Jajajajajaja ik ben al weg, ik ben al weg.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh kut waxxer, dan moet ik even opgewekt doen.
HEEE!!! Waxxatron! Alles goed in IKEA-land? Nog in Eindhoven geweest en jezelf verrijkt met een mooie lamp op keukentafel met bijpassende stoelenset? En hoe is het met de
? Heerst de griep ook in liefdesland of is daar alles nog steeds helemaal geweldig en perfect
![]()
![]()
?
Ach niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Blijf toch, Waxje. Ik voel me nu al beter!
Neehee!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:.
Nou ja..
Nu heb ik het zeker gedaan.
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:13 schreef PhalanX het volgende:
Jah... jij hebt het gedaan.
Oh en kijk... ik ben crew.
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:13 schreef PhalanX het volgende:
Jah... jij hebt het gedaan.
Oh en kijk... ik ben crew.
yep.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:. Heb je die boekenfunctieshit toch gedaan?
Zou wel zuur zijn als een recensie van je boek enorm negatief geschreven wordt door ons aller PhalanXquote:Op donderdag 5 november 2009 19:17 schreef wonderer het volgende:
[..]Gaaf. Post je linkjes van dingen die je schrijft? Ik kom nooit op de frontpage
Je mag mij wel interviewen in maart als mijn nieuwe boek uitkomt
thats what friends are forquote:Op donderdag 5 november 2009 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou wel zuur zijn als een recensie van je boek enorm negatief geschreven wordt door ons aller PhalanX.
Ja, op zich welquote:Op donderdag 5 november 2009 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou wel zuur zijn als een recensie van je boek enorm negatief geschreven wordt door ons aller PhalanX.
I aim to please...quote:Op donderdag 5 november 2009 19:30 schreef wonderer het volgende:
Ja, op zich welMaar ja, hij onderbouwt zijn mening tenminste, kan ik er altijd nog wat van leren.
*liefkijk*quote:
Go insert something up your vajayjay!quote:
Duurt wel lang voor het daar zit, zeg... Wat ben je allemaal aan het doen, Yuri?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:01 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Go insert something up your vajayjay!
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:18 schreef PhalanX het volgende:
[..]
yep.
Wie had dat ooit gedacht... dat ik Peter's advies nog eens zou opvolgen.
We kunnen niet zonder Angelquote:Op donderdag 5 november 2009 21:32 schreef Vlarp het volgende:
God, wat gaat het traag zeg
Stelletje homo's
Nah.quote:
hehe begin maar te lopenquote:
Misschien dat we Mr.O's aanhangsel van Pann kunnen inschakelen?quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien dat we Mr.O's aanhangsel van Pann kunnen inschakelen?
Dat klinkt als... DRA-MA!quote:
Its people made them up so stfuquote:Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
It's Adam and Eve not Adam and Steve !
no no its adam, eve, and aliensquote:Op donderdag 5 november 2009 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Its people made them up so stfu
Ik zie anders ook geen Adam.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
It's Adam and Eve not Adam and Steve !
Zeg, ga jij eens hunebedden poetsen of zo?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Its people made them up so stfu
Het schijnt net de [HOMO] reeks van de laatste maanden te zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:32 schreef wonderer het volgende:
Lijkt me retesaai, zo'n paradijs.
Ach hij is zelf ook saaiquote:Op donderdag 5 november 2009 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig doe jij er alles aan om het hier niet saai te maken he SAJtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |