abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 november 2009 @ 10:30:18 #201
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74808113
Die oren
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 18 november 2009 @ 10:37:58 #202
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74808320

pi_74808385
ow hara die knipoog!

wat zijn dat toch ook 2 mooierds!
  woensdag 18 november 2009 @ 10:48:38 #204
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_74808623
En groot
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  woensdag 18 november 2009 @ 10:49:14 #205
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_74808646
Die eerste foto is baas!

Dat haar op de grond is minder
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 18 november 2009 @ 10:50:52 #206
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74808694
Echt, dat is nog weinig. We stofzuigen tegenwoordig elke dag, de rest van het huis is dat keer 10
  woensdag 18 november 2009 @ 10:51:38 #207
176471 oh-oh
pi_74808724
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:50 schreef Harajuku. het volgende:
Echt, dat is nog weinig. We stofzuigen tegenwoordig elke dag, de rest van het huis is dat keer 10
Oh de horror zeg
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 18 november 2009 @ 11:01:03 #208
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74809040
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:50 schreef Harajuku. het volgende:
Same

Overal liggen ook complete plukken haar
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_74809170
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

Same

Overal liggen ook complete plukken haar
en het duurt ook al zo lang
ik denk steeds nu moet ze toch d'r wintervacht wel hebben
  woensdag 18 november 2009 @ 11:15:07 #210
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74809509
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:05 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ja precies. En al borstel je 4x per dag, er komt ook alle 4x dezelfde hoeveelheid uit
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 18 november 2009 @ 12:37:13 #211
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_74812408
is idd niet normaal Caitlin begint ook al weer te verharen had van het weekend een zwarte broek aan. was wit toen ik wegging echt erg.

Mooie foto´s allemaal weer!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_74816598
Ohh wat leuk al die foto's Ik begin dit subforum nu pas een beetje te ontdekken geloof ik

Aangezien mijn Sam in het Carnibest vs bork topic fans heeft gemaakt met zijn verjaardagsfoto zal ik meteen maar even goed aftrappen hier

Sam is een Cocker Spaniel die voluit (niet) luistert naar de naam Samuel Joe Cocker. Hij is sinds gister precies 2 jaar bij ons, kwam als 8 weken oud hummeltje en is nu een stoere, lieve vent.

Dit was met zijn verjaardag op 21 september. Wachten op het carnibesttaartje:

Hij werd 2:

Samen blazen

Lekker smullen!

Gister is Sam naar de trimmer geweest, het was hoog nodig! Hij heeft een absurd dikke en zachte vacht voor een Cocker en dat gaat erg klitten. Hoe dol we ook zijn op zijn uggs en kuif, het is ook wel prettig dat hij nu weer wat korter is, met dit weer wordt hij anders gewoon niet meer droog
Hij vind het zelf ook niet zo leuk trouwens:

Zo, nu eens terug bladeren om te kijken wat hier nog meer allemaal ronddribbelt
  woensdag 18 november 2009 @ 14:40:47 #213
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74816650
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:05 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ie t hele jaar door aan het verharen is
  woensdag 18 november 2009 @ 14:42:37 #214
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74816727
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh wat leuk al die foto's Ik begin dit subforum nu pas een beetje te ontdekken geloof ik

Aangezien mijn Sam in het Carnibest vs bork topic fans heeft gemaakt met zijn verjaardagsfoto zal ik meteen maar even goed aftrappen hier

Sam is een Cocker Spaniel die voluit (niet) luistert naar de naam Samuel Joe Cocker. Hij is sinds gister precies 2 jaar bij ons, kwam als 8 weken oud hummeltje en is nu een stoere, lieve vent.

[ afbeelding ]

Hij werd 2:
[ afbeelding ]

Samen blazen
[ afbeelding ]

Lekker smullen!
[ afbeelding ]

Gister is Sam naar de trimmer geweest, het was hoog nodig! Hij heeft een absurd dikke en zachte vacht voor een Cocker en dat gaat erg klitten. Hoe dol we ook zijn op zijn uggs en kuif, het is ook wel prettig dat hij nu weer wat korter is, met dit weer wordt hij anders gewoon niet meer droog
Hij vind het zelf ook niet zo leuk trouwens:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zo, nu eens terug bladeren om te kijken wat hier nog meer allemaal ronddribbelt
Wat een leukerd.
  woensdag 18 november 2009 @ 14:46:31 #215
176471 oh-oh
pi_74816884
Sam, ik ben fan!
( Groucho Marx )
pi_74817916
Hij ligt er heel hard van te snurken
  woensdag 18 november 2009 @ 17:10:57 #217
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_74822248
Sam is .
En de goldens van Hara zijn ook zo leuk met z'n tweetjes.

Het voordeel van Scheveningen is dat je aan het eind van de boulevard, richting de haven, ontzettende lekkere frietjes met vis kan eten. Wij waren er begin november op een zondag en het viel wel mee met de drukte. Het was te vergelijken met een gemiddelde zondag hier in de duinen, waar iedereen achter elkaar over de hondenloslooproute sjokt.

Lara vond het trouwens helemaal geweldig. Een jaar eerder waren we ook aan zee ['s-Gravenzande], maar toen zwom ze nog niet en het water smaakte ook maar raar, dat vond ze ook niets. Ze heeft toen alleen maar over het strand gerend en liggen snurken in de strandtent. De eigenaar merkte al op dat ze zo goed bleef liggen [ze was toen een half jaar oud], toen had ik hem maar verklapt dat ze al die tijd dat we binnen waren, onder tafel lag te snurken, zo moe was ze.

Verharen is hier nu al een paar weken verleden tijd. Sinds de eerste nachtvorst is d'r vacht echt snel dikker geworden, dus in huis zo af en toe nog een pluk haren die ronddwarrelen, maar voor de rest valt het mee. Het scheelde voor ons wel dat we sowieso iedere dag stofzuigen, omdat mijn vriend psoriassis heeft. Dus die paar extra plukken haar maken dan ook niet zo veel meer uit. Toen het de vorige winter 15 graden ging vriezen en Lara nog een dun puppievachtje had, hadden we haar 's nachts weer binnen gehaald, toen was ze binnen no-time van d'r winterbontje af... toen was er bekant niet tegenop te vegen en zuigen.

En wat Maes zegt, daar ben ik het helemaal mee eens. Een werkhond is .
Ik had nooit gedacht dat ik er nu mee op de jachtcursus zou zitten en dat we het alletwee zou leuk zouden vinden. Voorheen hebben wij altijd een Schotse Collie en een Sheltie gehad en dat waren geweldige honden. Maar totaal anders dan dit soort honden. Als naar die van ons een keer hard riep, dan keken ze je een week niet aan. Was ik een week op schoolverlaterskamp geweest, dan werd ik gewoon 3 dagen stijl genegeerd... zo boos dat ze waren [alletwee] dat ik niet thuis was gekomen.

Met Lara is het juist het tegenovergestelde, die is zo hardleers en eigenwijs dat ze vaak wat langer de tijd nodig heeft om te doen wat van d'r verlangt wordt. Hoe vaak ik die niet in het bos kwijt ben geweest dat ze achter een konijnen- of reeënspoor aan ging. M'n hart bonkte in m'n keel en dan lijken de minuten wel uren te duren. Dan riep ik haar terug, maar madam trok gewoon d'r eigen plan. Ging op d'r gemak een molshoop staan uitgraven, terwijl ik helemaal overstuur aan kwam rennen om d'r op d'r mieter te geven. Om de volgende dag doodleuk weer hetzelfde te gaan doen.

Dan leer je op de cursus om twee keer te roepen of te fluiten en als ze dan niet komen, moet je er achter aan rennen en ze in d'r nekvel grijpen. Dus ik weer voor de zoveelste keer door dat bos rennen, maar no way dat ik ze bij kon houden natuurlijk, dus met m'n tong op m'n vestje kwam ik haar dan eindelijk ergens tegen en dan moest ik d'r ook nog op d'r donder geven. En een commentaar dat je dan krijgt van mensen in het bos... nee die tillen hun pup al op als ze die van mij zagen aankomen... of hij mag nog niet los in het bos, want dan komt hij misschien wel grotere honden tegen.

Die van mij ging vanaf de dag dat ze alle inentingen had gehad [en dus ook in het bos op de loslooproute mocht komen] los mee en van te voren liepen we iedere dag al door de wijk dat ze los meeliep. Nu is het alleen zo'n waterrat dat ze de hele loslooproute netjes luistert, behalve als ze in de gaten heeft dat we bijna bij het fietspad naast de ijsbaan zijn en dan peert ze er tussenuit om alvast een lekkere duik te nemen. Ze mag daar nu niet zwemmen van ons, omdat het water daar veel te groen en te ondiep is, maar daar trekt ze zich niets van aan. Dat is dus weer een puntje van aandacht de komende weken.

Al moet ik zeggen dat ze na haar sterilisatie wat dat betreft beter luistert, maar dan kan ook te maken hebben met dat ze wat minder ging puberen. In ieder geval is dat een mooie bijwerking als dat van de operatie komt.

Ze houdt trouwens niet van Pearl Jam. Ik zette net de DVD-registratie van het concert uit 2000 uit en ze gaat liever buiten uitwaaien met de blaadjes op de plaats.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 18-11-2009 23:29:17 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_74822882
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[ afbeelding ]
Wat is Sam leuk! Mooi beestje
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:37 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hehe, wat een gaaf duo
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 18 november 2009 @ 20:25:48 #219
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74829527
Sjeekie, wat een prachtig verhaal. Wat vertel je liefdevol over je hond !
Ik wil nu ook een Lara!
KuikenGuppy
  woensdag 18 november 2009 @ 20:43:41 #220
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74830293
Sunnythesun wat is Sam een mooierd
Ik vind (engelse)cockerspaniels echt hele leuke mooie honden,mijn broer en zijn ex-vriendin hadden er een Jill
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  woensdag 18 november 2009 @ 20:45:05 #221
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_74830360
Sam
ik wil ook een Sam
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_74831577
Voor de Sam-fans hij heeft ook een eigen plekje op onze site: http://www.sonnie-tieske.nl/samueljoe.html Ik vind vooral zijn Schotlandverslagje erg leuk geschreven door hem

@ Sjeekie: wat een leuk verhaal! Genieten he met zo'n dier.. En wel flauw hoor dat ze niet van PJ houdt.. Gelukkig vind Sam ze erg goed.

[ Bericht 42% gewijzigd door Sunnythesun op 18-11-2009 21:20:27 ]
  woensdag 18 november 2009 @ 23:04:17 #223
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74835837
Vraagje. Als ik mijn hondje zou willen inschrijven voor een show, kan dat dan alleen voor CAC/CACIB shows, of kan ik ook voor clubmatches van willekeurige KC's/KV's (niet onze eigen KC) inschrijven?
KuikenGuppy
  woensdag 18 november 2009 @ 23:23:01 #224
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_74836614
Sam is echt te cool... ik zag dat Sam en Lara dezelfde penning hebben, alleen die van Lara is geel, want dat is de lievelingskleur van d'r vrouwtje .

Ik zag dat jullie op pad waren met een de Waard, Lara heeft dit jaar voor het eerst kennis gemaakt met onze vergrote zilvermeeuw en ze vond hem geweldig. Iedere avond na het laatste rondje, stond ze tegen de deurrits aan te duwen dat ze alvast naar binnen wilde om te gaan slapen. Terwijl wij 's avonds nog onder de luifel zaten te lezen of kaarten [en op de kids zaten te wachten].

Ik heb het 9 jaar lang gemist om een hond te hebben sinds onze sheltie was overleden. Maar toen studeerde ik nog, net als m'n broertje en ook m'n moeder werkt full-time. Geen goede situatie om aan een hond te beginnen. Maar nu kan ik me bijna niet voorstellen dat ze er ooit nog niet was. Ze is pas anderhalf, maar het lijkt de normaalste zaak dat ze er gewoon bij is. Ze gaat ook overal mee naar toe en ze maakt snel vriendjes met d'r knappe snoetje.

Op den duur willen we er nog ééntje bij, maar dan moet Lara nog wat ouder zijn. Het zal weer een Langhaar worden, dat staat vast. Dan hebben ze elkaar ook nog als wij niet thuis zijn en met z'n tweetjes is het plezier meer dan dubbel zo groot. Maar dat duurt allemaal nog wel een paar jaar.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  donderdag 19 november 2009 @ 08:46:56 #225
176471 oh-oh
pi_74841328
Sjeek, ik vind het zo geweldig hoe je altijd over Lara kan vertellen .
En leuk dat jullie er wel nog een bij willen!
Ik vind zelf 2 of 3 jaar ertussen het leukste voor de honden zelf, 3 tot 4 jaar is mss voor jezelf wat fijner. En twee honden is zeker leuker dan 1 en ook makkelijker, ze hebben zo veel aan elkaar!
Bij mij thuis merk ik dat het nu zo leuk is voor Billy, dat Kees er bij is.
Want eerst was het altijd de oudjes ( Chico Frits en Karel ) en Bil, nu mixen we overdag oud en jong ( Chico en Bil / Karel en Kees ) en dan spelen Bil en Kees 's avonds en in het weekend echt tot we dr allemaal vervelend van worden , zo wild en zo druk
Karel is ook een compleet andere hond geworden, Kees is zo opdringerig en aanwezig, Karel is ineens ook veel meer aanwezig, niet meer de hele tijd onder de bank liggen en zo.
Vroeger als ik thuis kwam kroop Karel altijd onder de bank vandaan en lag Frits in een mandje, nu liggen Karel en Kees samen op de bank en ligt de inhoud van de speelgoedbak door de hele kamer
( Groucho Marx )
  donderdag 19 november 2009 @ 08:47:21 #226
176471 oh-oh
pi_74841336
Oh en Sam zn site ga ik zeker bekijken binnenkort
( Groucho Marx )
  donderdag 19 november 2009 @ 09:31:43 #227
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_74842107
Ooh Sam ik ben fliefd

En Lara, maar daar was ik al fliefd op. Afgelopen zondag zagen wij een Lara op het strand bij Kijkduin. Die was ook heerlijk aan het spelen in het water met de bal ophalen enzo. Deze had al geleerd dat ie niet mocht schudden voor de prooi (balachtig iets in dit geval) was afgegeven. Ik heb er een hele tijd bij staan kijken, prachtig gezicht.

Bij ons op de buurt heeft de Labra-Doodle zijn/haar intrede gedaan. Ze heet Faye en best wel schattig. Bob is heel lief voor Faye en dat vind ik dan weer schattig om te zien
Ow O+
pi_74844193
Wauw..ik zie dit topic nu pas

Veel te lezen, maar eerst even een foto van mijn hond die afgelopen zaterdag 11 jaar geworden is!

Ze kreeg een lekker bot die later door de andere hond werd afgepakt

donderdag 19 november 2009 @ 11:04:11 #229
176471 oh-oh
pi_74844407
Nog zo een leuke verjaardagsfoto, wat tof
( Groucho Marx )
pi_74847123
Haha leuk te zien dat ik niet de enige gek ben die der hond zo'n verjaardagshoedje opzet. Jaren terug heb ik dat gedaan bij een labrador die toen 1 jaar werd. Heb er helaas geen foto's van op de pc staan (is ook al ruim 9 jaar geleden).
pi_74847297
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:36 schreef rats het volgende:
Haha leuk te zien dat ik niet de enige gek ben die der hond zo'n verjaardagshoedje opzet. Jaren terug heb ik dat gedaan bij een labrador die toen 1 jaar werd. Heb er helaas geen foto's van op de pc staan (is ook al ruim 9 jaar geleden).
Dit was Bram toen hij 1 jaar werd afgelopen zomer;

donderdag 19 november 2009 @ 13:17:15 #232
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_74848310
Ik ga ook verjaardagshoedjes kopen bij de volgende verjaardag van Bob. Das pas in augustus
Ow O+
pi_74848437
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:17 schreef Maes het volgende:
Ik ga ook verjaardagshoedjes kopen bij de volgende verjaardag van Bob. Das pas in augustus
Hihi ja ik vind het echt leuk. We hadden alleen geen taartjes, maar dat is wel een idee voor volgend jaar!
  donderdag 19 november 2009 @ 14:03:23 #234
176471 oh-oh
pi_74849826
Ik had eerst deze:

toen Chico 9 werd
Frits werd hier 7 en kreeg kadootjes, mand snoepjes, kaart en shirtje, allemaal van "fans "

En toenChico10 werd kreeg ie deze taart:

En een shirtje:

En allemaal kado's per post

Hier werd Billy 2:

En Chico alweer 11:

Toen heeft ie zelfs een echt feest gehad, was toeval, 2 vriendinnen van me kwamen op bezoek met een hele bende honden, dus ik had een heuse hondentaart gemaakt:

We gingen heel ver wandelen en maakten een groepsfoto van het hele gezelschap

En hij moest natuurlijk weer voorproeven:

We hebben die taart toen zo op de grond gezet, was zo op
En hier werd Karel 9:

Die pannekoekentaarten vallen altijd goed in de smaak, dat zijn "hondenpannekoeken " met tartaar er in en yoghurt of kwark ertussen.
( Groucho Marx )
pi_74850468
Geweldig met die slingers!!!
  donderdag 19 november 2009 @ 14:24:19 #236
176471 oh-oh
pi_74850565
Ik mag wel al es na gaan denken wat ik in januari ga doen , dan wordt Billy alweer 3 en Chico alweer 12
( Groucho Marx )
  donderdag 19 november 2009 @ 16:43:35 #237
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74855142
Ik wil ook een 2e hondje... Magic wordt zo snel groot!
KuikenGuppy
pi_74857161
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik zag dat jullie op pad waren met een de Waard, Lara heeft dit jaar voor het eerst kennis gemaakt met onze vergrote zilvermeeuw en ze vond hem geweldig. Iedere avond na het laatste rondje, stond ze tegen de deurrits aan te duwen dat ze alvast naar binnen wilde om te gaan slapen. Terwijl wij 's avonds nog onder de luifel zaten te lezen of kaarten [en op de kids zaten te wachten].
Haha dat klinkt bekend!! Hij ging het liefste vast binnen liggen, maar kwam dan wel steeds even naar buiten rennen om te kijken of wij ook al kwamen
We hebben een paar echt koude avonden gehad in Schotland waarop we dus binnen zijn gaan zitten en dan was Sam opvallend rustig. Lag dus lekker ondersteboven te tukken in zijn mandje

Die verjaardagsfoto's zijn geweldig! (ik typ steeds bijna verhaardag )
  donderdag 19 november 2009 @ 19:36:02 #239
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74860758
quote:
Op donderdag 19 november 2009 17:40 schreef Sunnythesun het volgende:
(ik typ steeds bijna verhaardag )
KuikenGuppy
  donderdag 19 november 2009 @ 22:22:26 #240
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74867620
Wat een leuke verjaardagsfoto's allemaal
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')