Ik heb nog geen tieten of dope gezien in GTST. (Ik heb überhaupt nog nooit GTST gekeken)quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:38 schreef Tja..1986 het volgende:
Californication een soort GTST noemen
Dan zie je het ook niet zo snel snuggere.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tieten of dope gezien in GTST. (Ik heb überhaupt nog nooit GTST gekeken)
The IT Crowd is donderdags op CANVAS te zien. Dat is leuk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
zoals weeds, californication, entourage enz die pretenderen dat ze comedyseries zijn, maar eigenlijk bevatten ze nauwelijks humor. Het is gewoon een soort luchtiger GTST
Waar zijn de echte comedyseries gebleven zoals Married with children, Newsradio,Fawlty Towers, Allo Allo, Keeping up Appearances etc?
Ik wil weer grappige shows terug op de buis (bv comedy central) en niet van die newstyle meuk
Het verhaal van Entourage kan me soms nog wel enigzins boeien, bij Californication absoluut niet. Een mislukte schrijver die wat rondwipt en zo nu en dan in moraaldilemma's komt; so?quote:
Dat is ook geniaalquote:
Voor mij is het de enige serie die het voor mekaar heeft gekregen om me keer op keer dubbel te laten liggen van het lachenquote:
Hoooooo, pas op op he!quote:Op woensdag 4 november 2009 01:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kate Beckinsale
jammer, zou ik graag even aan willen zittenquote:Op woensdag 4 november 2009 01:41 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Hoooooo, pas op op he!
Niet aan Kate komen...
ik zat er eigenlijk vanmiddag nog aan te denken. het begon misschien een beetje vreemd, maar op een gegeven moment hadden ze zo'n flinke status dat ze de meest absurde verhaallijnen konden verzinnen. Hoe beledigend ze ook waren, ze konden alles flikken. al die fatwomen grappen, wat een enorme loosers ze waren, NO'MAM, alles kon. Probeer dat maar weer eens vanuit het niets op te bouwen. En zeg nou zelf, je moet wel een held zijn als je een schoenmakers reklame nog goed kan maken.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:12 schreef ViviRAWRS het volgende:
Van mij mogen ze klassiekers als Married with Children wel in de herhaling gooien,
quote:Cause if your shoes look like shit...
.... YOU look like shit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |