Contradictio in terminis trouwens.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:20 schreef D.D.W. het volgende:
geregeld zie ik hem af en toe....
Hij kan makkelijk een smoesje verzinnen, hij zag iig dat ik er uit kwam lopen en als hij achterom keek ook dat mijn auto op het zandpad stond, dan weet hij natuurlijk wel hoe laat het is. Hij kan wel smoezen dat hij het zandpad gebruikte om sneller bij het ziekenhuis (wat er vlakbij ligt) te komen of weet ik watquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:27 schreef TGVkopper het volgende:
Wat denk je dat die ander daar deed?
Als hij daar ook was om te wandelen smoest hij helemaal niks maar houdt 'ie gewoon netjes z'n bekquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:33 schreef D.D.W. het volgende:
Hij kan wel smoezen dat hij het zandpad gebruikte om sneller bij het ziekenhuis (wat er vlakbij ligt) te komen of weet ik wat
Vind ik wel, een zeer aanzienlijk deel van de vrouwen zit tegen hun zin achter het raam. Ga je naar de hoeren dan creëer je vraag en houd je mensenhandel in stand. IMO verwerpelijk dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:49 schreef GoodGawd het volgende:
Naar de hoeren is toch geen probleem?
Zandbank..quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Zandbank klinkt als een gay ontmoetingsplaats dus je bent duidelijk bij een manwhore geweest. Dus je leven is over faggot ts
Jemig zeg!quote:
Ik ging op bed liggen en zij stond naast me met allen nog een zwarte string aan, te wiebelen met haar gigantische tieten. Ik schat die dingen onderaan 20cm breed en 15cm dik, en dan hangen ze dus tot over haar navel. Ze werkt super mee. Ik trok haar op bed en ze begon lekker te vrijen. Op een gegeven moment ging ze met haar benen wijd met haar poes over m’n paal wrijven en ondertussen lagen we te tongen. Haar borsten lagen over m’n schouders. Ik hield het niet meer en maakte stotende bewegingen met m’n heupen. En opeens stoot m’n paal 10cm bij in haar kut zonder condoom! Ik had zoiets van shit, ik zit erin! Zij schrok ook want ze zei “ho even”, maar ze moest wel lachen. Ik stootte er nog een paar keer in want dat kon ik niet stoppen, en toen gleed ze er af. Ze likte me overal van boven naar beneden, en dan sleepten die tieten over m'n buik. Ik heb het 3 kwartier volgehouden en heb haar in alle standjes geneukt. Ze deed alles waar ik ooit van gedroomd heb. Ze pijpt gigantisch terwijl ik haar hoofd heen en weer duwde ging ze steeds dieper. Met doggystyle heb ik uiteindelijk me helemaal leeg in haar kut gespoten, met condoom natuurlijk, maar shit, ik heb er echt ingezeten zonder!quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:49 schreef gers het volgende:
je moet cindy salou bellen die komt ook aan huis
Ja, daarom ga ik alleen naar erkende dvp's, vooral door hookers punt nl haal ik de goede er tussen uitquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:52 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Vind ik wel, een zeer aanzienlijk deel van de vrouwen zit tegen hun zin achter het raam. Ga je naar de hoeren dan creëer je vraag en houd je mensenhandel in stand. IMO verwerpelijk dus.
Maar da's een andere discussie
Oke zeg gewoon dat je een bitch hebt werken daar en iedereen heeft respect voor jequote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:54 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik ging op bed liggen en zij stond naast me met allen nog een zwarte string aan, te wiebelen met haar gigantische tieten. Ik schat die dingen onderaan 20cm breed en 15cm dik, en dan hangen ze dus tot over haar navel. Ze werkt super mee. Ik trok haar op bed en ze begon lekker te vrijen. Op een gegeven moment ging ze met haar benen wijd met haar poes over m’n paal wrijven en ondertussen lagen we te tongen. Haar borsten lagen over m’n schouders. Ik hield het niet meer en maakte stotende bewegingen met m’n heupen. En opeens stoot m’n paal 10cm bij in haar kut zonder condoom! Ik had zoiets van shit, ik zit erin! Zij schrok ook want ze zei “ho even”, maar ze moest wel lachen. Ik stootte er nog een paar keer in want dat kon ik niet stoppen, en toen gleed ze er af. Ze likte me overal van boven naar beneden, en dan sleepten die tieten over m'n buik. Ik heb het 3 kwartier volgehouden en heb haar in alle standjes geneukt. Ze deed alles waar ik ooit van gedroomd heb. Ze pijpt gigantisch terwijl ik haar hoofd heen en weer duwde ging ze steeds dieper. Met doggystyle heb ik uiteindelijk me helemaal leeg in haar kut gespoten, met condoom natuurlijk, maar shit, ik heb er echt ingezeten zonder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De klaagbaak is een machine.
Ik heb even voor jou een routebeschrijving gemaakt vanuit Utrecht Centraal naar het zandpadquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke zeg gewoon dat je een bitch hebt werken daar en iedereen heeft respect voor je
En waar de neuk is dat dan?? Hier in de beurt heb je alleen de wallen in Amsterdam en de achterdam in Alkmaar maar dat ziet er totaal anders uit
Gast waarom zou ik daar heen willen gaan??quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb even voor jou een routebeschrijving gemaakt vanuit Utrecht Centraal naar het zandpad
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Utrecht+Centraal&daddr=Zandpad,+Utrecht&hl=nl&geocode=&mra=ls&sll=52.094906,5.129585&sspn=0.115164,0.304184&ie=UTF8&t=h&z=14
Gasten op hookers.nl die denken dat uitgerekend de hoer die zij neuken 'plezier in haar werk heeft'quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:54 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, daarom ga ik alleen naar erkende dvp's, vooral door hookers punt nl haal ik de goede er tussen uit
Als ik 50 euro in een half uurtje kan vangen hoor je mij niet klagen hoor (als ik een vrouw zou zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 00:08 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Gasten op hookers.nl die denken dat uitgerekend de hoer die zij neuken 'plezier in haar werk heeft'
Met zo'n denkwijze vind je nooit een vriendinquote:Op woensdag 4 november 2009 00:10 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als ik 50 euro in een half uurtje kan vangen hoor je mij niet klagen hoor (als ik een vrouw zou zijn)...
En over dat naar de hoeren gaan triest is, ik zie het zo... hoeveel meisjes/vrouwen zouden ja zeggen als je vraagt of je ze mag neuken voor 1 miljoen euro? Juist ja, eigenlijk is elke vrouw een hoer
Wel als die zorgt dat die multi-miljonair wordt.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:17 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Met zo'n denkwijze vind je nooit een vriendin
Voor 1 miljoen laat ik mezelfs neuken door een gastquote:Op woensdag 4 november 2009 00:10 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als ik 50 euro in een half uurtje kan vangen hoor je mij niet klagen hoor (als ik een vrouw zou zijn)...
En over dat naar de hoeren gaan triest is, ik zie het zo... hoeveel meisjes/vrouwen zouden ja zeggen als je vraagt of je ze mag neuken voor 1 miljoen euro? Juist ja, eigenlijk is elke vrouw een hoer
Ah volgens mij hebben we een potentiële klant!quote:Op woensdag 4 november 2009 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel als die zorgt dat die multi-miljonair wordt.
Ook al zeg je 25000 euro, dan alsnog wilt 80 tot 90% (of misschien nog meer) van de vrouwen 1 avondje dezelfde laken delen, ook niet zo gek want 25 duizend euro is best veel geld. Er zijn er ook genoeg die al willen nadat je 1 of 2 keer met een meisje naar een restaurant geweest bent (een "date"), kosten; misschien 100 euroquote:Op woensdag 4 november 2009 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor 1 miljoen laat ik mezelfs neuken door een gast
Kom dan met een normaler bod!
Voor 25000 moet je iets langer over nadenken dan 1miljoen hoor maar jij blijft erbij dat alle vrouwen diep van binnen hoeren zijn dus?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:29 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ook al zeg je 25000 euro, dan alsnog wilt 80 tot 90% (of misschien nog meer) van de vrouwen 1 avondje dezelfde laken delen, ook niet zo gek want 25 duizend euro is best veel geld. Er zijn er ook genoeg die al willen nadat je 1 of 2 keer met een meisje naar een restaurant geweest bent (een "date"), kosten; misschien 100 euro
Dus naar de hoeren gaan is niks mis mee; je slaat gewoon alle bullshit over
Nouja, wel ongeveer.. als je zo'n aanbod krijgt als vrouw dan stelt sex opeens niet meer zo veel voor..quote:Op woensdag 4 november 2009 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor 25000 moet je iets langer over nadenken dan 1miljoen hoor maar jij blijft erbij dat alle vrouwen diep van binnen hoeren zijn dus?
Liefde of enige emotionele binding sla je dan ook over en dat is mijn bezwaar.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:29 schreef D.D.W. het volgende:
Dus naar de hoeren gaan is niks mis mee; je slaat gewoon alle bullshit over
Ja of lekker met zijn 2en op de bank liggen met een goed glas wijn bier en lekker een filmpje kijken heb je ook niet dan, of je moet cindy salou zo gek krijgen om dat te doenquote:Op woensdag 4 november 2009 00:37 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Liefde of enige emotionele binding sla je dan ook over en dat is mijn bezwaar.
Je kunt toch ook verliefd worden op een prostituee en zij op jou?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:37 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Liefde of enige emotionele binding sla je dan ook over en dat is mijn bezwaar.
once a ho always a hoquote:Op woensdag 4 november 2009 00:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Je kunt toch ook verliefd worden op een prostituee en zij op jou?
Nou, voor een beurt krijg je anders ook vaak wel wat te drinken aangeboden, dus een reden om daarvoor een vriendin te zoeken zie ik niet echtquote:Op woensdag 4 november 2009 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja of lekker met zijn 2en op de bank liggen met een goed glas wijn bier en lekker een filmpje kijken heb je ook niet dan, of je moet cindy salou zo gek krijgen om dat te doen
Zal minder snel gebeuren dan wanneer je gewoon een vriendin zoektquote:Op woensdag 4 november 2009 00:44 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Alsof deze geen gevoelens kunnen krijgen..
Die kans lijkt me vrijwel uitgesloten. Het zal vast voorkomen, maar ik ken weinig vrouwen die het goed vinden als mannen naar de hoeren gaan. Hoeren hebben zelf in een vaste relatie vaak behoefte aan trouw, omdat ze hebben gezien hoe het mis kan gaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Je kunt toch ook verliefd worden op een prostituee en zij op jou?
Ik spreek niet voor mezelf hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 00:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal minder snel gebeuren dan wanneer je gewoon een vriendin zoekt
Maar je moet doen waar je gelukkig mee bent, bedoel ik ga je er niet op veroordelen
wat is een dvpquote:Op woensdag 4 november 2009 00:52 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik spreek niet voor mezelf hoormaar op hookers.nl lees ik af en toe wel eens dat er iemand een relatie gekregen heeft met een dvp'er, dus zeker mogelijk!
Nee, zelf kom ik alleen om ff een lekkere wip te maken, daarna weer naar werk (of naar huis)
Ben 27 en ben serieus ook nog nooit naar de hoeren geweest, ik vind dat gewoon echt helemaal niksquote:Op woensdag 4 november 2009 00:57 schreef D.D.W. het volgende:
Blijkt ook dat 1/4e van de mannen ervaring heeft met een prostituee, ik ben dus zeker niet de enigste
Gewoon doen, gaat echt een wereld voor je openquote:Op woensdag 4 november 2009 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben 27 en ben serieus ook nog nooit naar de hoeren geweest, ik vind dat gewoon echt helemaal niks
Ja maar ik wil het ook echt serieus niet, vriendin geeft me al genoeg plezier en dat is bijna gratisquote:Op woensdag 4 november 2009 01:06 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Gewoon doen, gaat echt een wereld voor je open
Oh oke, met een vriendin is het wel anders natuurlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 01:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het ook echt serieus niet, vriendin geeft me al genoeg plezier en dat is bijna gratis
Maar ben jij liever single of heb je liever een vriendin?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:10 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Oh oke, met een vriendin is het wel anders natuurlijkmaar als je gewoon single bent is het leuk hoor! je moet alleen wel vaak pinnen
Geen idee, voor intimiteit gebruik ik meestal mijn kat en voor sex dus een hoer, dat bevalt tot nu toe nog wel goedquote:Op woensdag 4 november 2009 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar ben jij liever single of heb je liever een vriendin?
quote:Op woensdag 4 november 2009 01:16 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Geen idee, voor intimiteit gebruik ik meestal mijn kat en voor sex dus een hoer, dat bevalt tot nu toe nog wel goed
Als die knul zo tevreden is, al dat gezeik van een wijf om je heen word je ook moe van. Je kan niet met ze maar ook niet zonder ze.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Een kat is toch iets anders dan een vrouw
Jawel, maar het heeft ook veel overeenkomsten.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Een kat is toch iets anders dan een vrouw
Ja ik ga hier ook niet verder op in hahaquote:Op woensdag 4 november 2009 01:20 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Jawel, maar het heeft ook veel overeenkomsten.
Kat miauwt voor aandacht/eten, een vrouw doet ong. hetzelfde
Kat ligt naast mij in bed, anders een vrouw
Kat ligt naast mij op de bank terwijl ik TV kijk, anders zou er een vrouw zitten
Een kat kan het niet uitmaken met mij, een vrouw wel dus ook een pluspunt
+ Het blijft lekker rustig in huis, en de kat blijft lekker op zijn plek
Ja, toen ik er voor het eerst kwam keek ik echt mijn ogen uit, dacht dat er alleen lelijke heroïne hoertjes zaten bijv. Maar dat viel best meequote:Op woensdag 4 november 2009 01:22 schreef Equites het volgende:
Ziet er trouwens wel gezellig uit daar op die woonboten.
Bedankt, deze avond heeft me goed aan het denken gezet. Het maakt me niet uit of ik door deze man (of iemand anders) als hoerenloper wordt uitgemaakt. Naar de hoeren gaan is juist heel goed, zorgt voor meer zelfvertrouwen en je helpt er de dames ook mee, die krijgen weer wat geld.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:27 schreef Folmer het volgende:
Ik vind je topics best vermakelijk, TS.
Dat zei ik al eerder, je moet doen waar je gelukkig van wordtquote:Op woensdag 4 november 2009 01:39 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Bedankt, deze avond heeft me goed aan het denken gezet. Het maakt me niet uit of ik door deze man (of iemand anders) als hoerenloper wordt uitgemaakt. Naar de hoeren gaan is juist heel goed, zorgt voor meer zelfvertrouwen en je helpt er de dames ook mee, die krijgen weer wat geld.
Ik schaam er dus niet meer voor, ben er trots op
Ik raad het elke (single) man aan! hoewel de meeste mannen naar de hoeren gaan volgens mij getrouwd zijn of een relatie hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zei ik al eerder, je moet doen waar je gelukkig van wordt
bovenstequote:Op woensdag 4 november 2009 01:46 schreef D.D.W. het volgende:
ik kijk nu ff op kinky, erg lekkere meisjes adverteren er nu
wat vinden jullie mannen van deze?
[ afbeelding ]
of deze iets mss?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |