er zijn ook heel veel spelers, dat is het duurste, maar goed, de serie komt op mij goed doortimmerd overquote:Op woensdag 4 november 2009 18:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee maar wel stukken goedkoper dan dat er decor gemaakt moet worden
En het is niet eens vrijdag?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Zo frikandellen achter de kiezen nu bord patat![]()
alweer deze domme opmerkingquote:Op woensdag 4 november 2009 19:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En het is niet eens vrijdag?![]()
what's the occassion?
Have funquote:Op woensdag 4 november 2009 19:58 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga even wat series kijken
SMS me maar als je me nodig hebt
hoezo?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alweer deze domme opmerking
o ja, nou weet ik het weer, Je eet elke dag van de schijf van 5 frituur.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat je die domme opmerking al eerder hebt gemaakt
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Mike doet alles voor zijn postcount.
he jongenquote:
quote:
quote:Your musical compatibility with Juiceboksss is VERY HIGH
kon dat maar elke dag een paar frikandellenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, nou weet ik het weer, Je eet elke dag van de schijf van 5 frituur.
an het werk luie bonniequote:Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef mike_hunt het volgende:
Ik moet eigenlijk trainen vandaag, maar zit al allerlei smoesjes te bedenken.
Tis koud, regent blablabla...![]()
![]()
ja dacht ik ook, ik ga toch al elke dag. En David moet boksen in Michigan, dus zie ik hem ook nog even voordat ie straks moet vliegen.quote:
elke dag, jongen, elke dag.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga geen geld aan je verspillen hoor Vlarp.
Er zijn genoeg mensen die me wel smsen jaquote:Op woensdag 4 november 2009 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet zo zielig doen, er zijn vast genoeg anderen die je maar al te graag sms'en.
Wat een vrolijkheid.quote:
Ach, ik had binnenpretjesquote:
Gewoon niet gaan.quote:Ik zit me even op te peppen voor morgen, colleges van 's morgens tot 's avonds half 9.
Is je MSN stuk?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheid.![]()
![]()
Ik zit me even op te peppen voor morgen, colleges van 's morgens tot 's avonds half 9.
Wat voor studie deed je ook alweer?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheid.![]()
![]()
Ik zit me even op te peppen voor morgen, colleges van 's morgens tot 's avonds half 9.
K ben moequote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:35 schreef samjustme het volgende:
Raar ik krijg als banner daten voor lesbiennes, apart.
Slaap lekkerquote:
Al vind ik Room Eleven kut.quote:Your musical compatibility with Juiceboksss is Very High
Music you have in common includes Room Eleven, Kate Bush, CocoRosie, Beirut and Florence and The Machine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |