Dit was Bram toen hij 1 jaar werd afgelopen zomer;quote:Op donderdag 19 november 2009 12:36 schreef rats het volgende:
Haha leuk te zien dat ik niet de enige gek ben die der hond zo'n verjaardagshoedje opzet. Jaren terug heb ik dat gedaan bij een labrador die toen 1 jaar werd. Heb er helaas geen foto's van op de pc staan (is ook al ruim 9 jaar geleden).
Hihi ja ik vind het echt leuk. We hadden alleen geen taartjes, maar dat is wel een idee voor volgend jaar!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:17 schreef Maes het volgende:
Ik ga ook verjaardagshoedjes kopen bij de volgende verjaardag van Bob. Das pas in augustus
Haha dat klinkt bekend!! Hij ging het liefste vast binnen liggen, maar kwam dan wel steeds even naar buiten rennen om te kijken of wij ook al kwamenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik zag dat jullie op pad waren met een de Waard, Lara heeft dit jaar voor het eerst kennis gemaakt met onze vergrote zilvermeeuw en ze vond hem geweldig. Iedere avond na het laatste rondje, stond ze tegen de deurrits aan te duwen dat ze alvast naar binnen wilde om te gaan slapen. Terwijl wij 's avonds nog onder de luifel zaten te lezen of kaarten [en op de kids zaten te wachten].
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:40 schreef Sunnythesun het volgende:
(ik typ steeds bijna verhaardag![]()
)
13 kilometer per uur niet een beetje veel voor een hond van anderhalf ?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:53 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Vanavond hebben we voor de tweede keer een rondje rond de Efteling gefietst en dat ging onwijs goed. Volgens Google Maps is het hele rondje van huis, rond de Efteling en weer naar huis zo'n 6,5 kilometer en vandaag liep ze die vlot in een half uur, inclusief een grote en een kleine boodschap doen aan het begin.
Met de komst van het nieuwe bungalowpark is de weg richting Villa Pardoes en Bosrijk al een paar jaar geasfalteerd EN verlicht, dus nu is het tenminste ook veilig om daar te fietsen. Voorheen was het echt geen goed idee om daar te komen als het donker was.
Vrienden van ons wonen sinds kort weer in de buurt op ook zo'n 6,2 kilometer, dus dan kan ik mooi een keertje op de fiets gaan aanwaaien met Lara en kan de auto gewoon thuis blijven. Na paar bakkies koffie, kunnen we dan weer op ons gemak terug en misschien kan ik dan ook wel een pilsje pakken, voordat we terug naar huis fietsen.
Mijn moeder woont op zo'n 11 kilometer afstand, dat moet op den duur ook wel te halen zijn voor d'r, maar dat is pas over een paar maandjes. Maar met zo'n weer als vandaag is het prima fietsweer. Zeker niet te warm, want dat loopt niet lekker voor d'r. In het begin was het wat fris, maar na een minuut of 10 had ik het zelf ook niet meer zo koud. Heel anders dan in de zomer, waarin ik pas 's avonds laat ging fietsen als het flink was afgekoeld.
Waarom?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:54 schreef waterkip het volgende:
[..]
13 kilometer per uur niet een beetje veel voor een hond van anderhalf ? [ afbeelding ]
Ben niet bekend met het ras ,maar de wat grotere honden zijn pas op 2 of 3 jarige leeftijd uitgegroeid .quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:01 schreef compier het volgende:quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:23 schreef compier het volgende:
rufus is nu bij de vet... krijgt zijn rabies shot, wordt gecastreerd en dan volgende week ofzo zijn parvo boostershot
IK weet niet of er in de USA nog steeds zo gedacht word maar het is wel achterhaald hoor.Zijn karakter kan helemaal verranderen ja dus kan ook rustiger worden,maar hoeft niet.Ook zijn vacht enzo kan verranderen,en het ergste vind ik nog dat ze vaak zo lelijk dik worden,pas daar aub mee op.Ik ben niet perse tegen casteren maar omdat ie dan rustiger word vind ik echt een onzin reden en dat gezondheidsverhaal snap ik ook niet zo.quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:22 schreef compier het volgende:
aangezien honden over het algemeen rustiger worden en beagles al redelijk eigenwijs enzo zijn..
en het is beter voor de gezondheid (maar dat woog niet echt zwaar mee)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |