Dat valt best mee hoor. We fietsen al sinds haar eerste verjaardag en de eerste keer was het alleen nog maar de straat uit en gingen we lopend weer terug. Maar Lara heeft zo ontzettend veel energie, die moet gewoon genoeg bewegen iedere dag, anders gaat ze in huis de hele tijd zitten walgen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:54 schreef waterkip het volgende:
[..]
13 kilometer per uur niet een beetje veel voor een hond van anderhalf ? [ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 23:00 schreef tralalala het volgende:
Maar eens even wat foto's van onze Kooiker pup Joy posten.![]()
Klinkt prima zo hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:55 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor. We fietsen al sinds haar eerste verjaardag en de eerste keer was het alleen nog maar de straat uit en gingen we lopend weer terug. Maar Lara heeft zo ontzettend veel energie, die moet gewoon genoeg bewegen iedere dag, anders gaat ze in huis de hele tijd zitten walgen.
En ik heb gewoon niet iedere dag de tijd om met haar zo'n uur of 3 door het bos te wandelen. Waar ze trouwens de route ook altijd 5 keer aflegt, omdat ze van voor naar achter scheurt en ook alleen maar rent.
En ze draaft naast de fiets. In het begin wil ze altijd in galop, maar omdat dat niet goed is voor d'r gewrichten, mag ze dat van mij niet. En tussendoor stap ik een keer of twee af, zodat ze wat kan snuffelen en eventjes langs de fiets kan wandelen.
Ik denk dat je dat ook makkelijk goed vind met kleine hondjes dan grote,ik moet er niet aan denken 3 Lara's op de bank hoe lief ze ook isquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:57 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Beterschap huize Guess.
Soms zou ik willen dat ik Lara van mezelf ook op de bank mocht laten springen, maar dat is gewoon geen goed idee. Ze kent haar plek in huis [en de roedel] en daarom liggen we alleen samen op de Fatboy.
Dat is een dekbed overtrek,die had ik "euhm" voor mezelf mee op de bank.Ik heb een stel fleecedekens waar ze normaal op en onder liggen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:35 schreef Dandilion het volgende:
leuek fotos weer.. even een offtopic vraagje, is dat een woondeken of een dekbed hoes :-) ik zoek een nieuwe deken voor op de bank :-) :-)
Oh wat een leuk beestquote:Op donderdag 26 november 2009 20:05 schreef sinemet het volgende:
M'n schatje Bullie op schoot bij m'n pa:
[ afbeelding ]
Toffe foto, ze passen bij elkaarquote:Op donderdag 26 november 2009 20:05 schreef sinemet het volgende:
M'n schatje Bullie op schoot bij m'n pa:
[ afbeelding ]
dit zou zo ronja kunnen zijnquote:Op woensdag 25 november 2009 21:34 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Die puppyslaaphouding heeft ze iedere dag al, sinds ze hier in huis is. Ik vind het zo schattig om te zien. Vaak heeft ze één van d'r voorpoten of alle twee ook nog gestrekt in het luchtledige hangen, echt te maf om te zien.
Hier was ze net een week of 10 oud denk ik...
[ afbeelding ]
... en heeft ze nog zo'n lekker rattenstaartje.
Even schaamteloos deze link uit de nieuwsbrief van de Salt geplukt: Why old dogs are the best dogs.
Ik herkende het wel, moest gelijk aan die twee oude sullen van ons denken
.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:47 schreef waterkip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |