er zijn ook heel veel spelers, dat is het duurste, maar goed, de serie komt op mij goed doortimmerd overquote:Op woensdag 4 november 2009 18:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee maar wel stukken goedkoper dan dat er decor gemaakt moet worden
En het is niet eens vrijdag?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Zo frikandellen achter de kiezen nu bord patat![]()
alweer deze domme opmerkingquote:Op woensdag 4 november 2009 19:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En het is niet eens vrijdag?![]()
what's the occassion?
Have funquote:Op woensdag 4 november 2009 19:58 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga even wat series kijken
SMS me maar als je me nodig hebt
hoezo?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alweer deze domme opmerking
o ja, nou weet ik het weer, Je eet elke dag van de schijf van 5 frituur.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat je die domme opmerking al eerder hebt gemaakt
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Mike doet alles voor zijn postcount.
he jongenquote:
quote:
quote:Your musical compatibility with Juiceboksss is VERY HIGH
kon dat maar elke dag een paar frikandellenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, nou weet ik het weer, Je eet elke dag van de schijf van 5 frituur.
an het werk luie bonniequote:Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef mike_hunt het volgende:
Ik moet eigenlijk trainen vandaag, maar zit al allerlei smoesjes te bedenken.
Tis koud, regent blablabla...![]()
![]()
ja dacht ik ook, ik ga toch al elke dag. En David moet boksen in Michigan, dus zie ik hem ook nog even voordat ie straks moet vliegen.quote:
elke dag, jongen, elke dag.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga geen geld aan je verspillen hoor Vlarp.
Er zijn genoeg mensen die me wel smsen jaquote:Op woensdag 4 november 2009 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet zo zielig doen, er zijn vast genoeg anderen die je maar al te graag sms'en.
Wat een vrolijkheid.quote:
Ach, ik had binnenpretjesquote:
Gewoon niet gaan.quote:Ik zit me even op te peppen voor morgen, colleges van 's morgens tot 's avonds half 9.
Is je MSN stuk?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheid.![]()
![]()
Ik zit me even op te peppen voor morgen, colleges van 's morgens tot 's avonds half 9.
Wat voor studie deed je ook alweer?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheid.![]()
![]()
Ik zit me even op te peppen voor morgen, colleges van 's morgens tot 's avonds half 9.
K ben moequote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:35 schreef samjustme het volgende:
Raar ik krijg als banner daten voor lesbiennes, apart.
Slaap lekkerquote:
Al vind ik Room Eleven kut.quote:Your musical compatibility with Juiceboksss is Very High
Music you have in common includes Room Eleven, Kate Bush, CocoRosie, Beirut and Florence and The Machine.
Overigens, je kon ook gewoon op dat rode wriemeldraadje klikken naast de quoteknopjesquote:Your musical compatibility with Henri_ is VERY HIGH
Music you have in common includes The Weepies, Regina Spektor, Joanna Newsom, CocoRosie and Great Lake Swimmers.
Ja!quote:Op woensdag 4 november 2009 23:16 schreef MrBrightside het volgende:
Kijkt iemand hier glee trouwens (vast wel, het is best gay en zo)? Ik zag gister de pilot en het is leuuuk.
Mooi.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja!Volgende afleveringen zijn ook érg tof. Zit ook heerlijke humor in af en toe.
wootquote:Op woensdag 4 november 2009 23:38 schreef wonderer het volgende:
Zo.. uit de kast gekomen tegenover mijn ouders, broer en schoonzussen.
en ? Een zware last van schouders gevallen ?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:38 schreef wonderer het volgende:
Je weet toch dat ik bejaard ben en niet met die nieuwerwetse dingen zoals T9 werk maar gewoon braaf het nummerieke keyboard van de N95quote:Op donderdag 5 november 2009 08:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wet? Je T9 wilde wet niet begrijpen?.
Maar ik heb m'n bakkie pleur al op hoor.
Ik wilde nog gaan vragen wat voor werk je ook al weer deedquote:Op donderdag 5 november 2009 10:51 schreef Baltar het volgende:
Nieuwe collega wegwijs maken in de wondere wereld die finance heet
Neu, eigenlijk nietquote:Op donderdag 5 november 2009 06:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ? Een zware last van schouders gevallen ?
Mis ik iets?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:38 schreef wonderer het volgende:
Ik had eigenlijk aangenomen dat je dat al was...quote:Op woensdag 4 november 2009 23:38 schreef wonderer het volgende:
Niet alleen homo's komen uit de kastquote:
Ik heb het gelukkig in seizoen twee al ergens laten vallen geloof ik.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:02 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb gisteren de nieuwe Heroes gekeken, maar ik vind het verhaal echt slechter en slechter worden nu in seizoen 4
hoezo? zit je klaar met je hapjes en drankjes?quote:
nope, heb je trek ?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo? zit je klaar met je hapjes en drankjes?![]()
quote:
nope, vandaag eens om 17.30 vertrokkenquote:Op donderdag 5 november 2009 18:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja moet nog ontbijten.
zit je nog op je werk?
hey snottebelletje!quote:
Nog steeds ziek, en behalve fyziek rot voel ik me mentaal ook zo momenteel. (Wanneer niet, vraagt de oplettende kijker zich misschien af. En ik ook.)quote:
Jajajajajaja ik ben al weg, ik ben al weg.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh kut waxxer, dan moet ik even opgewekt doen.
HEEE!!! Waxxatron! Alles goed in IKEA-land? Nog in Eindhoven geweest en jezelf verrijkt met een mooie lamp op keukentafel met bijpassende stoelenset? En hoe is het met de
? Heerst de griep ook in liefdesland of is daar alles nog steeds helemaal geweldig en perfect
![]()
![]()
?
Ach niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Blijf toch, Waxje. Ik voel me nu al beter!
Neehee!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:.
Nou ja..
Nu heb ik het zeker gedaan.
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:13 schreef PhalanX het volgende:
Jah... jij hebt het gedaan.
Oh en kijk... ik ben crew.
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:13 schreef PhalanX het volgende:
Jah... jij hebt het gedaan.
Oh en kijk... ik ben crew.
yep.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:. Heb je die boekenfunctieshit toch gedaan?
Zou wel zuur zijn als een recensie van je boek enorm negatief geschreven wordt door ons aller PhalanXquote:Op donderdag 5 november 2009 19:17 schreef wonderer het volgende:
[..]Gaaf. Post je linkjes van dingen die je schrijft? Ik kom nooit op de frontpage
Je mag mij wel interviewen in maart als mijn nieuwe boek uitkomt
thats what friends are forquote:Op donderdag 5 november 2009 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou wel zuur zijn als een recensie van je boek enorm negatief geschreven wordt door ons aller PhalanX.
Ja, op zich welquote:Op donderdag 5 november 2009 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou wel zuur zijn als een recensie van je boek enorm negatief geschreven wordt door ons aller PhalanX.
I aim to please...quote:Op donderdag 5 november 2009 19:30 schreef wonderer het volgende:
Ja, op zich welMaar ja, hij onderbouwt zijn mening tenminste, kan ik er altijd nog wat van leren.
*liefkijk*quote:
Go insert something up your vajayjay!quote:
Duurt wel lang voor het daar zit, zeg... Wat ben je allemaal aan het doen, Yuri?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:01 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Go insert something up your vajayjay!
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:18 schreef PhalanX het volgende:
[..]
yep.
Wie had dat ooit gedacht... dat ik Peter's advies nog eens zou opvolgen.
We kunnen niet zonder Angelquote:Op donderdag 5 november 2009 21:32 schreef Vlarp het volgende:
God, wat gaat het traag zeg
Stelletje homo's
Nah.quote:
hehe begin maar te lopenquote:
Misschien dat we Mr.O's aanhangsel van Pann kunnen inschakelen?quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien dat we Mr.O's aanhangsel van Pann kunnen inschakelen?
Dat klinkt als... DRA-MA!quote:
Its people made them up so stfuquote:Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
It's Adam and Eve not Adam and Steve !
no no its adam, eve, and aliensquote:Op donderdag 5 november 2009 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Its people made them up so stfu
Ik zie anders ook geen Adam.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
It's Adam and Eve not Adam and Steve !
Zeg, ga jij eens hunebedden poetsen of zo?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Its people made them up so stfu
Het schijnt net de [HOMO] reeks van de laatste maanden te zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:32 schreef wonderer het volgende:
Lijkt me retesaai, zo'n paradijs.
Ach hij is zelf ook saaiquote:Op donderdag 5 november 2009 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig doe jij er alles aan om het hier niet saai te maken he SAJtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |