is het dan al bevestigd Sunny dat ie werkloos is??quote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef sunny16947 het volgende:
Hij heeft geen tijd voor roddels en praatjes. Hij heeft het druk!!!! En dat voor iemand zonder werk. Waar zou hij het dan druk mee hebben?
Dan zie ik hem er nog voor aan om hartstikke anti-Huub te posten.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef Marrije het volgende:
Of Huub maakt ff een kloon aan.
Neh, dat zie ik hem niet doen.
En dat Bommie eigenlijk Huub blijkt te zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 22:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zie ik hem er nog voor aan om hartstikke anti-Huub te posten.
Als ik het topic zo lees is ie werkeloos, ligt ie in de goot als alcoholist in afwachting op z'n celstraf van tenminste 20 jaar.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is het dan al bevestigd Sunny dat ie werkloos is??
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat Bommie eigenlijk Huub blijkt te zijn![]()
O nee? Hij verkoopt Christus zijn eigen kruis. Heeft ie zelf gezegd!quote:Op woensdag 4 november 2009 17:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ja,Huub verkoopt geen knollen voor citroenen
So what, een kruis is geen knolquote:Op woensdag 4 november 2009 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O nee? Hij verkoopt Christus zijn eigen kruis. Heeft ie zelf gezegd!
Nee 2 mutsen/soppers /blommetjesjurken dragend.. wat geliefde woorden zijn hier.. ?? willen eerst bewijs en meer dan 2 mutsen of what ever?ook met broeken lederhosen enz beweren dat ie van alles gedaan heeft zonder bewijs .Kijken te diep inhet glaasje blauwe ogen of rellen om het rellen .Is wel een kindje bij betrokken,maar zal ze een worst zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik het topic zo lees is ie werkeloos, ligt ie in de goot als alcoholist in afwachting op z'n celstraf van tenminste 20 jaar.
En KOMOP, sinds wanneer geloven we ook maar 1 woord in de bladen?
Omdat het Claire is geloven we het opeens wel?
Welja, ook zulke vrolijke guitige foto's erbij,
"ja jeetje, ik ben wel 3x mishandeld door Huub hihihih hoor"
Nou, we weten hier wel dat Huub slaat hoor, want 2 mutsen hebben het gezegd hier op FOK!
Die hebbun ut zelluf gezien
Right
* Diepe zucht.
En uiteraard houdt iemand in een scheidingszaak z'n smoel, is vrij normaal.
Maar ga gerust door.
Ik kan je wel verzekeren dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat Bommie eigenlijk Huub blijkt te zijn![]()
Sukkel! Daar koopt-ie alleen maar drank voorquote:Op woensdag 4 november 2009 23:50 schreef Suikeroom het volgende:
Ik zag Huub net op het station.. hij vroeg om een euro, ik heb 'm een tientje gegeven, hoe gul ben ik?
Suikeroom
Gaat ze dat zeggenquote:Op woensdag 4 november 2009 23:30 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee 2 mutsen/soppers /blommetjesjurken dragend.. wat geliefde woorden zijn hier.. ?? willen eerst bewijs en meer dan 2 mutsen of what ever?ook met broeken lederhosen enz beweren dat ie van alles gedaan heeft zonder bewijs .Kijken te diep inhet glaasje blauwe ogen of rellen om het rellen .Is wel een kindje bij betrokken,maar zal ze een worst zijn.![]()
LOLquote:Op woensdag 4 november 2009 23:50 schreef Suikeroom het volgende:
Ik zag Huub net op het station.. hij vroeg om een euro, ik heb 'm een tientje gegeven, hoe gul ben ik?
Suikeroom
Goffer, stom, ja natuurlijk en ik sta er nog om te lachen ookquote:Op woensdag 4 november 2009 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sukkel! Daar koopt-ie alleen maar drank voor
Dat bedoel ik, tis gewoon een heel warm gebeuren hier, wij vergeten ze niet zomaarquote:Op woensdag 4 november 2009 23:54 schreef peeet1 het volgende:
huub en claire zijn geen nieuws mee aldus goegle![]()
de enige mensen die zich nog druk maken over die twee zitten hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |