abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 november 2009 @ 16:51:10 #101
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74424847
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:43 schreef Herkauwer het volgende:
Ik zou niet erg vinden als zij dat zou willen, ik sta daar ook wel open voor. Uiteraard geldt het dan ook voor mij, maar bespreekbaar maken met mijn vriendin is een heel ander verhaal.... Zij heeft die behoefte zeker niet.
Hoe weet je dat? Heb je het er wel eens over gehad? Want dan is het toch al bespreekbaar?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_74424884
Ik vind het knap dat ze het bespreekbaar maakt. Ze kan je ook gewoon belazeren.
TVP voor de afloop
Haters gonna hate.
  donderdag 5 november 2009 @ 16:53:48 #103
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_74424969
quote:
Op donderdag 5 november 2009 16:51 schreef CyclingGirl het volgende:
TVP voor de afloop
Hier ben ik het helemaal mee eens .
Ze kan de mond ook houden en ts bedonderen en er niks over zeggen.
  donderdag 5 november 2009 @ 16:57:57 #104
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74425155
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:50 schreef erodome het volgende:
Wat ik veel erger vind is dat er op een uitgesproken fantasie gereageerd wordt met daar moet je wat mee doen anders gaat ze het toch wel doen, dus of meegaan of dumpen.

Nu snap ik wat beter waarom de meeste mensen niet zo makkelijk hun fantasieen aan hun partner vertellen en daardoor vaak toch lichtelijk gefrustreerd zijn omdat ze er werkelijk niets mee kunnen, niet eens uitspreken en kijken wat wel bevalt en wat niet.
Precies. Er is ook een tussenweg. Praten. Alles moet bespreekbaar zijn. Natuurlijk hoef je niet in alles mee te gaan maar alles moet bespreekbaar zijn. Een relatie is geven en nemen en soms moet je naar elkaar toegroeien. En dat heeft veel geduld nodig soms. Maar ook dat is geven en nemen.

Je doet als stel sowieso niet alles samen. De een gaat volleyballen, de ander zit op een pokerclub. Seks om de seks is gewoon iets dat (on)spannend kan zijn en niks zegt over hoe je relatie zit. Als je elkaar al of niet de ruimte kan geven, dat zegt veel meer over je relatie. Maar bovenal moet alles bespreekbaar zijn.

Valt me op hoe slecht stellen durven te praten over hun verlangens.
  donderdag 5 november 2009 @ 16:59:39 #105
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74425227
quote:
Op donderdag 5 november 2009 16:51 schreef CyclingGirl het volgende:

Precies. Dat zegt juist dat de relatie haar veel waard is. Ze heeft alleen soms behoefte aan een leuk uurtje met een andere man. Ik zou me eerder zorgen maken als ze een hele avond duur gaat dineren met een collega waar ze haar intieme gevoelens mee deelt zonder dat ze elkaar nog maar een hand geven.
  donderdag 5 november 2009 @ 17:02:53 #106
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74425364
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:08 schreef speknek het volgende:

. En dan heb je nog de groep die "Ze gaat vreemd, dit gaat nooit goed, gelijk dumpen die slet!!" onder de Ctrl+V heeft staan.
Ja, die heb ik in een notepadje staan voor jongens die hulp vragen omdat hun nieuwe vriendin al een half jaar geleden een reis naar Salou heeft geboekt
  donderdag 5 november 2009 @ 17:17:44 #107
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_74425879
Waar is ts eigenlijk?
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  donderdag 5 november 2009 @ 17:18:50 #108
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_74425917
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:17 schreef Qebbel het volgende:
Waar is ts eigenlijk?
Ik gok op zoek naar een nieuwe vrouw
pi_74431126
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:50 schreef Garisson72 het volgende:
Niet zo vreemd van haar om dat te willen. Je kan er maar beter mee leren omgaan, want op de één of andere manier zal ze het toch willen uitleven, denk ik zo.
Denk ik ook wel eigenlijk.
Vraag me sowieso af hoeveel mensen hun hele leven samen blijven als ze allebei elkaars eerste waren, zonder nieuwsgierig te worden hoe het met iemand anders zou zijn. Zelf ben ik toch van mening dat je beter al wel een eerdere relatie/ervaringen kan hebben gehad voordat je je de rest van je leven vastlegt. Al is het alleen maar voor je ervaring. maar ok, dat is wat offtopic, sorry
..non est vivere sed valere vita est ..
  donderdag 5 november 2009 @ 20:31:24 #110
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74432429
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:58 schreef Nixx- het volgende:
Laat ik het even anders stellen.

TS en zijn vriendin eten al 13 jaar samen aardbeien ijs. Ik veronderstel dat beide heel erg genieten van dit aardbeien ijs. Een vast staand feit is dat hij al een andere smaak ijs heeft geproefd en zij niet.
Nu is zij heel erg nieuwsgierig naar de smaak van een andere smaak ijs en wil deze een keertje proeven en geeft dit aan bij TS. Betekend dit dan gelijk dat ze aardbei ijs onwaardig is?

Ik vind persoonlijk van niet. Alleen ben ik wel van mening dat er eisen gesteld kunnen worden aan het proeven van een andere smaak ijs.
Wat een ruk verhaal, jij denkt werkelijk dat ijs eten een goede metafoor is?
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_74438665
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:58 schreef Nixx- het volgende:
Laat ik het even anders stellen.

TS en zijn vriendin eten al 13 jaar samen aardbeien ijs. Ik veronderstel dat beide heel erg genieten van dit aardbeien ijs. Een vast staand feit is dat hij al een andere smaak ijs heeft geproefd en zij niet.
Nu is zij heel erg nieuwsgierig naar de smaak van een andere smaak ijs en wil deze een keertje proeven en geeft dit aan bij TS. Betekend dit dan gelijk dat ze aardbei ijs onwaardig is?

Ik vind persoonlijk van niet. Alleen ben ik wel van mening dat er eisen gesteld kunnen worden aan het proeven van een andere smaak ijs.
Ja hoor dus je kan ook vreemd gaan zo maar, want ja 'Je wilde zo graag CHOCOLA ipv aardbei , en dat chocolade ijsje met nootjes staarde zo aandachtend naar je, dat je daar voor koos.

Bullshit verhaal,
-
pi_74446616
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Uhm......dit gaat volgens mij wel wat verder dan een (onschuldig) fantasietje. Ze maakt een probleem bespreekbaar. Zij heeft nog nooit sex gehad met iemand anders en is daar nieuwsgierig naar. En ik kan me dat heel goed voorstellen. Ik zou dat ook hebben mocht ik in haar schoenen staan. Maar ik begrijp TS ook heel goed dat hij dit als een groot probleem ziet, want hij weet van zichzelf dat hij er niet mee kan omgaan. Dus óf hij moet zichzelf forceren en het toestaan, óf hij moet haar laten gaan. Kiezen uit twee kwaden als je het mij vraagt. En voor degenen die over trio's beginnen; het is helemaal niet gezegd dat ze dat wil, nogal een verschil met haar wens om met iemand anders sex te hebben.

Het kan overigens nog best zo zijn, dat als ze is uitgespeeld, alsnog bij hem terugkeert. Maar daar zou ik dan weer niet op wachten als ik TS was.

Je kan je ware liefde maar beter tegenkomen als je al wat aangerommeld hebt. Dat is voor mij in ieder geval wel duidelijk.
Tja, ik ben heel erg nieuwschierig hoe het is om uit een vliegtuig te springen en een stukje los te vliegen in de lucht, maar ik ga niet overstuur als het nooit gaat gebeuren, jammer, maar geen breekpunt...
Kortom, er zijn zoveel dingen die je nog niet gedaan hebt en waarnaar je echt wel nieuwschierig bent, dat maakt het nog geen probleem, alleen maar iets dat op de wensenlijst staat.

Hoe dit voor de vriendin van de TS is weet alleen zij, de TS zal daar met haar over moeten praten.
Maar ga er iig niet gelijk vanuit dat een wens die op tafel gelegd wordt ook gelijk een moetje is.
En waarom geen trio enzo, ze wil toch een open relatie waarin beide het met anderen mogen doen, misschien wil ze wel swingen juist en niet apart van elkaar, er zijn zoveel mogelijkheden op dat gebied...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 6 november 2009 @ 10:56:26 #113
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74446687
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:31 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Wat een ruk verhaal, jij denkt werkelijk dat ijs eten een goede metafoor is?
Inderdaad, wat een gelul zeg.
Sex moet je met pannekoeken vergelijken !
zzz
pi_74447229
Will Smith and Jada Pinkett Smith are one of Hollywood's most enduring married couples. In a candid interview with UK magazine Reveal, he suggests that having an open relationship is one of the secrets to their success.

"Our perspective is, you don't avoid what's natural and you're going to be attracted to people." he says.

"And if it came down to it, then one would say to the other: 'Look, I need to have sex with somebody. Now, I'm not going to if you don't approve of it'."

The 39-year-old star explains that the couple's open policy has been in place from day one of their 10-year marriage.

"In our marriage vows, we didn't say 'forsaking all others'. We said 'you will never hear I did something afterwards'. Because if that happens the relationship is destroyed."

Other things that Will says are important in his relationship are keeping in shape for his "little firecracker" Jada, the "look in her eyes", and communication.

"And lots of sex makes for a good marriage too!"
Hell To The Liars
pi_74450370
quote:
Op donderdag 5 november 2009 23:02 schreef Esmerallda17 het volgende:

Ja hoor dus je kan ook vreemd gaan zo maar, want ja 'Je wilde zo graag CHOCOLA ipv aardbei , en dat chocolade ijsje met nootjes staarde zo aandachtend naar je, dat je daar voor koos.

Bullshit verhaal,
Wie heeft het over zomaar vreemd gaan?
Als dat het geval is, dan heeft iemand dus duidelijk een keus gemaakt. Nooit meer aardbeien ijs, alleen maar chocolade ijs (met nootjes) in het vervolg.
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:57:10 #116
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74450423
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:56 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Wie heeft het over zomaar vreemd gaan?
Als dat het geval is, dan heeft iemand dus duidelijk een keus gemaakt. Nooit meer aardbeien ijs, alleen maar chocolade ijs (met nootjes) in het vervolg.
Of probeer eens een milkshake.
zzz
  Licht Ontvlambaar vrijdag 6 november 2009 @ 13:34:09 #117
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_74451716
Gevarieerde voeding is belangrijk... vind ik
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_74457774
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef maagprobleem het volgende:
Beste leden,

Mij vriendin en ik zijn al zo’n 10+ samen. Ik in de 30 en zij eind twintig.
...
Mijn vriendin is altijd eerlijk tegen mij geweest en ik weet zeker dat ze NIET vreemd gaat.
Ik respecteer ook dat ze het DURFT bespreekbaar te maken maar ik kan hiermee niet overweg.
De beroemde sociologe Shere Hite heeft in de jaren '70 onderzoek gedaan naar seksueel gedrag.
Bij een van de onderzoeken, waarbij zij keek naar gehuwde stellen die >5 jaar gehuwd waren en waarbij de vrouw het niet meer naar haar zin had, bleek dat 75% van deze vrouwen de problemen oploste met een minnaar.

Tijden veranderen, maar de behoeften van mensen blijven gelijk. En vooral vrouwen zijn veel opener over hun behoeften. Fijn dus dat je partner dit bespreekbaar stelt! Maar eigenlijk is er niets nieuws onder de zon.

Het is even wennen, maar deze nieuwe situatie biedt ook kansen!
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
pi_74458445
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:34 schreef Sjeen het volgende:
Gevarieerde voeding is belangrijk... vind ik
Ben ik ook roerend met je eens!!
pi_74460604
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:50:23 #121
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_74494758
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Je kan je ware liefde maar beter tegenkomen als je al wat aangerommeld hebt. Dat is voor mij in ieder geval wel duidelijk.
Jammer dat TS zelf niet meer reageert.

En ik ben het deels met je eens. Hoewel als je echt ware liefde te pakken hebt. Dan hoef je ook niet zo nodig een open relatie. Dan geef je jouw relatie voorrang op je onvervulde verlangens / fantasieën. Als je partner dat niet meer van plan is te doen, dan weet je wel hoe laat het is.

Ik wil ook niet zeggen dat een open relatie nooit werkt. partnerruil kan best wel werken omdat dan het vertrouwen niet wordt aangetast. Maar het overgrote deel van de bevolking zal zich toch ongemakkelijk voelen bij het idee dat hun partner met een ander neukt.
  zaterdag 7 november 2009 @ 23:53:35 #122
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74496615
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:22 schreef jantco het volgende:

[..]

De beroemde sociologe Shere Hite
Net een boek van geleend toevallig. Wel wat ouderwets die boeken,
pi_74533845
Ik snap het wel dat als zij geen andere ervaringen heeft, ze er wel nieuwschierig naar is. Aan de andere kant snap ik ook dat jij dit liever niet wil. Jullie zijn 10 jaar samen en dan lijkt mij wel dat je genoeg aan elkaar hebt.
Wat misschien weer een goed punt kan zijn, is dat zij spijt zal krijgen als ze met een andere man het bed deelt en dan zeker zal merken dat jij alles voor haar bent. Maar, dat hangt natuurlijk van je vriendin af.
Misschien is het wel een positiefe boost voor jullie seksleven.
Maar het blijft natuurlijk een moeilijk probleem, maar als jij er niet voor 100% achter staat, moet je het zeker niet doen!
Love is the slowest form of suicide.
  maandag 9 november 2009 @ 11:25:10 #124
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74535054
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:42 schreef JustSoraya het volgende:

Maar het blijft natuurlijk een moeilijk probleem, maar als jij er niet voor 100% achter staat, moet je het zeker niet doen!
Maar wat als zij het wel wil doen. Moet ze dan eerst de relatie verbreken, moet hij dreigen en zeggen: als je t doet maak ik t uit. Het is een beslissing die ze samen moeten nemen, of die zij moet nemen.
  maandag 9 november 2009 @ 12:13:53 #125
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_74536521
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:25 schreef Stefan het volgende:
Maar wat als zij het wel wil doen. Moet ze dan eerst de relatie verbreken, moet hij dreigen en zeggen: als je t doet maak ik t uit. Het is een beslissing die ze samen moeten nemen, of die zij moet nemen.
Het bekende zandkasteel verhaal... Je bouwt een zandkasteel door de jaren heen, en met een beslissing kan je deze kapottrappen in een seconde... Of je het weer opbouwt of niet, het zal nooit meer het zandkasteel worden wat het was... Om het daarom maar aan te laten terwijl tenminste 1 van de 2 het geen mooi zandkasteel meer vind is natuurlijk ook onzin... Dat je er spijt van kan krijgen kan gebeuren, maar dan zal je moeten werken aan een nieuwe, de oude is namelijk verleden tijd...

Het nieuwe schoenen zoeken terwijl je de oude nog draagt is iets wat veel mensen doen, en is heel oneerlijk voor de partner die denkt dat alles nog ok is en deze de rest van het leven meekan... Ik vraag me echt af ofdat de partner van de TS alleen op zoek is naar seks met anderen of compleet nieuwe schoenen...

In zowel het zandkasteel of t nieuwe schoenen verhaal zou ik ervoor kiezen de relatie te beeindigen, je hebt er zowieso niets aan als je iemand krampachtig bij je houd terwijl deze het eigenlijk niet (meer) wil... En mocht het afgesloten zijn en ze daarna tot inkeer zou komen is het ook nog maar de vraag ofdat je dat moet doen, maar dat is natuurlijk ook weer aan de TS...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')