"Huub slaat alles!"quote:Op woensdag 4 november 2009 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Huub had al geslagen, remember?
ook goed;quote:Op woensdag 4 november 2009 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Huub slaat alles!"
Beter, toch?
Huub slaat door.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
ook goed;
Huub slaat in ! (bij de slijterij)
Huub slaat achterover ! (net terug van de slijterij)
Doe effe gewoonquote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Huub slaat alle strontvliegen kapot en gelijk heeft ie
Dat slaat als kut op Dirk and you know it.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik gebruik zo'n electrische vliegenmepper ,alleen als ie heeeeel irritant is.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:58 schreef Copycat het volgende:
Moooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii slaat alles.
Het is 4 uur. Huub mag weer drinkenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
ook goed;
Huub slaat in ! (bij de slijterij)
Huub slaat achterover ! (net terug van de slijterij)
Ik zal jou 's kapodt slaan met je gare gedrag!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Er zit een heel irritante vlieg op je hoofd!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik gebruik zo'n electrische vliegenmepper ,alleen als ie heeeeel irritant is.
Fixed that for youquote:Op woensdag 4 november 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zit een heel irritante vlieg in je hoofd!
Ben behoorlijk onder de indruk van je post.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal jou 's kapodt slaan met je gare gedrag!
Eerst even zuipen, dan heb ik een excuus![]()
Goed, dan ben ik behoorlijk onder de indruk van het feit dat je een coherente zin hebt weten te vormen.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ben behoorlijk onder de indruk van je post.
Mooiiiiiii doet wel met je mee hoor.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan kan ik als excuus gebruiken dat ze dronken wasquote:Op woensdag 4 november 2009 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooiiiiiii doet wel met je mee hoor.
Ik ben nuchter en bronstig.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:08 schreef sunny16947 het volgende:
Wat maakt het uit, het is hier toch al een bezopen zooi.
Hoezo weer ? Drinkt ie tussen 15.50 uur en 16.00 uur niet ofzoquote:Op woensdag 4 november 2009 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is 4 uur. Huub mag weer drinken
Hij mag van het hokje pas na 4 uur 's middags drinken. Op zich wel geschikt omdat het altijd, behalve precies om 4 uur, wel 4 uur is geweest.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo weer ? Drinkt ie tussen 15.50 uur en 16.00 uur niet ofzo
Sinds ie ontslagen is bij Talpa is ie de hele dag thuis, wat moet ie anders ?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij mag van het hokje pas na 4 uur 's middags drinken. Op zich wel geschikt omdat het altijd, behalve precies om 4 uur, wel 4 uur is geweest.
Ja nee goed dat je dat nog even meldt, want de argeloze lezer mocht dat eens ontgaan zijn!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Huub had al geslagen, remember?
Hij zou bij een slijterij kunnen gaan werken. Dan kan hij bij iedere aankoop naar eer en weten "goede keus, ik heb 'm thuis zelf ook" zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Sinds ie ontslagen is bij Talpa is ie de hele dag thuis, wat moet ie anders ?
Ja,Huub verkoopt geen knollen voor citroenenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zou bij een slijterij kunnen gaan werken. Dan kan hij bij iedere aankoop naar eer en weten "goede keus, ik heb 'm thuis zelf ook" zeggen.
Op is op aanbiedingen kunnen ze dan beter achterwege laten.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zou bij een slijterij kunnen gaan werken. Dan kan hij bij iedere aankoop naar eer en weten "goede keus, ik heb 'm thuis zelf ook" zeggen.
Het enige wat klopt in dit rijtje is dat claire een baan heeft.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:49 schreef sunny16947 het volgende:
Wie belt de bladen dat ze hun huiswerk beter moeten doen.
Huub is ontslagen
Claire heeft een baan
Claire is terug bij Huub
Claire is nu kostwinster en heeft de broek aan.
Huub komt om in de poepluiers met een schort voor.
En crackhoeren met een poepluier?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
Hoezo? Ik heb genoeg poepluiers met een schort voor gezien, hoor!
Jij als mod van dit sublieme subforum zou moeten weten dat bij zulke uitspraken voor sommige posters extra uitleg nodig is.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja nee goed dat je dat nog even meldt, want de argeloze lezer mocht dat eens ontgaan zijn!
Spannend valse nichten die ruzie maken, is er op SHO al iets over gezegd? ok weer zo'n worst tvp everquote:Op woensdag 4 november 2009 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Claire heeft "haar verhaal" nu uitgebreid gedaan en Huub weigert het via de media te spelen.
Dus op zich is het wel logisch dat er na een paar weken H&C op de voorpagina's nu weer even ruimte wordt vrijgemaakt voor Yolanthe&Wesley, Maribelle die met haar grote liefde Nicolaas (jaja, toch nog een DGK-tintje) naar Spanje gaat verhuizen, en de ruzie tussen Albert V. en Peter van der V.
Hopelijk volgende week beter, met een nieuw publiciteits-offensief van de Recourtjes, waarna Huub het niet langer houdt en de week erna op de cover van Party verschijnt met de suggestieve kop "HUUB SLAAT TERUG!"
Ja waar je bij staat te koren. Maar het was ook vast niet van je eigenstquote:Op woensdag 4 november 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
Hoezo? Ik heb genoeg poepluiers met een schort voor gezien, hoor!
Waar ?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:19 schreef Soury het volgende:
O en nu mis ik Static wel ff wat een gelul op niks af
Nergens iid .. en ik ik ben een beetje zat dat dat hersenloze kutwijf ten aller tijden verdedigd word.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nergens iid .. en ik ik ben een beetje zat dat dat hersenloze kutwijf ten aller tijden verdedigd word.
Het zijn er twee hoor, die hem te allen tijde verdedigen.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:54 schreef Soury het volgende:
Nergens iid .. en ik ik ben een beetje zat dat dat hersenloze kutwijf ten aller tijden verdedigd word.
Claire is onze muze, wij houden van haarquote:Op woensdag 4 november 2009 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ezelsbruggetje: TNT..... alleen de middelste heeft een Nquote:Op woensdag 4 november 2009 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn er twee hoor, die hem te allen tijde verdedigen.
Heb ik van Cc geleerd en Huub ook.![]()
Deze ga ik serieus onthoudenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ezelsbruggetje: TNT..... alleen de middelste heeft een N
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Claire Lieke is onze muze, wij houden van haar
Één keer ben ik onaardig en je tieft meteen mijn posts weg!?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen gemiep naar elkaar in deze reeks. Klaar.
Maar je gaat toch niet ZO retestrak zitten modden omdat er iemand een opmerking maakt over het feit dat deze hele topiquereeks helemaal nergens over gaat? Wat moet dat straks worden als er streams komen en mensen tegen elkaar in gaan posten, ga je dan hele topiques wissen?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was teveel om te editten. Dan waren jullie alweer 30 posts verder geweest.
't was gewoon een eruptie van onderdrukte liefde, je moet het alleen willen zienquote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Serie aan posts weggehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, dat biedt perspectievenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was geen opmerking over de topicreeks, het gingen over personen. Daar zijn we klaar mee, het gezeik richting elkaar. Huub en Claire daar zeg je maar over wat je wil, over de reeks ook. Niet over elkaar. Dat is 't hele punt.
Streams? Heeft Claire een camera in huis opgehangen?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet ZO retestrak zitten modden omdat er iemand een opmerking maakt over het feit dat deze hele topiquereeks helemaal nergens over gaat? Wat moet dat straks worden als er streams komen en mensen tegen elkaar in gaan posten, ga je dan hele topiques wissen?
en ik ben er wel blij mee dat dat strak wordt gemod want je geeft 1 vinger en je hand wordt er meteen af gerukt, daar is even geen middenweg in als je het mij vraagt en dat er dan gekozen wordt voor niets ipv alles vind ik zeer begrijpelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was geen opmerking over de topicreeks, het gingen over personen. Daar zijn we klaar mee, het gezeik richting elkaar. Huub en Claire daar zeg je maar over wat je wil, over de reeks ook. Niet over elkaar. Dat is 't hele punt.
Hij is niet alleen mod in dit achterlijke excuus voor een topique.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Streams? Heeft Claire een camera in huis opgehangen?![]()
De Gouden Scheiding!
Ik ben er klaar voor!
[ afbeelding ]
Mijn post ging over mijn tandartsquote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pure speculatiequote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef Marrije het volgende:
En Huub werkt gewoon nog bij Talpa. Denk ik.
Er gaat een lampje branden wat Claire haar nieuwe baantje isquote:Op woensdag 4 november 2009 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]Wat moet dat straks worden als er streams komen en mensen tegen elkaar in gaan posten, ga je dan hele topiques wissen?
BAN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gerucht dat Huub ontslagen zou zijn, is van helemaal niets, ineens naar een 'feit' gegaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
en ik ben er wel blij mee dat dat strak wordt gemod want je geeft 1 vinger en je hand wordt er meteen af gerukt, daar is even geen middenweg in als je het mij vraagt en dat er dan gekozen wordt voor niets ipv alles vind ik zeer begrijpelijk![]()
Maar ik las wat posts terug dat Claire en baan heeft? Als wat?
En Huub werkt gewoon nog bij Talpa. Denk ik.
Hoe zit het eigenlijk met dat onderzoek door OM, kunnen we daar binnenkort de uitslag van verwachten of gaat dat maanden duren? Ze hebben niet zo veel te onderzoeken dus dat kan best snel afgehandeld worden lijkt me.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gerucht dat Huub ontslagen zou zijn, is van helemaal niets, ineens naar een 'feit' gegaan.
Daar is totaal geen ondersteuning voor. Het OM is zelfs nog niet hiervoor benaderd
Ze zullen ons binnenkort wel bellen.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met dat onderzoek door OM, kunnen we daar binnenkort de uitslag van verwachten of gaat dat maanden duren? Ze hebben niet zo veel te onderzoeken dus dat kan best snel afgehandeld worden lijkt me.
Ik denk dat het allang afgehandeld is en dat ze dat ook al te horen hebben gekregen.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met dat onderzoek door OM, kunnen we daar binnenkort de uitslag van verwachten of gaat dat maanden duren? Ze hebben niet zo veel te onderzoeken dus dat kan best snel afgehandeld worden lijkt me.
Bij die ene voetballer(Davids dacht ik) hebben ze er 2 jaar over gedaan en konden de zaak nog niet rondkrijgen, ondanks de foto's die zij ingediend had, en de verklaringen van artsen....quote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
[quote]Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:quote:Op woensdag 4 november 2009 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal jou 's kapodt slaan met je gare gedrag!
Kom jij maar terug als je kan quotenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
[quote]Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Serie aan posts weggehaald.
[/quote
Bedankt voor je support
Zou me niets verbazen als ze daar idd geen mededelingen over doen.... privacy van vermeende verdachte enzo.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:28 schreef Gert het volgende:
Is dat al zeker dan inmiddels, dat het OM een (voor)onderzoek is gestart?
Hoe weten we dat dan, doen ze daar mededelingen over?
Mijn inschatting is dat het ergens op een plank ligt en niet echt prioriteit heeft. In de verloren uurtjes zal men af en toe wel eens een blik werpen.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:31 schreef Marrije het volgende:
Ik heb geen idee hoor, hoe dat allemaal gaat. Maar juist gezien de zaak Davids denk ik dat ze er snel klaar mee zijn met Huub en Claire. Maar dat is een inschatting he
Huub doet helemaal niéts meer via de media.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze daar idd geen mededelingen over doen.... privacy van vermeende verdachte enzo.
Maar goed, als het allemaal BS is van Claire, dan ga ik er vanuit dat ze een aanklacht wegens smaad aan haar broek krijgt, en die reactie heb ik van Huub ook nog niet gehoord.
Ik dacht, maar ik kan het verkeerd begrepen hebben, dat Bommie ons wist te vertellen dat het altijd onderzocht wordt. Door OM omdat die de zaak overnemen. Kan ernaast zitten hoor.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub doet helemaal niéts meer via de media.
Maar het lijkt me inderdaad stug dat Claire niet eens aangifte heeft gedaan maar dat wél doodleuk in allerle bladen en op TV roept.
Maar een aangifte is nog geen onderzoek, laat staan vervolging. Dus ik vroeg me af of daar nog iets meer over bekend was inmiddels.
Geen idee of de bladen er al zijn,niet nodig ookquote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom jij maar terug als je kan quoten![]()
Zijn de bladen er al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |