"Huub slaat alles!"quote:Op woensdag 4 november 2009 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Huub had al geslagen, remember?
ook goed;quote:Op woensdag 4 november 2009 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Huub slaat alles!"
Beter, toch?
Huub slaat door.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
ook goed;
Huub slaat in ! (bij de slijterij)
Huub slaat achterover ! (net terug van de slijterij)
Doe effe gewoonquote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Huub slaat alle strontvliegen kapot en gelijk heeft ie
Dat slaat als kut op Dirk and you know it.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik gebruik zo'n electrische vliegenmepper ,alleen als ie heeeeel irritant is.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:58 schreef Copycat het volgende:
Moooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii slaat alles.
Het is 4 uur. Huub mag weer drinkenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
ook goed;
Huub slaat in ! (bij de slijterij)
Huub slaat achterover ! (net terug van de slijterij)
Ik zal jou 's kapodt slaan met je gare gedrag!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Er zit een heel irritante vlieg op je hoofd!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik gebruik zo'n electrische vliegenmepper ,alleen als ie heeeeel irritant is.
Fixed that for youquote:Op woensdag 4 november 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zit een heel irritante vlieg in je hoofd!
Ben behoorlijk onder de indruk van je post.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal jou 's kapodt slaan met je gare gedrag!
Eerst even zuipen, dan heb ik een excuus![]()
Goed, dan ben ik behoorlijk onder de indruk van het feit dat je een coherente zin hebt weten te vormen.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ben behoorlijk onder de indruk van je post.
Mooiiiiiii doet wel met je mee hoor.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Eerst even zuipen, dan heb ik een excuus![]()
Dan kan ik als excuus gebruiken dat ze dronken wasquote:Op woensdag 4 november 2009 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooiiiiiii doet wel met je mee hoor.
Ik ben nuchter en bronstig.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:08 schreef sunny16947 het volgende:
Wat maakt het uit, het is hier toch al een bezopen zooi.
Hoezo weer ? Drinkt ie tussen 15.50 uur en 16.00 uur niet ofzoquote:Op woensdag 4 november 2009 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is 4 uur. Huub mag weer drinken
Hij mag van het hokje pas na 4 uur 's middags drinken. Op zich wel geschikt omdat het altijd, behalve precies om 4 uur, wel 4 uur is geweest.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo weer ? Drinkt ie tussen 15.50 uur en 16.00 uur niet ofzo
Sinds ie ontslagen is bij Talpa is ie de hele dag thuis, wat moet ie anders ?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij mag van het hokje pas na 4 uur 's middags drinken. Op zich wel geschikt omdat het altijd, behalve precies om 4 uur, wel 4 uur is geweest.
Ja nee goed dat je dat nog even meldt, want de argeloze lezer mocht dat eens ontgaan zijn!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Huub had al geslagen, remember?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |