En waarom niet? Als ik op Femke Halsema stem, van wie bekend is dat ze een voorstander is van windmolenparken, mag je later best zeggen dat 'al die lelijke windmolens' mijn schuld zijn. Ik heb immers op iemand gestemd waarvan ik wist dat ze die plannen had.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
ten derde is de PVV geen kloonpartij waarin er allemaal Wildersen rondlopen en op zichzelf stemmen.
Ik betrek de acties van Femke Halsema toch ook niet op jou of wel? Waarom zou dat nu ineens wel moeten omtrent de PVV, onzin als je het mij vraagt.
Excactquote:Op woensdag 4 november 2009 13:44 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
En waarom niet? Als ik op Femke Halsema stem, van wie bekend is dat ze een voorstander is van windmolenparken, mag je later best zeggen dat 'al die lelijke windmolens' mijn schuld zijn. Ik heb immers op iemand gestemd waarvan ik wist dat ze die plannen had.
Als de hypothetische premier Wilders straks Marokkanen aan het deporteren is kan ik jou daar verantwoordelijk voor stellen. Je kent zijn ideeën en willens en wetens stem je op hem. Dan moet je niet raar opkijken dat mensen jou mede verantwoordelijk houden voor zijn acties.
ik wil juist dat wilders bepaalde marokkanen gaat deporteren en voel me daar helemaal niet schuldig over. dat ligt toch echt aan die marokkanen en links die ze telkenmale de hand boven het hoofd houdt en er alles aan doet om het tuig hier te krijgen en te houden.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:44 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Als de hypothetische premier Wilders straks Marokkanen aan het deporteren is kan ik jou daar verantwoordelijk voor stellen. Je kent zijn ideeën en willens en wetens stem je op hem. Dan moet je niet raar opkijken dat mensen jou mede verantwoordelijk houden voor zijn acties.
sarcastische kutredenatie, en daarbij kun je meeste nsbers het niet aanrekenen, behlave dan hun domheid, maar ja das aangeboren. zelfde met geert, denk dat de meeste stemmers van de pvv, nauwelijks nadenken bij die keuze, en alleen het beeld in hun hoofd hebben van marokanen die stelen, vernielen en proveceren.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:40 schreef Pool het volgende:
[..]
Precies, je kunt de NSB'ers ook de dood van al die joden niet aanrekenen. Sommige NSB'ers wilden alleen betere snelwegen.
Ja, maar Wilders heeft het niet over bepaalde Marokkanen. Als hij de kans krijgt wil hij alle moslims uit Europe kicken. Dat besef je je toch, hoop ik.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wil juist dat wilders bepaalde marokkanen gaat deporteren en voel me daar helemaal niet schuldig over. dat ligt toch echt aan die marokkanen en links die ze telkenmale de hand boven het hoofd houdt en er alles aan doet om het tuig hier te krijgen en te houden.
dat is een goede daad voor nederland als we het willen houden zoals het is. zal ook goed zijn voor die paar mocro's die het wel goed doen.
Gelukkig gaan de duimpjes van de rechtsen niet omhoog bij een anti-islam betoog. Selectieve verontwaardiging.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Het moet niet gekker worden hier met die links extremisten, gesaampjes allemaal blij met elkaar de normen bijstellen naar eigen normbesef en de rest verketteren als racisten, en dan +1 ofposten.
Leuk en schattig, maar uiterst stupide.
dat besef ik me niet omdat het onzin is wat je schrijft. hij heeft dit ook nooit gezegd. weet je nog: de uitwassen. en als dat toevallig heel erg veel zijn, dan zegt dit eigenlijk meer over moslims dan over wilders.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar Wilders heeft het niet over bepaalde Marokkanen. Als hij de kans krijgt wil hij alle moslims uit Europe kicken. Dat besef je je toch, hoop ik.
Wat jij wil.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat besef ik me niet omdat het onzin is wat je schrijft. hij heeft dit ook nooit gezegd. weet je nog: de uitwassen. en als dat toevallig heel erg veel zijn, dan zegt dit eigenlijk meer over moslims dan over wilders.
Uiteindelijk preekt iederen voor eigen parochie, Koosquote:Op woensdag 4 november 2009 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig gaan de duimpjes van de rechtsen niet omhoog bij een anti-islam betoog. Selectieve verontwaardiging.
Weet ik, maar dan moet Whiskey niet verongelijkt lopen doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Uiteindelijk preekt iederen voor eigen parochie, Koos
landverrader.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Wat zei je? Ich habe es nicht gewust?
Vieze opmerking, onder de gordel. Ik heb je nog wel redelijk hoog in het vaandel, maar hiermee sla je jezelf toch wel hard voor de bek.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat zei je? Ich habe es nicht gewust?
Luister schat, door zich af te zetten tegen een ethnische groep zoals de marokkanen stelt WIlders zich op als een racist. EN als jij dat weet en je stemt op hem , wat maak dat jou dan? Iemand die racistische ideeen heeft maar zich achter Wilders verschuilt? Hebben we daar een naam voor? Schuilracist ofzo?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Het moet niet gekker worden hier met die links extremisten, gesaampjes allemaal blij met elkaar de normen bijstellen naar eigen normbesef en de rest verketteren als racisten, en dan +1 ofposten.
Leuk en schattig, maar uiterst stupide.
Jawel, vrijheid van meningsuiting zolang de mening meneer een beetje uitkomtquote:Op woensdag 4 november 2009 14:00 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Vieze opmerking, onder de gordel. Ik heb je nog wel redelijk hoog in het vaandel, maar hiermee sla je jezelf toch wel hard voor de bek.
Ach man, je weet toch zelf ook wel wat Wilders heeft gezegd tijdens zijn bezoek in Denemarken. Het is potdomme nog aangehaald in dit topic.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:00 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Vieze opmerking, onder de gordel. Ik heb je nog wel redelijk hoog in het vaandel, maar hiermee sla je jezelf toch wel hard voor de bek.
Dus het is niet smakeloos door te stellen dat wat jou betreft heel Mekka mag worden weggevaagd, maar wel als ik een dubbelzinnige opmerking maak?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:05 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Doe wat jullie willen, ik vind het smakeloos.
Ik heb altijd nog het fatsoen gehad dat soort opmerkingen niet te plaatsten naar politieke tegenstanders, iedereen weet waar "Ich habe es nicht gewusst" voor staat, en het slaat nergens op het te vertolken naar PVV stemmers.
hoezo niet?een beetje historisch perspectief kan toch geen kwaad? Kennelijk weet de gemiddelde PVV-stemmer nog steeds niet waar zijn roekeloze stemgedrag toe kan leiden.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:05 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Doe wat jullie willen, ik vind het smakeloos.
Ik heb altijd nog het fatsoen gehad dat soort opmerkingen niet te plaatsten naar politieke tegenstanders, iedereen weet waar "Ich habe es nicht gewusst" voor staat, en het slaat nergens op het te vertolken naar PVV stemmers.
En ik vind jouw verontwaardiging behoorlijk schijnheiligquote:Op woensdag 4 november 2009 14:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Het is niet goed te praten, het is schandelijk.
Op een belachelijk wetenschappelijke opmerking van Meki ingaan met een logisch gevolg (doch provocatief, dat is gegeven) is heel wat anders dan 30 zetels wegzetten als "Ich habe es nicht gewusst".quote:Op woensdag 4 november 2009 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En ik vind jouw verontwaardiging behoorlijk schijnheilig
Jouw recht dat te vinden.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Het is niet goed te praten, het is schandelijk.
Sorry hoor, maar je zei zelf "was dat maar waar".quote:Op woensdag 4 november 2009 14:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Op een belachelijk wetenschappelijke opmerking van Meki ingaan met een logisch gevolg (doch provocatief, dat is gegeven) is heel wat anders dan 30 zetels wegzetten als "Ich habe es nicht gewusst".
Maar kijk maar weer naar een ander joh, makkelijker dan je fout erkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |