Vandaar ook zelfcensuur nadruk op zelf. Maar dat laat onverlet of dat al dan niet een verstandige beslissing kan zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 13:45 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik zie dat het te heet onder je voeten lijkt te worden. Ik heb de OP gelezen, evenals het verdere verloop van de discussie - waarbij er gewoon een punt gemaakt wordt door Meh7. Zelfcensuur is in dit geval de verantwoordelijkheid van diegene die het zichzelf oplegt.
Dat is geen vals argument. Het toeschrijven van het gedrag van een handjevol (relatief gezien) moslims aan alle moslims is een vals argument.quote:Op zondag 8 november 2009 13:45 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Het argument dat ze niet alle 1,5 miljard vlaggen aan het affikken waren is alleen een vals argument.
Ik merk hetquote:Op zondag 8 november 2009 13:46 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Of Communisten, nog beter! Je hebt echt allang gewonnen met je vergelijkingen. Daar valt geen enkel argument tegen in te brengen.
En jij geloofd die in scene gezette Amerikaanse PROPAGANDA ???quote:Op zondag 8 november 2009 13:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nounou, niet zo downplayen zeg. Na het plaatsen van een cartoontje van de warlord waren ineens 1.5 miljard moslims tot op het bot beledigd. Boycots, vlagverbranding, ambassades in de fik en menige dode gevallen.
Zie dat voorbeeld van die communisten. Laat die nazi's maar anders gaat bowlingbal weer huilen.quote:Op zondag 8 november 2009 13:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat is geen vals argument. Het toeschrijven van het gedrag van een handjevol (relatief gezien) moslims aan alle moslims is een vals argument.
kleine 3000 doden alleen al van de WTC en dat nog goedpraten ook.quote:
Ja, als je nu ook nog Mohammed met Pol Pot of Stalin had vergeleken, en dat Mohammed daarmee ook nog eens links was, had je het hele topic overwonnen.quote:
Je maakt hier gebruik van een gelegenheidsarugment, als het je niet uitkomt kan je niet alle moslims peilen aan de hand van een groep moslims (n.a.v. suggestie moussie), als het je uitkomt kan het wel. Hypocriet noemen we dit.quote:Op zondag 8 november 2009 13:48 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Zie dat voorbeeld van die communisten. Laat die nazi's maar anders gaat bowlingbal weer huilen.
Ik zal even je woorden herhalen:quote:Op zondag 8 november 2009 13:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Over achterlijkheid gesproken, kleine 3000 doden aleen al van de WTC en dat nog goedpraten ook.
Steeds meer reden om moslims zoals jij op fok niet meer serieus te nemen.
En nu, dan blijft het nog steeds een terecht argument van Meh7.quote:Op zondag 8 november 2009 13:48 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Zie dat voorbeeld van die communisten. Laat die nazi's maar anders gaat bowlingbal weer huilen.
Kleine 10-30.000 doden in Irak en Afghanistan, alleen al door de bombardementen van westerlingen. Nog afgezien van de duizenden doden gevallen voor 2001 in de moslimwereld, door zogenaamde interventie van het westen.quote:Op zondag 8 november 2009 13:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Over achterlijkheid gesproken, kleine 3000 doden aleen al van de WTC en dat nog goedpraten ook.
Steeds meer reden om moslims zoals jij op fok niet meer serieus te nemen.
Maar je had al gezegd dat je gaan argumenten had hoor. Waarvan akte.quote:Op zondag 8 november 2009 13:49 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, als je nu ook nog Mohammed met Pol Pot of Stalin had vergeleken, en dat Mohammed daarmee ook nog eens links was, had je het hele topic overwonnen.
Jij noemt mij achterlijk op mijn vraag aan mekker.quote:Op zondag 8 november 2009 13:50 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik zal even je woorden herhalen:
'Waar zeg ik dat?'
Klopt.quote:Op zondag 8 november 2009 13:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jij noemt mij achterlijk op mijn vraag aan mekker.
Je kan prima een groep moslims peilen alleen je hebt er niets aan. Alsof de mening van enkelen representatief is voor allen. Er is immers geen islam vaticaan bijvoorbeeld. Als een baard ver weg wil rellen gaat die rellen. Boeiend dat andere moslims dan verklaard hadden dat het wel kon.quote:Op zondag 8 november 2009 13:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je maakt hier gebruik van een gelegenheidsarugment, als het je niet uitkomt kan je niet alle moslims peilen aan de hand van een groep moslims (n.a.v. suggestie moussie), als het je uitkomt kan het wel. Hypocriet noemen we dit.
Nee, ik had geen argumenten. Jij, daarentegen, ging alle Moslims met Nazi's vergelijken.quote:Op zondag 8 november 2009 13:53 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Maar je had al gezegd dat je gaan argumenten had hoor. Waarvan akte.
Nu kan het weer niet. Dus je kan niet het gedrag van de "boze moslims" n.a.v. de Deense Cartoons toeschrijven aan alle moslims? Of is dat anders?quote:Op zondag 8 november 2009 13:56 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Je kan prima een groep moslims peilen alleen je hebt er niets aan. Alsof de mening van enkelen representatief is voor allen. Er is immers geen islam vaticaan bijvoorbeeld. Als een baard ver weg wil rellen gaat die rellen. Boeiend dat andere moslims dan verklaard hadden dat het wel kon.
Welk argument de holocaust erbij halen of dat ze niet alle 1,5 miljard de vlaggen aan het aansteken waren?quote:Op zondag 8 november 2009 13:50 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
En nu, dan blijft het nog steeds een terecht argument van Meh7.
Waar krijgt de ander de schuld? Je zit te blaten!! Niemand zegt dat de film aangepast moest worden van de moslims! Helemaal niemand.quote:Op zondag 8 november 2009 13:17 schreef moussie het volgende:
[..]
Fout, het gaat om de vermeende lange tenen, en daarom past die zelfcensuur toe ..
hij had ook gewoon research kunnen doen, de moslim vragen hoe ze dat zien ipv zelfcensuur toe te passen op basis van veronderstellingen en dan de ander de schuld daaraan te geven
Je leest selectief johquote:Op zondag 8 november 2009 13:56 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee, ik had geen argumenten. Jij, daarentegen, ging alle Moslims met Nazi's vergelijken.
Dat is de koning der argumenten, en diegene die het als eerste gebruikt, wint de discussie.
Bij deze, gefeliciteerd met je overwinning.
Kon je de excessen van het communisme toeschrijven aan alle communisten?quote:Op zondag 8 november 2009 13:57 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nu kan het weer niet. Dus je kan niet het gedrag van de "boze moslims" n.a.v. de Deense Cartoons toeschrijven aan alle moslims? Of is dat anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |