Ik zit toevallig net te eten dus ik zal ff meten voor je!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:49 schreef diedlaughing het volgende:
Ik wil ook gaan beginnen met bento.
Wat zijn de afmetingen van de bakje die jullie gebruiken?
Wij eten met twee man zo acht rollen weg...quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:57 schreef kruimel_20 het volgende:
ik vroeg me af.... kun je sushi invriezen , en dat het dan nog lekker blijft? ik eet als enige thuis sushi en gelijk zo'n hele rol is ook een beetje veel
Ik verwarm meestal, hangt er natuurlijk vanaf wat het is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:31 schreef Niara het volgende:
ja dat is ook iets wat ik me afvraag.. eten jullie alles koud of verwarmen jullie nog dingen?
Dat is een hele mooie, zeker wel!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:13 schreef FP128 het volgende:
Gisteravond op weg naar huis in Amsterdam nog even een fraaie Bentobox opgehaaldbij Momo.
Ik rol ze zelf in. Je hebt ze ook kant-en-klaar, maar die zijn duur.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh die geitenkaasjes, das een goeie om es mee te pakken, die liggen bij de Aldi![]()
En dan heb je echt je bento snel klaar met zulke dingen idd!
Ik heb ze gehaald bij de Oriental supermarkt, die heeft verschillende vestigingen in heel NL.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh bij de Aldi zijn ze kant en klaar en helemaal niet duur volgens mij, daar is niks duur![]()
Ik heb best vaak geitenkaas of feta in de bento![]()
Waar haal je die leuke zoete bapao's?
Die zou ik graag willen proeven een keer
Ah super, die zit hier ook, ben ik pas 1 keer geweest.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb ze gehaald bij de Oriental supermarkt, die heeft verschillende vestigingen in heel NL.
http://www.amazingoriental.com/
Ze liggen in de vriezer. Ze hebben ze ook in perzikvorm en zonder kleurtje. En nog wat andere soorten die ik niet uit probeerde te durven omdat de ingrediënten in het Japans vermeld stonden en ik een schelpdierenallergie heb...quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah super, die zit hier ook, ben ik pas 1 keer geweest.
Zal binnenkort weer es gaan, en dan zal ik ze zoeken
Grote verpakingen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:54 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ze liggen in de vriezer. Ze hebben ze ook in perzikvorm en zonder kleurtje. En nog wat andere soorten die ik niet uit probeerde te durven omdat de ingrediënten in het Japans vermeld stonden en ik een schelpdierenallergie heb...
In dit geval houd ik het bij kant-en-klaar! Ik geloof dat er iets van 20 konijntjes in een verpakking zitten? Het zouden er ook 12 kunnen zijn. Ik weet niet waarom ik twijfel tussen die getallen, en ik ben te lui om de vriezer open te trekkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Grote verpakingen?
Ik ben benieuwd hoor!
Ik wil binnenkort ook weer es zelf bapao's maken. Ik heb vorige keer dat ik daar was zelfs echte bapaobloem gekocht daarvoor al![]()
Tis er alleen nog niet van gekomen het es te gebruiken, en ik heb nog wel zo een mooie grote stoompan van mn broertje voor mn verjaardag gekregen vorig jaar
Whaha maakt niet uit, ik ga binnenkort weer eens op mn gemak op expeditie daarquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:02 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
In dit geval houd ik het bij kant-en-klaar! Ik geloof dat er iets van 20 konijntjes in een verpakking zitten? Het zouden er ook 12 kunnen zijn. Ik weet niet waarom ik twijfel tussen die getallen, en ik ben te lui om de vriezer open te trekken
Dat is dus eigenlijk bedoeld voor honden!?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik gebruik hem voor mezelf en voor de honden.
Hier kun je zien hoe ie is:
Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4
En hier waar ik m besteld heb![]()
Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4
saus in een bakje doen, flesje inknijpen, er op z'n kop in, en dan loslaten.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die flesjes ook, maar ik krijg ze niet gevuld
![]()
Oh , daar had ik zelf nou echt totaal nooit aan gedachtquote:Op maandag 1 maart 2010 09:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
saus in een bakje doen, flesje inknijpen, er op z'n kop in, en dan loslaten.
zou moeten werken.
Precies. Maar hier zit toch zo'n pipet bij? Rechtsonder!? En dat werkt dan weer volgens hetzelfde principe.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
saus in een bakje doen, flesje inknijpen, er op z'n kop in, en dan loslaten.
zou moeten werken.
Gewoon super de boer volgens mij, of mss Xenos, standaard winkel iegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:24 schreef liessa het volgende:
makreel in kerriesaus? Klinkt interessant, gewoon uit de supermarkt?
De eivormpjes waren nog een 'impulsaankoop' ook!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 06:21 schreef liessa het volgende:
hmm, ziet er lekker uit Arual!
Mijn pipetje ging na 5 keer gebruiken kapot, dus nu hou ik ook het flesje ondersteboven in de te gebruiken saus...
He, ik heb nog eiervormpjes (nieuwe), als ik had geweten dat je ze ging bestellen had je ze wel bij mij kunnen krijgen.
Gisteren voor het eerst in maanden weer eens de kant en klare gehaktballetjes van Appie Heyn gegeten, die zijn erg geschikt voor in de bento als je geen tijd/zin hebt om zelf te maken. 400 gram voor 2 euro, dan zijn ze al gaar. Zit wel vrij veel ui in, maar dat vind ik persoonlijk juist lekker.
Er zit een furikake doorheen, dus is wel goed gekruid hoor. Ik weet niet welke smaak, want mijnJapans is slecht....quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Zit er nog iets in je rijst?
Heb je er nog een sausje bij?
Anders is het echt maar een droge hap geloof ik![]()
Die wiener shaper is alleen om de naam al leuk, ik lust geen knakworst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |