Ik heb nog geen tieten of dope gezien in GTST. (Ik heb überhaupt nog nooit GTST gekeken)quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:38 schreef Tja..1986 het volgende:
Californication een soort GTST noemen
Dan zie je het ook niet zo snel snuggere.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tieten of dope gezien in GTST. (Ik heb überhaupt nog nooit GTST gekeken)
The IT Crowd is donderdags op CANVAS te zien. Dat is leuk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
zoals weeds, californication, entourage enz die pretenderen dat ze comedyseries zijn, maar eigenlijk bevatten ze nauwelijks humor. Het is gewoon een soort luchtiger GTST
Waar zijn de echte comedyseries gebleven zoals Married with children, Newsradio,Fawlty Towers, Allo Allo, Keeping up Appearances etc?
Ik wil weer grappige shows terug op de buis (bv comedy central) en niet van die newstyle meuk
Het verhaal van Entourage kan me soms nog wel enigzins boeien, bij Californication absoluut niet. Een mislukte schrijver die wat rondwipt en zo nu en dan in moraaldilemma's komt; so?quote:
Dat is ook geniaalquote:
Voor mij is het de enige serie die het voor mekaar heeft gekregen om me keer op keer dubbel te laten liggen van het lachenquote:
Hoooooo, pas op op he!quote:Op woensdag 4 november 2009 01:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kate Beckinsale
jammer, zou ik graag even aan willen zittenquote:Op woensdag 4 november 2009 01:41 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Hoooooo, pas op op he!
Niet aan Kate komen...
ik zat er eigenlijk vanmiddag nog aan te denken. het begon misschien een beetje vreemd, maar op een gegeven moment hadden ze zo'n flinke status dat ze de meest absurde verhaallijnen konden verzinnen. Hoe beledigend ze ook waren, ze konden alles flikken. al die fatwomen grappen, wat een enorme loosers ze waren, NO'MAM, alles kon. Probeer dat maar weer eens vanuit het niets op te bouwen. En zeg nou zelf, je moet wel een held zijn als je een schoenmakers reklame nog goed kan maken.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:12 schreef ViviRAWRS het volgende:
Van mij mogen ze klassiekers als Married with Children wel in de herhaling gooien,
quote:Cause if your shoes look like shit...
.... YOU look like shit
Dat zie je tochquote:Op woensdag 4 november 2009 09:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Moeten alle kutpaupers hier nu gaan vertellen wat ze wel en niet leuk vinden?
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijke leuke series?
Sex and the cityquote:Op woensdag 4 november 2009 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met haar hersenloze blik, idd super geil.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:48 schreef Tacobell het volgende:
[..]
S1NGLE is ook leuk mang.![]()
![]()
Bracha van Doesburg.
Gooische vrouwenquote:Op woensdag 4 november 2009 09:48 schreef Tacobell het volgende:
[..]
S1NGLE is ook leuk mang.![]()
![]()
Bracha van Doesburg.
Als er niet de hele tijd poepgrapjes worden gemaakt en mensen dingen naar hun hoofd gegooid krijgen wil dat nog niet zeggen dat er geen humor in zit.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
zoals weeds, californication, entourage enz die pretenderen dat ze comedyseries zijn, maar eigenlijk bevatten ze nauwelijks humor. Het is gewoon een soort luchtiger GTST
Christina applegatequote:Op woensdag 4 november 2009 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
Californication![]()
Family Guy![]()
Two and a half men![]()
Maar serieus, dingen als Married with Children, das leuk als je 13 bent en op die tieten van Christina Applegate zit te geilen, maar als het nu nog weleens voorbij komt is het voornamelijk erg matig en flauw. En het geilen is toch anders aangezien ze in 't echhie nu tietloos is
Ik hou zeer zeker ook van subtiele humor, maar om californication als comedyserie te omschrijven gaat mij te ver. Het is eerder drama met af en toe wat vreemde momenten erin en veel seks en scheldwoorden. Daar zie ik weinig humor in.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Als er niet de hele tijd poepgrapjes worden gemaakt en mensen dingen naar hun hoofd gegooid krijgen wil dat nog niet zeggen dat er geen humor in zit.
De humor is wat subtieler.
Weeds is, volgens de wiki, een comedy-drama serie.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ik hou zeer zeker ook van subtiele humor, maar om californication als comedyserie te omschrijven gaat mij te ver. Het is eerder drama met af en toe wat vreemde momenten erin en veel seks en scheldwoorden. Daar zie ik weinig humor in.
Meningen geven in een topic.quote:
Dr andyquote:
Californication, Entourage en vooral Weeds hebben tenminste goede verhaallijnen. De enige overeenkomst met GTST is dan ook dat er een doorlopende verhaallijn inzit, voor de rest lijkt het dus echt totaal niet op elkaar tevens zit er echt nog meer dan genoeg humor in.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
Waar zijn de echte comedyseries gebleven zoals Married with children, Newsradio,Fawlty Towers, Allo Allo, Keeping up Appearances etc?
Ik wil weer grappige shows terug op de buis (bv comedy central) en niet van die newstyle meuk
My name is Earl komt binnenkort terug maar dan op Comedy Central. King of Queens is ook wel leuk maar het bevat totaal geen verhaallijn verder.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:52 schreef Dennis_enzo het volgende:
Terechte klacht, wat ene kutseries tegenwoordig. Alleen de king of queens is nog een beetje te pruimen. My name is earl was ook wel tof, maar die is weer verdwenen
quote:Op woensdag 4 november 2009 17:51 schreef JackHerrer het volgende:
Binnenkort komt Eastbound & Down op CC.
Band of Brothers, Generation Kill enzoquote:Op woensdag 4 november 2009 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een saaie programma's.....quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:33 schreef Dawnbreaker het volgende: Married with children, Newsradio,Fawlty Towers, Allo Allo, Keeping up Appearances etc?
Who's that riding into the sunquote:Op woensdag 4 november 2009 18:14 schreef Demophon het volgende:
Californication![]()
Married with Children, een klassieker, ook![]()
psycho dad, psycho dad!
Smaken verschillenquote:Op woensdag 4 november 2009 23:27 schreef Moordenaar het volgende:
Er is op het moment maar één serie geniaal. It's always sunny in Philadelphia.
En jij moet je mening ook spuien he. Kut Pauperquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |