Ik kon het niet helpenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat ben jij een teringlijer. Als die gast je de graftyfus inslaat is dat volledig terecht.
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat ben jij een teringlijer. Als die gast je de graftyfus inslaat is dat volledig terecht.
Ik weet wel waar jouwes isquote:Op woensdag 4 november 2009 12:27 schreef Geo3kant het volgende:
Praten onder tentamens is ook niet toegestaan waar is jou 1 ?
Succes morge
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik weet wel waar jouwes is
Waar is de milfhunter doet 'ie of doet 'ie het niet gebleven?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:26 schreef appelsjap het volgende:
Mensen die denken dat dit topic waargebeurd is
Wat is daar precies het probleem van, drie klachten opsommen?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:29 schreef Airlocker het volgende:
Goed werk TS! Had 'ie maar moeten leren.
Wel jammer dat je 3 klachten opsomt. Daarvoor hoop ik dat hij jou halfdood slaat
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:29 schreef Airlocker het volgende:
Goed werk TS! Had 'ie maar moeten leren.
Zou je ook aangifte kunnen doen vanuit het ziekenhuis?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:30 schreef J.Stalin het volgende:
Het viel de surveillant ook op voordat jij het riep... Kut voor je trouwens.
TS probeert op de verkeerde manier een opvulling in zijn topic te maken.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:31 schreef OeJ het volgende:
[..]
Wat is daar precies het probleem van, met drie klachten opsommen?
Geen, anders had hij TS waarschijnlijk helemaal doodgewenst. Nu maar voor de helft.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:31 schreef OeJ het volgende:
[..]
Wat is daar precies het probleem van, met drie klachten opsommen?
Want KLB is typisch zo'n forum waar je altijd heel serieus moet zijn?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:32 schreef Airlocker het volgende:
[..]
TS probeert op de verkeerde manier een opvulling in zijn topic te maken.
Door dit soort rijtjes kreeg je ook die idiote antiklachten.
Morele plicht + reputatie. Ik wijs iedereen altijd op zijn tekortkomingen in het levenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
Ik snap de TT niet. Hoezo werd je gedwongen om te verklikken, snitchbitch?
Nee, dat mag niet uit het ziekenhuis.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:31 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Zou je ook aangifte kunnen doen vanuit het ziekenhuis?
Nee, maar anders krijg je weer alleen zelfverzonnen kuttopics. Kan je beter naar ONZ gaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:33 schreef OeJ het volgende:
[..]
Want KLB is typisch zo'n forum waar je altijd heel serieus moet zijn?
And how's that workin' out for ya?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:35 schreef 3keernix het volgende:
Morele plicht + reputatie. Ik wijs iedereen altijd op zijn tekortkomingen in het leven
Is defensief gericht, ts moet gewoon hard wegrennenquote:
Heb astmaquote:Op woensdag 4 november 2009 12:37 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Is defensief gericht, ts moet gewoon hard wegrennen
Dan neem je tijdens het rennen bij elke stap een pufje uit dat pufapparaat wat je dan waarschijnlijk hebt.quote:
Zwak excuus, Ik heb ook astma maar ik kan ook wel een sprintje naar de veiligheid trekken.quote:
Zeg dat tegen chef Krav Maga, misschien krijgtie wel net zo veel medelijden als wij.quote:
Jij hebt zeker nooit zware astma gehad?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:40 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Zwak excuus, Ik heb ook astma maar ik kan ook wel een sprintje naar de veiligheid trekken.
Of je neemt gewoon je vrienden mee, oh wacht TS is een verklikker.
... Jawel, maar een sprintje naar veiligheid kan toch niet langer dan een halve minuut duren?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit zware astma gehad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |