Jah er zitten deukjes op het dak die je alleen met een ladder ziet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Buiten de schade om, de camper rijdt toch nog gewoon?
Camper is duur genoeg , door hagelschade gaat de waarde snel achteruit.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:48 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Jah er zitten deukjes op het dak die je alleen met een ladder ziet.
Dat hoort toch gewoon bij de overdracht als je zo'n ding huurt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Slim van die van Son om andere schade te noteren
Geloof ik wel, maar ik hoop toch wel dat de huurders hun borg terug krijgen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Camper is duur genoeg , door hagelschade gaat de waarde snel achteruit.
Dat dus, in principe dus een slechte smoes van Camperfun om de schade nog enigszins minder erg uit te laten vallen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:50 schreef kissaa het volgende:
Wie er verantwoordelijk is voor het natuurgeweld? Niemand.
Natuurgeweld valt meestal buiten iedere verzekering, soms heb je mazzel met een van alle buitenkomend onheil dekking.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:50 schreef kissaa het volgende:
Wie er verantwoordelijk is voor het natuurgeweld? Niemand.
Dit is duidelijk geval van hakken in het zand.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind het allemaal weinig klantvriendelijk van Camperfun, had dan een regeling getroffen waarin de helft van de borg wordt teruggevraagd. De eisers lijken me niet de meest moeilijke mensen.
Dat klopt, evenals oorlogen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Natuurgeweld valt meestal buiten iedere verzekering, soms heb je mazzel met een van alle buitenkomend onheil dekking.
zielig heh voor hunquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:56 schreef Piles het volgende:
De eigenaren
Nog niet eens mee weggeweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |