Uhuquote:Op woensdag 4 november 2009 12:45 schreef Scorpie het volgende:
Krav Maga, dat is die sport waarbij je als 55 kilo wegend 16 jarig meisje met 3 lessen 120kilo wegende WWF-wrestlers helemaal nokkie kan slaan toch?
even een voetnootje plaatsen. Al zijn vrienden doen aan Krav Magaquote:
zeker nog nooit door een jachtluipaard achterna gezetenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:46 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
... Jawel, maar een sprintje naar veiligheid kan toch niet langer dan een halve minuut duren?
Dat niet nee maar daarna zit je toch met de gebakken peren, je zult toch ander vervoer moeten regelen want de beste man is razend en zal zijn prooi zoekenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:46 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
... Jawel, maar een sprintje naar veiligheid kan toch niet langer dan een halve minuut duren?
Hehe dna kan je et helemaal wel vergetenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:50 schreef 3keernix het volgende:
[..]
even een voetnootje plaatsen. Al zijn vrienden doen aan Krav Maga
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:29 schreef Airlocker het volgende:
Goed werk TS! Had 'ie maar moeten leren.
Wel jammer dat je 3 klachten opsomt. Daarvoor hoop ik dat hij jou halfdood slaat
Een 10 scorequote:Op woensdag 4 november 2009 12:52 schreef apenkutkop het volgende:
wat is dat toch altijd met jullie snitches? wat is de kick?
je wilt zeker een wit voetje bij je leraar halen he? alles voor de 10
o maar dat is wel degelijk een redenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:54 schreef wise het volgende:
Niks te vrezen TS. Mensen met vechtsport mogen deze niet uit oefenen op onschuldige mensen.
Dat jij hem verlinkt heb, is geen reden om zijn kunsten op je te beoefenen. Zowel, aangifte doen
Mocht ik de vrijdag niet meer halen. Dan mag jij mijn dure Audi ervenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:54 schreef wise het volgende:
Niks te vrezen TS. Mensen met vechtsport mogen deze niet uit oefenen op onschuldige mensen.
Dat jij hem verlinkt heb, is geen reden om zijn kunsten op je te beoefenen. Zowel, aangifte doen
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:05 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Mocht ik de vrijdag niet meer halen. Dan mag jij mijn dure Audi erven
En leefden ze nog lang en gelukkig?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:14 schreef Scorpie het volgende:
Krav Maga is trouwens wel dodelijk. Ik ken iemand, die zijn zusje had een vriendin en die vriendin heeft een Turk die haar probeerde te verkrachten helemaal dood geslagen met 1 klap op zijn strottehoofd en een knietje in zijn ballen.
Die Turk niet denk ikquote:Op woensdag 4 november 2009 13:16 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
En leefden ze nog lang en gelukkig?
Beter lezen, knulquote:Op woensdag 4 november 2009 13:18 schreef S.Seagal het volgende:
Ik mis eigenlijk totaal de reden waarom je gedwongen bent.
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:35 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Morele plicht + reputatie. Ik wijs iedereen altijd op zijn tekortkomingen in het leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |