JIJ! Ik maak je KAPOT HENDRIK!quote:
houdoequote:Op woensdag 4 november 2009 10:34 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
JIJ! Ik maak je KAPOT HENDRIK!
Maak je hem kapot?? Meestal maak je iets dat al kapot isquote:Op woensdag 4 november 2009 10:34 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
JIJ! Ik maak je KAPOT HENDRIK!
omg..quote:Op woensdag 4 november 2009 10:37 schreef AlligatorNL het volgende:
Het is heulmaal wel waarniks lemming, deze vieze ouwe ransaap wil mijn ma douwen, terwijl ze net herpes heeft opgelopen achter centraal
ik ga maar even met haar praten.
Bijna grappig!quote:Op woensdag 4 november 2009 10:37 schreef AlligatorNL het volgende:
Het is heulmaal wel waarniks lemming, deze vieze ouwe ransaap wil mijn ma douwen, terwijl ze net herpes heeft opgelopen achter centraal
ik ga maar even met haar praten.
Zegt iemand die een kat heeftquote:Op woensdag 4 november 2009 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bijna grappig!
Oh nee, toch niet.
Geef het op kneusje, je lemming faalt jammerlijk
Tegen de tijd dat hij bij mn ma aankomt, heeft hij al 4 verkeersongelukken gehadquote:
jammer dat ze mij op komt halen hahaquote:Op woensdag 4 november 2009 10:41 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat hij bij mn ma aankomt, heeft hij al 4 verkeersongelukken gehad
2 vliegen in 1 klapquote:Op woensdag 4 november 2009 10:42 schreef stan5374 het volgende:
[..]
jammer dat ze mij op komt halen haha
Nee goed weerwoord, echt!quote:Op woensdag 4 november 2009 10:40 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Zegt iemand die een kat heeft
quote:
Omdat er overdag bijna geen KLB mods zijn.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:52 schreef iFries het volgende:
Hij wil iig je pa niet douwen, dat schild dan weer ...
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat er overdag bijna geen KLB mods zijn.
Ja zo af en toe komt er ff 10 minuutjes eentje de ergste bagger dichtgooien.
Verder is het gewoon no mans land tussen 7 en 16
quote:
jijquote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef zovty het volgende:
Wie maakt de variant dat de MILF denkt dat de beste maat van d'r zoon d'r wil?
Pics van zijn zusjequote:Op woensdag 4 november 2009 10:32 schreef AlligatorNL het volgende:
Krijg ik godverdomme net een telefoontje van een goeie maat van me, dat hij m'n fucking ma wilt douwen omdat hij haar zo'n lekker wijf vindt en omdat zij het hele tijd uit loopt te lokken volgens hem. Tja wat moet ik hier nou mee? Ik heb gezegd je doet maar, zolang je haar maar niet 24/7 ligt te douwen. Eigenlijk heb ik hier wel spijt van, dat ik dit heb gezegd, want het is eigenlijk helemaal niet zo tof!
Ik ga maar eens kijken of zijn zusje interesse heeft.
Klacht: Goeie maat van me wil het met mijn ma doen
Klacht 2: Heb trek in taco's.
Ik zie een poging tot aanrandingquote:Op woensdag 4 november 2009 10:32 schreef AlligatorNL het volgende:
Krijg ik godverdomme net een telefoontje van een goeie maat van me, dat hij m'n fucking ma wilt douwen omdat hij haar zo'n lekker wijf vindt en omdat zij het hele tijd uit loopt te lokken volgens hem. Tja wat moet ik hier nou mee? Ik heb gezegd je doet maar, zolang je haar maar niet 24/7 ligt te douwen. Eigenlijk heb ik hier wel spijt van, dat ik dit heb gezegd, want het is eigenlijk helemaal niet zo tof!
Ik ga maar eens kijken of zijn zusje interesse heeft.
Klacht: Goeie maat van me wil het met mijn ma doen
Klacht 2: Heb trek in taco's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |