abonnement Unibet Coolblue
pi_74926235
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:55 schreef Stali het volgende:

[..]

De boeken zijn wrs. veel intenser?

Deze reeks is gewoon toffer en actiever dan die andere. Wil alleen even zeggen dat ik inmiddels na verder kijken helemaal om ben.
Gave serie, hoop dat dit niveau blijft en het geen afgewerkt receptje wordt zoals bijv. House.
House is ook leuk hoor
pi_74926688
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:13 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

House is ook leuk hoor
Eens en heb House met veel plezier gekeken ook.
Maar inmiddels is het een recept en kun je bij een gegeven de hele aflevering voorspellen en daarmee ben ik afgehaakt om het te blijven willen kijken. Het is leuk voor af en toe.

Dexter vind ik echt super trouwens, heel andere en ook lastige serie omdat je niet later even in kunt stappen.
pi_74926907
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:25 schreef Stali het volgende:

[..]

Eens en heb House met veel plezier gekeken ook.
Maar inmiddels is het een recept en kun je bij een gegeven de hele aflevering voorspellen en daarmee ben ik afgehaakt om het te blijven willen kijken. Het is leuk voor af en toe.

Dexter vind ik echt super trouwens, heel andere en ook lastige serie omdat je niet later even in kunt stappen.
Ja dat klopt. Maar voor de humor blijf ik kijken
Dexter verkies ik inmiddels boven House, het is zoo tof gewoon Morgen weer nieuwe aflevering
  maandag 23 november 2009 @ 10:09:42 #279
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74932627
Ohhhhh, kan deze serie nog beter vinden. Goddamn

De paralellen die Dexter schijnbaar trekt met zijn familieleven en die van Arthur zijn goed gevonden, maar blijken wel anders als hij er beter naar kijkt. Maar hij moet wel uitkijken. Zijn uitbarsting was gaaf
Arthur's dochter , en Arthur's dochter Hoera voor de zoon

bij SomethingAwful forum lette iemand iets beter op:
quote:
There was the fact that she said she was thankful for Jonah and completely ignored Rebecca. Also, there's argument that because it seems that Rebecca is the one who tried to run away, and also seems to be the only one in the house who is constantly locked away like a prisoner. Lastly, it seems that something is important about Rebecca being a little girl, her room is tailored for a child and Jonah made a point that she's not 8 years old anymore to Arthur.

After all this, I still think Rebecca is his biological child, but I wouldn't be surprised if he adopted her/ took her from a "four walls" build at one point to replicate the family that he was once in: Abusive father, terrified mother, one son and one daughter, both assaulted and possibly molested.
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 23 november 2009 @ 11:14:02 #280
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_74934088
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:09 schreef Mirel het volgende:
bij SomethingAwful forum lette iemand iets beter op:
[..]
Aanvullend: die moeder leek het ook compleet niet te belangrijk te vinden wat er met die dochter gebeurde, zolang er maar niets aan Arthur werd verteld: 'I don't care what you did to her, or what you are still going to do to her...'. En verder, toen de ruzie uitbarstte riep Arthur 'Vera, go to your room.' Er zit dus wel wat in die theorie inderdaad..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 23 november 2009 @ 11:15:45 #281
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74934137
Toen ze dat net zei dacht ik op dat moment nog dat ze het niet belangrijk vind, ķmdat ze het alleen belangrijk vind dat ze allemaal niet mishandeld worden door Arthur.

Wat speelt Lithgow het briljant trouwens. Hij moet hier een Emmy voor krijgen.
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 23 november 2009 @ 11:28:29 #282
3185 Adelante
To let it go now
pi_74934506
'Hi dad"
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 23 november 2009 @ 11:39:36 #283
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_74934800
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:28 schreef Adelante het volgende:
'Hi dad"
En wat ligt er een hoop implicatie in dat ene zinnetje he. Niet alleen is de kans nu wel erg groot dat zij toch de schutter was, ook wil dit zeggen dat ze blijkbaar op de hoogte is van Arthur's dubbelleven en hier blijkbaar geen problemen mee heeft. Sterker nog, ze is blijkbaar niet te beroerd pappie een handje te helpen mocht dat nodig zijn. Zou dat de eerste keer zijn geweest?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 23 november 2009 @ 11:46:34 #284
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74934967
Nu is het wachten op een slimme kijker die alle eps terugkijkt en de reacties opschrijft van reporterbitch, en kijken hoe die zitten in verhouding tot de doden die ze vonden, hun kennis ervan, en wat zij er van hķķrt te weten.
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 23 november 2009 @ 11:59:49 #285
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_74935318
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:46 schreef Mirel het volgende:
Nu is het wachten op een slimme kijker die alle eps terugkijkt en de reacties opschrijft van reporterbitch, en kijken hoe die zitten in verhouding tot de doden die ze vonden, hun kennis ervan, en wat zij er van hķķrt te weten.
Dat vraag ik me af. Dexter zit goed in elkaar, maar volgens mij stoppen ze verder geen stiekeme aanwijzingen in eerdere afleveringen, tenzij ze in de aflevering zelf gebruikt worden. In seizoen waren er toch ook geen subtiele hints over 'Rudy' tot het moment waarop we het mochten weten?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_74936450
Top ep.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_74937337
Jesus...tittie-fucking.....Christ(Tm. Cartman). Kan deze serie nog toffer worden? Ik heb al vaker gedacht van niet, en "kablamo!", het verrast je weer. Wie zei hier vorige week ook al weer dat hij/zij niet dacht dat reporter-bitch de schutter was? Lijkt er toch op dat jij de OP gaat maken voor het volgende topic, en de eeuwige roem die gepaard gaat met een vooruitziende blik....is mine!

Maar even zonder dollen, echt een geweldige ep. Vond het ook mooi dat Dexter nogal hard 'nee' schreeuwde toen Rita voorstelde een rondje te doen, en dat Cody uit zichzelf meteen zei "I'm thankful for Dexter". Daar zit in ieder geval nog een verschil met Arthur.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_74937641
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:44 schreef Richardfun het volgende:
Jesus...tittie-fucking.....Christ(Tm. Cartman). Kan deze serie nog toffer worden? Ik heb al vaker gedacht van niet, en "kablamo!", het verrast je weer. Wie zei hier vorige week ook al weer dat hij/zij niet dacht dat reporter-bitch de schutter was? Lijkt er toch op dat jij de OP gaat maken voor het volgende topic, en de eeuwige roem die gepaard gaat met een vooruitziende blik....is mine!

Maar even zonder dollen, echt een geweldige ep. Vond het ook mooi dat Dexter nogal hard 'nee' schreeuwde toen Rita voorstelde een rondje te doen, en dat Cody uit zichzelf meteen zei "I'm thankful for Dexter". Daar zit in ieder geval nog een verschil met Arthur.
Ik denk nog steeds dat de reporter het niet gedaan heeft. Verder waren dat dus Adelante en ik.

Ik vind het trouwens wel een beetje genant dat ze in elke aflevering een paar tieten moeten laten zien, om te tonen hoe rebels ze wel niet zijn voor US begrippen
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_74938075
Mother-shit-fuck!

- Debra Morgan
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  maandag 23 november 2009 @ 15:15:00 #290
34586 kepler
No bounce, no play
pi_74938101
Damn, toffe aflevering

Ik vraag me af of die reporter het gedaan heeft, was zij ook niet degene die dat artikel over Trinity heeft geschreven??

Beetje vreemd als ze er alles van weet, maar toch stukjes in de krant erover schrijft?
The line is a dot to you!
  maandag 23 november 2009 @ 15:15:35 #291
34586 kepler
No bounce, no play
pi_74938117
Die scene waarbij die zoon ontploft
The line is a dot to you!
  maandag 23 november 2009 @ 15:24:15 #292
3185 Adelante
To let it go now
pi_74938351
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:54 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Ik denk nog steeds dat de reporter het niet gedaan heeft. Verder waren dat dus Adelante en ik.

Ik vind het trouwens wel een beetje genant dat ze in elke aflevering een paar tieten moeten laten zien, om te tonen hoe rebels ze wel niet zijn voor US begrippen
Begin jij vast aan de OP voor deel #9 ?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 23 november 2009 @ 15:27:04 #293
34586 kepler
No bounce, no play
pi_74938447
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:24 schreef Adelante het volgende:

[..]

Begin jij vast aan de OP voor deel #9 ?
Waarom zou ze het doen dan? Om hem te helpen? Zo ja, waarom schrijft ze dan ook die artikelen over hem?
The line is a dot to you!
  maandag 23 november 2009 @ 15:31:19 #294
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_74938579
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:27 schreef kepler het volgende:

[..]

Waarom zou ze het doen dan? Om hem te helpen? Zo ja, waarom schrijft ze dan ook die artikelen over hem?
Waarom ze het doet weet ik niet. Maar de kans op een motief is een stuk groter nu blijkt dat Trinity haar vader is. Bovendien, Deb had even daarvoor ontdekt dat ze iets wist over de crime scene wat ze alleen had kunnen weten als ze er bij was, of als iemand dit tegen haar verteld heeft die erbij was. In beide gevallen weet ze wat pappie in zijn vrije tijd doet.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 23 november 2009 @ 15:33:18 #295
34586 kepler
No bounce, no play
pi_74938630
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:31 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Waarom ze het doet weet ik niet. Maar de kans op een motief is een stuk groter nu blijkt dat Trinity haar vader is. Bovendien, Deb had even daarvoor ontdekt dat ze iets wist over de crime scene wat ze alleen had kunnen weten als ze er bij was, of als iemand dit tegen haar verteld heeft die erbij was. In beide gevallen weet ze wat pappie in zijn vrije tijd doet.
ow ja, dat over die crime scene info was ik helemaal vergeten

nee, dan heeft ze het waarschijnlijk wel gedaan jah
The line is a dot to you!
pi_74938885
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:24 schreef Adelante het volgende:

[..]

Begin jij vast aan de OP voor deel #9 ?
Jij begon met de weddenschap aannemen ja
Daarbij, er is nog niets zeker. Als 2 mensen samen worden neergeschoten, en de een dood is, vind ik het niet gek dat je het dan zo zegt. Maar nu moeten we er iets achter denken. En zelfs het zo is, is het wel een sneue lead dat Deb er zo achter komt, omdat het totaal niet sluitend is.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
  maandag 23 november 2009 @ 15:42:53 #297
19242 yavanna
Results may vary.
pi_74938961
Wat een aflevering weer, met een, voor mij, zeer verrassend einde. Geweldig.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 23 november 2009 @ 15:43:55 #298
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_74938999
Fuuudge, dat einde
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_74939011
Het motief ontbreekt ook nog steeds. De aanname dat ze weet dat haar vader Trinity is, zou nog kunnen. Maar waarom zou ze dan artikelen over hem schrijven, die hem exposen? En als haar het al niet uitmaakt dat ze hem exposed, dan nog zou ze Deb en Lundy niet neerschieten om hem te beschermen.
Het klopt niet.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_74939080
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:27 schreef kepler het volgende:

[..]

Waarom zou ze het doen dan? Om hem te helpen? Zo ja, waarom schrijft ze dan ook die artikelen over hem?
Motief is me nog niet duidelijk. Weet wel dat de schutter ongeveer zo groot als Masuka zou moeten zijn, en reporter-bitch wist dat Deb Lundy in zijn ogen aankeek toen hij zijn laatste adem uitblies. Dus ja, nay-sayers van vorige week, begin maar alvast aan de OP voor #9. Deze is zo goed als vol
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')