abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74408298
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:05 schreef DeGroteFilosoof het volgende:

[..]

Laat je levensliefde je niet de voorspoed ontnemen door deze kaart des duivels te spelen!
Ook bijslapen zal haar onschuld niet doen afnemen en slechts versterken, weet dit!
Deze tekst vier maal daags aan haar voorlezen, tweemaal als ze wakker is, een maal onder hypnose en de laatste maal de eerste minuut nadat ze in slaap is gevallen:

So what about the room for continued effective him majority is particles, the last now one might not remember, who spened by her.
My name is that the state of society were clear the sense to discovered remarket. The first the popular planets going the developing reserveCOReekDemocratic loverse. And the many. Simple of the carefully in the original means of what the for the state reality of more remembers of the universe. In recently of the liq? That in the prediction of the size theory and on the prediction upholster the tigree, even in the could be larges, and arrival open door about her head of testing an and the side oration quite awarenes" oscording man programs. They would be able togethy tail to the galaxies, for any other, like off said this effort.
The things clear the didQzer' seven in Rh. The though the tide up, Mur.
Mensen waar een steekje bij los zit, heerlijk gewoon.
pi_74414065
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:22 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

ja dat doet er niet toe, het gaat er om dat er toch echt wel een reden voor zou zijn als ze per se seks wilt hebben met een ander.
Nieuwschierig, lekker, leuk, spannend?
Zo al wat redenen, als je partner het ok vind, zelf ook leuk vind is dat meer dan genoeg aan redenen.
Iedereen heeft fantasieen, als je er ooit aan toekomt die te bespreken samen zal blijken dat de ander sommige fantasieen ziet zitten en andere niet, die je wel samen ziet zitten kan je mee bezig als je dat leuk lijkt, daar zit geen enkel probleem achter hoor...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_74416334
Laat ik het even anders stellen.

TS en zijn vriendin eten al 13 jaar samen aardbeien ijs. Ik veronderstel dat beide heel erg genieten van dit aardbeien ijs. Een vast staand feit is dat hij al een andere smaak ijs heeft geproefd en zij niet.
Nu is zij heel erg nieuwsgierig naar de smaak van een andere smaak ijs en wil deze een keertje proeven en geeft dit aan bij TS. Betekend dit dan gelijk dat ze aardbei ijs onwaardig is?

Ik vind persoonlijk van niet. Alleen ben ik wel van mening dat er eisen gesteld kunnen worden aan het proeven van een andere smaak ijs.
  donderdag 5 november 2009 @ 13:00:26 #79
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_74416406
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:58 schreef Nixx- het volgende:

TS en zijn vriendin eten al 13 jaar samen aardbeien ijs. Ik veronderstel dat beide heel erg genieten van dit aardbeien ijs. Een vast staand feit is dat hij al een andere smaak ijs heeft geproefd en zij niet.
Nu is zij heel erg nieuwsgierig naar de smaak van een andere smaak ijs en wil deze een keertje proeven en geeft dit aan bij TS. Betekend dit dan gelijk dat ze aardbei ijs onwaardig is?

Ik vind persoonlijk van niet. Alleen ben ik wel van mening dat er eisen gesteld kunnen worden aan het proeven van een andere smaak ijs.
Helemaal goed geformuleerd! Eigenlijk hoef je hier niks aan toe te voegen.
pi_74416437
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:27 schreef misteriks het volgende:
Als er nog geen kinderen in het spel zijn vrees ik het ergste voor deze relatie
want kinderen zijn zaligmakend
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74416452
quote:

Ja, 1 van de eisen van hem kan zijn dat ze gewoon monogaam moet zijn in een relatie.
  donderdag 5 november 2009 @ 13:03:54 #82
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_74416516
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, 1 van de eisen van hem kan zijn dat ze gewoon monogaam moet zijn in een relatie.
Mwuah ik kan me voorstellen dat 10 jaar lang huis tuin en keuken sex saai begint te worden.
pi_74416922
quote:

Ik ben op zich all for metaforen, maar om nu aardbeienijs te vergelijken met sex hebben met een ander..........je theorie klinkt plausibel, maar houdt geen rekening met het feit dat aardbeien onzeker en jaloers kunnen worden en dat aardbeien de neiging hebben om mental images van vriendin-sex-hebbend-met-een-ander, niet te kunnen wegdrukken........ow wacht......
  donderdag 5 november 2009 @ 13:14:56 #84
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_74416933
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:03 schreef maickeltje het volgende:
Mwuah ik kan me voorstellen dat 10 jaar lang huis tuin en keuken sex saai begint te worden.
Dat hoeft dus helemaal niet... Alles wordt saai als je dat zelf toelaat... Maar iets nooit gehad hebben is iets anders dan het ervaren hebben, weten hoe het is, en vanuit ervaring leren en keuzes maken...

Maar ervanuit gaan dat je binnen 10 jaar wel op elkaar uitgekeken bent en toe bent aan iemand anders is niet iets wat vanzelfsprekend zou moeten zijn, zeker niet als je meerdere ervaringen achter de rug hebt waardoor je meer weet wat je wil en hoe je dat wil...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 5 november 2009 @ 13:17:24 #85
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_74417030
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:14 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Dat hoeft dus helemaal niet... Alles wordt saai als je dat zelf toelaat... Maar iets nooit gehad hebben is iets anders dan het ervaren hebben, weten hoe het is, en vanuit ervaring leren en keuzes maken...

Maar ervanuit gaan dat je binnen 10 jaar wel op elkaar uitgekeken bent en toe bent aan iemand anders is niet iets wat vanzelfsprekend zou moeten zijn, zeker niet als je meerdere ervaringen achter de rug hebt waardoor je meer weet wat je wil en hoe je dat wil...
Lees het vet gedrukte regeltje nog is.
Dat is het probleem ts zijn vrouwtje heeft niet meerdere ervaringen en weet dus niet wat ze wilt.
pi_74417140
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:03 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Dat had ze zich van tevoren kunnen bedenken.
  donderdag 5 november 2009 @ 13:23:41 #87
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_74417245
quote:

ik at vroeger altijd aardbeienijs
tot op een dag ik eens banaan proefde
nooit meer aardbeienijs gegeten

zo kan het hier ook aflopen
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
  donderdag 5 november 2009 @ 13:28:29 #88
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_74417402
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:17 schreef maickeltje het volgende:
Lees het vet gedrukte regeltje nog is.
Dat is het probleem ts zijn vrouwtje heeft niet meerdere ervaringen en weet dus niet wat ze wilt.
Dat weet ik, daar heb k t in eerdere reacties al over gehad... In jouw reactie leek het alsof je in het algemeen over mensen praten die 10 jaar samen zijn...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_74418171
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef WiXX het volgende:
Geen open relatie pakken als 1 van beide het niet wil.

Je emoties kun je dan op gegeven moment niet bedwingen en 99% kans dat dit in ruzie eindigd + erger.

Nog nooit een open relatie zien goedgaan als 1 van de partners het er niet mee eens was.
Idd.. mee eens je moet er wel allebei voor open staan dan.
pi_74419778
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat kan idd en is zijn goed recht om te kiezen.
Soms kan een fantasie beter een fantasie blijven, soms vinden beiden het wel wat en kan je er wat mee, zo simpel is het.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_74419800
Monogamie, werkt dat echt? Het zou me verbazen als de meeste langdurige relaties puur en eerlijk monogaam zijn.

Ze heeft het nu in ieder geval aan. Bij geen support zal ze het dus stiekem moeten doen, en dan krijg je problemen met vertrouwen. Want tenzij ze erg goed is in liegen merk jij vast wel iets. En erger nog, zelfs als er niks is ga je bij jezelf twijfelen.

Grijp deze kans aan om eisen te stellen. Ze mag, maar dan moet ze het wel zeggen. Stel regels, dat ze bepaalde handelingen niet mag doen (niet oraal bijvoorbeeld).

Dan is de enige vraag nog of jij je er gelukkig bij voelt. Wat wil je liever? Je relatie uitbouwen met deze nieuwe "feature", of de relatie afbreken en alsnog weten dat ze met anderen gaat?
pi_74419880
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:23 schreef Chuck.Norris het volgende:

[..]

ik at vroeger altijd aardbeienijs
tot op een dag ik eens banaan proefde
nooit meer aardbeienijs gegeten

zo kan het hier ook aflopen
Mensen zijn hier altijd doodsbang voor, hangen zwaar aan monogamie en worden verliefd op de leuke collega..
Ben je veel opgeschoten met elkaar vast houden en verbieden zeg

Verliefdheid, iets anders beter vinden, het kan altijd en overal gebeuren, dat zit niet hierin, echt niet.
Wel kan ik prima bgegrijpen dat iemand het gewoon niet aankan en dat is prima.
  donderdag 5 november 2009 @ 14:44:07 #93
8369 speknek
Another day another slay
pi_74419969
Grappig hoe koeltjes iedereen over polygamie is. Ik heb natuurlijk liever niet dat m'n vriendin vreemd gaat, maar als ze dat zo nodig moet doen, dan achter m'n rug om en zodat ik er nooit achterkom. Open zeggen van "o ja, ik heb net zijn pik in me gehad" is een goede afknapper voor de relatie. (wat anders natuurlijk als je het samen doet)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_74420229
Wat ik veel erger vind is dat er op een uitgesproken fantasie gereageerd wordt met daar moet je wat mee doen anders gaat ze het toch wel doen, dus of meegaan of dumpen.
Nu snap ik wat beter waarom de meeste mensen niet zo makkelijk hun fantasieen aan hun partner vertellen en daardoor vaak toch lichtelijk gefrustreerd zijn omdat ze er werkelijk niets mee kunnen, niet eens uitspreken en kijken wat wel bevalt en wat niet.
  donderdag 5 november 2009 @ 15:08:40 #95
8369 speknek
Another day another slay
pi_74420894
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:50 schreef erodome het volgende:
Wat ik veel erger vind is dat er op een uitgesproken fantasie gereageerd wordt met daar moet je wat mee doen anders gaat ze het toch wel doen, dus of meegaan of dumpen.
Relatie-advies vragen op fok is ook gewoon een zelfmoordactie natuurlijk. De ene helft heeft nooit een relatie gehad, en de andere helft bestaat uit labielen en psychopaten. En dan heb je nog de groep die "Ze gaat vreemd, dit gaat nooit goed, gelijk dumpen die slet!!" onder de Ctrl+V heeft staan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_74420940
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:08 schreef speknek het volgende:

[..]

Relatie-advies vragen op fok is ook gewoon een zelfmoordactie natuurlijk. De ene helft heeft nooit een relatie gehad, en de andere helft bestaat uit labielen en psychopaten. En dan heb je nog de groep die "Ze gaat vreemd, dit gaat nooit goed, gelijk dumpen die slet!!" onder de Ctrl+V heeft staan.
Als die stelling opgaat, onder welke val jij dan?
pi_74421127
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:10 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Als die stelling opgaat, onder welke val jij dan?
Hii, hi, dat dacht ik ook al toen ik het las.
  donderdag 5 november 2009 @ 15:18:21 #98
8369 speknek
Another day another slay
pi_74421241
Ik heb een relatie, dus kies maar uit.
pi_74421387
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:18 schreef speknek het volgende:
Ik heb een relatie, dus kies maar uit.
Ben het niet met je eens. Als je zou stellen dat er een hoop trolls op zitten en mensen met een rare visie dan zou ik geheel met je meegaan in die stelling. Maar er zijn ook mensen die oprecht meedenken, helaas worden die overwoekerd door de trolls en rellerts. Waar het in mijn geval dan weer heel verleidelijk word om gewoon keihard mee te doen. We zagen het destijds met een dude die zijn vriendin lag in coma en raakte zijn ongeboren kind kwijt e.d. maar ondertussen was het 1 grote joke (een goeie dat wel, maar ook heel oprecht klonk het) En degene die mee leefden werden voor gek gemaakt achteraf door crew en forum bezoekers. Tja dan lok je als forum gewoon uit dat mensen gewoon schijt hebben aan serieuze reacties.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2009 15:24:06 ]
pi_74421571
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:50 schreef erodome het volgende:
Nu snap ik wat beter waarom de meeste mensen niet zo makkelijk hun fantasieen aan hun partner vertellen en daardoor vaak toch lichtelijk gefrustreerd zijn omdat ze er werkelijk niets mee kunnen, niet eens uitspreken en kijken wat wel bevalt en wat niet.
Uhm......dit gaat volgens mij wel wat verder dan een (onschuldig) fantasietje. Ze maakt een probleem bespreekbaar. Zij heeft nog nooit sex gehad met iemand anders en is daar nieuwsgierig naar. En ik kan me dat heel goed voorstellen. Ik zou dat ook hebben mocht ik in haar schoenen staan. Maar ik begrijp TS ook heel goed dat hij dit als een groot probleem ziet, want hij weet van zichzelf dat hij er niet mee kan omgaan. Dus óf hij moet zichzelf forceren en het toestaan, óf hij moet haar laten gaan. Kiezen uit twee kwaden als je het mij vraagt. En voor degenen die over trio's beginnen; het is helemaal niet gezegd dat ze dat wil, nogal een verschil met haar wens om met iemand anders sex te hebben.

Het kan overigens nog best zo zijn, dat als ze is uitgespeeld, alsnog bij hem terugkeert. Maar daar zou ik dan weer niet op wachten als ik TS was.

Je kan je ware liefde maar beter tegenkomen als je al wat aangerommeld hebt. Dat is voor mij in ieder geval wel duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')