Anderen hebben hem binnen gekregen voor die prijs. Maar het zou me niet verbazen dat ie nu gewoon helemaal op isquote:Op woensdag 4 november 2009 09:41 schreef Reintji het volgende:
Mja, Bol levert toch wel uit voor die prijs?
Len Lenquote:Op woensdag 4 november 2009 10:38 schreef lkb9000 het volgende:
MOGGUH POITIE
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dacht ik, nooit te vroeg voor een beetje geschiedenis
Party bij Rossjeflossje!!quote:Op woensdag 4 november 2009 13:29 schreef Rossdale het volgende:
Rossdale heeft net te horen gekregen dat hij een vast contract krijgt![]()
W00t w00t party party
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil begin volgend jaar een huisje kopen en dan hou ik wel een flinke housewarming waar jullie allen voor zijn uitgenodigd
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil begin volgend jaar een huisje kopen en dan hou ik wel een flinke housewarming waar jullie allen voor zijn uitgenodigd
Dat plus het feit dat mijn huidige woonruimte hier niet echt de mogelijkheid toe biedtquote:Op woensdag 4 november 2009 13:47 schreef Tain het volgende:
[..]aardig dat je rekening houdt met mijn slecht ter been zijn op moment
Blijf je dan in Breda wonen?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat plus het feit dat mijn huidige woonruimte hier niet echt de mogelijkheid toe biedt
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:19 schreef lkb9000 het volgende:
WAT IS MIJN SCHOOL FUCKING DOM IK WIL WEG
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik moet hier gewoon nog bijna 3 jaar om het IB-geld kwijtgescholden te krijgenquote:
Ik ben allergisch voor schoolquote:Op woensdag 4 november 2009 14:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik moet hier gewoon nog bijna 3 jaar om het IB-geld kwijtgescholden te krijgen
Maar het is gewoon een strontschool
Wil je ruilen Tain? Jouw knie tegen mijn school?
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor schoolKrijg ik de hele tijd examenuitslag enzo
Yep, Breda is echt een geweldige stad! Ik heb op best wel wat verschillende plaatsen gewoond maar Breda is veruit het leukste tot nu toequote:
Dan maken we de volgende OP over iets met vrouwenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:44 schreef koei het volgende:
Ach, zolang het goede tentamenuitslag is, is dat toch niet zo erg Tain?
En interessante OP Reintji, hoewel ik me door de titel van dit topic toch wel een beetje buitengesloten voel
TIETEEEEEEEEquote:Op woensdag 4 november 2009 15:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan maken we de volgende OP over iets met vrouwen
Er gingen ook wel meisjes mee op die bootjes hoor Koei!quote:Op woensdag 4 november 2009 14:44 schreef koei het volgende:
En interessante OP Reintji, hoewel ik me door de titel van dit topic toch wel een beetje buitengesloten voel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van bol.com uit?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:47 schreef lkb9000 het volgende:
1600punten + wireless headset is geannuleerd
Ratchet & Clankquote:Op woensdag 4 november 2009 18:15 schreef koei het volgende:
Lennie en Reintji, willen jullie morgen voor mij een exemplaar van Ratchet & Clank proberen te scoren? Ik bied 20 euro en eeuwige dank. Als het een speciale uitgave is dan 30 euro en dubbele dank!
(zie Vroegtijdig Ratchet & Clank scoren op donderdag )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |