die Turk niet denk ikquote:Op woensdag 4 november 2009 13:16 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
En leefden ze nog lang en gelukkig?
Beter lezen, knulquote:Op woensdag 4 november 2009 13:18 schreef S.Seagal het volgende:
Ik mis eigenlijk totaal de reden waarom je gedwongen bent.
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:35 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Morele plicht + reputatie. Ik wijs iedereen altijd op zijn tekortkomingen in het leven
bronquote:De beoefenaar van het Krav Maga zal dan ook indien mogelijk conflictsituaties proberen te vermijden, maar in het geval van een daadwerkelijke conflictsituatie, alles doen om te overwinnen.
Ik ben et volkomen met je eensquote:Op woensdag 4 november 2009 13:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Er staat nergens een reden. Laat dat briefje lekker op de grond liggen.
Net zoals dat je vuurwerk eerst op de grond moet leggen, met gestrekte arm moet aansteken en vervolgens 10 m op afstand moet rennen?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:30 schreef devlinmr het volgende:
Maak je geen zorgen TS, Hij mag zijn vaardigheden toch niet gebruiken
[..]
bron
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Net zoals dat je vuurwerk eerst op de grond moet leggen, met gestrekte arm moet aansteken en vervolgens 10 m op afstand moet rennen?
Rennen?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Net zoals dat je vuurwerk eerst op de grond moet leggen, met gestrekte arm moet aansteken en vervolgens 10 m op afstand moet rennen?
Ineens doet heel FOK! en de mensen waar ze mee te maken hebben aan Krav Maga.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:26 schreef appelsjap het volgende:
Mensen die denken dat dit topic waargebeurd is
Dit dus..quote:Op woensdag 4 november 2009 12:22 schreef Otis2.0 het volgende:
dit dus, alleen denk ik dat OOK niet overleefquote:Op woensdag 4 november 2009 13:49 schreef Gatenkaas het volgende:
Eigenlijk zou TS hem in elkaar moeten slaan omdat de ander zich een oneerlijk voordeel wilde verschaffen voor het maken van het tentamen.
Gaat moeilijk met 10 gebroken vingersquote:Op woensdag 4 november 2009 15:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Post je wel een foto van je nieuwe uiterlijk?
Ik kan morgen natuurlijk gewoon niet gaanquote:Op woensdag 4 november 2009 15:23 schreef jagga het volgende:
Doe gewoon alle bruce lee films huren vanavond, even een avondje doorhalen, allemaal afkijken en nadoen.
Kijk dan eens wie wie de tering in slaat morgen !
Mietje!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:25 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik kan morgen natuurlijk gewoon niet gaan. Mja, tentamens moeten gemaakt worden. Vraag wel of ik het in een andere lokaal mag maken
Zeg dat je zwanger bent dan durft die niks.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:25 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik kan morgen natuurlijk gewoon niet gaan. Mja, tentamens moeten gemaakt worden. Vraag wel of ik het in een andere lokaal mag maken
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zeg dat je zwanger bent dan durft die niks.
Maar ik ben nog niet uitgerekendquote:Op woensdag 4 november 2009 15:29 schreef jagga het volgende:
[..]
Godverdomme, dit dus....wekt veul beter![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |