quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:53 schreef StephanL het volgende:
herhaling
Jawel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Volgens mij was het ook geen herhaling?
quote:Op 5 januari wordt de aflevering De adoptiehond herhaald van 1 september 2009.
Goed acteerspel van die opgemaakte dame.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:05 schreef Urquhart het volgende:
Ik had hem nog niet gezien, dus ik vond hem wel weer geweldig
quote:Van ruilen komt huilen. Dat blijkt wanneer de familie Nijhof van bok ruilt met de familie Buitenhuis. Beide fokkers zoeken op hetzelfde moment een nieuwe dekbok. Een bokkenruil lijkt dan een logische oplossing en dus ruilen ze van bok. Er worden alleen geen duidelijke afspraken gemaakt. Nijhof beweert dat het om een ruil van twee jaar gaat. Buitenhuis zegt dat een ruil een ruil is en dat hij voor altijd de eigenaar van bok Black Jack is. Hij peinst er niet over om de bok terug te geven.
quote:Mr. Frank Visser wordt ingeschakeld bij een slepend conflict. Midden in een woonwijk in Ede staat namelijk een hert in de tuin. Het beestje is door zijn soortgenoten verstoten en wordt opgevangen door de familie Brouwer. Zij verzorgen hem met liefde en gaan regelmatig met hem aan de wandel. In het plaatselijke winkelcentrum is het hert een bekende verschijning geworden. De buren, de familie Meulen, zien het dier echter het liefst zo snel mogelijk vertrekken vanwege de stankoverlast. De familie Brouwer kan het niet over haar hart verkrijgen het dier los te laten. Woningbouwvereniging, milieu-inspectie, politie en gemeente: geen van allen hebben zij het conflict kunnen oplossen. Daarom schakelt de familie Meulen De Rijdende Rechter in. Mag het hert blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |