Contradictio in terminis trouwens.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:20 schreef D.D.W. het volgende:
geregeld zie ik hem af en toe....
Hij kan makkelijk een smoesje verzinnen, hij zag iig dat ik er uit kwam lopen en als hij achterom keek ook dat mijn auto op het zandpad stond, dan weet hij natuurlijk wel hoe laat het is. Hij kan wel smoezen dat hij het zandpad gebruikte om sneller bij het ziekenhuis (wat er vlakbij ligt) te komen of weet ik watquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:27 schreef TGVkopper het volgende:
Wat denk je dat die ander daar deed?
Als hij daar ook was om te wandelen smoest hij helemaal niks maar houdt 'ie gewoon netjes z'n bekquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:33 schreef D.D.W. het volgende:
Hij kan wel smoezen dat hij het zandpad gebruikte om sneller bij het ziekenhuis (wat er vlakbij ligt) te komen of weet ik wat
Vind ik wel, een zeer aanzienlijk deel van de vrouwen zit tegen hun zin achter het raam. Ga je naar de hoeren dan creëer je vraag en houd je mensenhandel in stand. IMO verwerpelijk dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:49 schreef GoodGawd het volgende:
Naar de hoeren is toch geen probleem?
Zandbank..quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Zandbank klinkt als een gay ontmoetingsplaats dus je bent duidelijk bij een manwhore geweest. Dus je leven is over faggot ts
Jemig zeg!quote:
Ik ging op bed liggen en zij stond naast me met allen nog een zwarte string aan, te wiebelen met haar gigantische tieten. Ik schat die dingen onderaan 20cm breed en 15cm dik, en dan hangen ze dus tot over haar navel. Ze werkt super mee. Ik trok haar op bed en ze begon lekker te vrijen. Op een gegeven moment ging ze met haar benen wijd met haar poes over m’n paal wrijven en ondertussen lagen we te tongen. Haar borsten lagen over m’n schouders. Ik hield het niet meer en maakte stotende bewegingen met m’n heupen. En opeens stoot m’n paal 10cm bij in haar kut zonder condoom! Ik had zoiets van shit, ik zit erin! Zij schrok ook want ze zei “ho even”, maar ze moest wel lachen. Ik stootte er nog een paar keer in want dat kon ik niet stoppen, en toen gleed ze er af. Ze likte me overal van boven naar beneden, en dan sleepten die tieten over m'n buik. Ik heb het 3 kwartier volgehouden en heb haar in alle standjes geneukt. Ze deed alles waar ik ooit van gedroomd heb. Ze pijpt gigantisch terwijl ik haar hoofd heen en weer duwde ging ze steeds dieper. Met doggystyle heb ik uiteindelijk me helemaal leeg in haar kut gespoten, met condoom natuurlijk, maar shit, ik heb er echt ingezeten zonder!quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:49 schreef gers het volgende:
je moet cindy salou bellen die komt ook aan huis
Ja, daarom ga ik alleen naar erkende dvp's, vooral door hookers punt nl haal ik de goede er tussen uitquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:52 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Vind ik wel, een zeer aanzienlijk deel van de vrouwen zit tegen hun zin achter het raam. Ga je naar de hoeren dan creëer je vraag en houd je mensenhandel in stand. IMO verwerpelijk dus.
Maar da's een andere discussie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |