Mensen waar een steekje bij los zit, heerlijk gewoon.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:05 schreef DeGroteFilosoof het volgende:
[..]
Laat je levensliefde je niet de voorspoed ontnemen door deze kaart des duivels te spelen!
Ook bijslapen zal haar onschuld niet doen afnemen en slechts versterken, weet dit!
Deze tekst vier maal daags aan haar voorlezen, tweemaal als ze wakker is, een maal onder hypnose en de laatste maal de eerste minuut nadat ze in slaap is gevallen:
So what about the room for continued effective him majority is particles, the last now one might not remember, who spened by her.
My name is that the state of society were clear the sense to discovered remarket. The first the popular planets going the developing reserveCOReekDemocratic loverse. And the many. Simple of the carefully in the original means of what the for the state reality of more remembers of the universe. In recently of the liq? That in the prediction of the size theory and on the prediction upholster the tigree, even in the could be larges, and arrival open door about her head of testing an and the side oration quite awarenes" oscording man programs. They would be able togethy tail to the galaxies, for any other, like off said this effort.
The things clear the didQzer' seven in Rh. The though the tide up, Mur.
Nieuwschierig, lekker, leuk, spannend?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ja dat doet er niet toe, het gaat er om dat er toch echt wel een reden voor zou zijn als ze per se seks wilt hebben met een ander.
Helemaal goed geformuleerd! Eigenlijk hoef je hier niks aan toe te voegen.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:58 schreef Nixx- het volgende:
Laat ik het even anders stellen.
TS en zijn vriendin eten al 13 jaar samen aardbeien ijs. Ik veronderstel dat beide heel erg genieten van dit aardbeien ijs. Een vast staand feit is dat hij al een andere smaak ijs heeft geproefd en zij niet.
Nu is zij heel erg nieuwsgierig naar de smaak van een andere smaak ijs en wil deze een keertje proeven en geeft dit aan bij TS. Betekend dit dan gelijk dat ze aardbei ijs onwaardig is?
Ik vind persoonlijk van niet. Alleen ben ik wel van mening dat er eisen gesteld kunnen worden aan het proeven van een andere smaak ijs.
want kinderen zijn zaligmakendquote:Op woensdag 4 november 2009 18:27 schreef misteriks het volgende:
Als er nog geen kinderen in het spel zijn vrees ik het ergste voor deze relatie
Ja, 1 van de eisen van hem kan zijn dat ze gewoon monogaam moet zijn in een relatie.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:58 schreef Nixx- het volgende:
TS en zijn vriendin eten al 13 jaar samen aardbeien ijs. Ik veronderstel dat beide heel erg genieten van dit aardbeien ijs. Een vast staand feit is dat hij al een andere smaak ijs heeft geproefd en zij niet.
Nu is zij heel erg nieuwsgierig naar de smaak van een andere smaak ijs en wil deze een keertje proeven en geeft dit aan bij TS. Betekend dit dan gelijk dat ze aardbei ijs onwaardig is?
Ik vind persoonlijk van niet. Alleen ben ik wel van mening dat er eisen gesteld kunnen worden aan het proeven van een andere smaak ijs.
Mwuah ik kan me voorstellen dat 10 jaar lang huis tuin en keuken sex saai begint te worden.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, 1 van de eisen van hem kan zijn dat ze gewoon monogaam moet zijn in een relatie.
Ik ben op zich all for metaforen, maar om nu aardbeienijs te vergelijken met sex hebben met een ander..........je theorie klinkt plausibel, maar houdt geen rekening met het feit dat aardbeien onzeker en jaloers kunnen worden en dat aardbeien de neiging hebben om mental images van vriendin-sex-hebbend-met-een-ander, niet te kunnen wegdrukken........ow wacht......quote:Op donderdag 5 november 2009 12:58 schreef Nixx- het volgende:
Dat hoeft dus helemaal niet... Alles wordt saai als je dat zelf toelaat... Maar iets nooit gehad hebben is iets anders dan het ervaren hebben, weten hoe het is, en vanuit ervaring leren en keuzes maken...quote:Op donderdag 5 november 2009 13:03 schreef maickeltje het volgende:
Mwuah ik kan me voorstellen dat 10 jaar lang huis tuin en keuken sex saai begint te worden.
Lees het vet gedrukte regeltje nog is.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:14 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dat hoeft dus helemaal niet... Alles wordt saai als je dat zelf toelaat... Maar iets nooit gehad hebben is iets anders dan het ervaren hebben, weten hoe het is, en vanuit ervaring leren en keuzes maken...
Maar ervanuit gaan dat je binnen 10 jaar wel op elkaar uitgekeken bent en toe bent aan iemand anders is niet iets wat vanzelfsprekend zou moeten zijn, zeker niet als je meerdere ervaringen achter de rug hebt waardoor je meer weet wat je wil en hoe je dat wil...
Dat had ze zich van tevoren kunnen bedenken.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:03 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Mwuah ik kan me voorstellen dat 10 jaar lang huis tuin en keuken sex saai begint te worden.
ik at vroeger altijd aardbeienijsquote:Op donderdag 5 november 2009 12:58 schreef Nixx- het volgende:
Dat weet ik, daar heb k t in eerdere reacties al over gehad... In jouw reactie leek het alsof je in het algemeen over mensen praten die 10 jaar samen zijn...quote:Op donderdag 5 november 2009 13:17 schreef maickeltje het volgende:
Lees het vet gedrukte regeltje nog is.
Dat is het probleem ts zijn vrouwtje heeft niet meerdere ervaringen en weet dus niet wat ze wilt.
Idd.. mee eens je moet er wel allebei voor open staan dan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef WiXX het volgende:
Geen open relatie pakken als 1 van beide het niet wil.
Je emoties kun je dan op gegeven moment niet bedwingen en 99% kans dat dit in ruzie eindigd + erger.
Nog nooit een open relatie zien goedgaan als 1 van de partners het er niet mee eens was.
Dat kan idd en is zijn goed recht om te kiezen.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, 1 van de eisen van hem kan zijn dat ze gewoon monogaam moet zijn in een relatie.
Mensen zijn hier altijd doodsbang voor, hangen zwaar aan monogamie en worden verliefd op de leuke collega..quote:Op donderdag 5 november 2009 13:23 schreef Chuck.Norris het volgende:
[..]
ik at vroeger altijd aardbeienijs
tot op een dag ik eens banaan proefde
nooit meer aardbeienijs gegeten![]()
zo kan het hier ook aflopen
Relatie-advies vragen op fok is ook gewoon een zelfmoordactie natuurlijk. De ene helft heeft nooit een relatie gehad, en de andere helft bestaat uit labielen en psychopaten. En dan heb je nog de groep die "Ze gaat vreemd, dit gaat nooit goed, gelijk dumpen die slet!!" onder de Ctrl+V heeft staan.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:50 schreef erodome het volgende:
Wat ik veel erger vind is dat er op een uitgesproken fantasie gereageerd wordt met daar moet je wat mee doen anders gaat ze het toch wel doen, dus of meegaan of dumpen.
Als die stelling opgaat, onder welke val jij dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Relatie-advies vragen op fok is ook gewoon een zelfmoordactie natuurlijk. De ene helft heeft nooit een relatie gehad, en de andere helft bestaat uit labielen en psychopaten. En dan heb je nog de groep die "Ze gaat vreemd, dit gaat nooit goed, gelijk dumpen die slet!!" onder de Ctrl+V heeft staan.
Hii, hi, dat dacht ik ook al toen ik het las.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:10 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Als die stelling opgaat, onder welke val jij dan?
Ben het niet met je eens. Als je zou stellen dat er een hoop trolls op zitten en mensen met een rare visie dan zou ik geheel met je meegaan in die stelling. Maar er zijn ook mensen die oprecht meedenken, helaas worden die overwoekerd door de trolls en rellerts. Waar het in mijn geval dan weer heel verleidelijk word om gewoon keihard mee te doen. We zagen het destijds met een dude die zijn vriendin lag in coma en raakte zijn ongeboren kind kwijt e.d. maar ondertussen was het 1 grote joke (een goeie dat wel, maar ook heel oprecht klonk het) En degene die mee leefden werden voor gek gemaakt achteraf door crew en forum bezoekers. Tja dan lok je als forum gewoon uit dat mensen gewoon schijt hebben aan serieuze reacties.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:18 schreef speknek het volgende:
Ik heb een relatie, dus kies maar uit.
Uhm......dit gaat volgens mij wel wat verder dan een (onschuldig) fantasietje. Ze maakt een probleem bespreekbaar. Zij heeft nog nooit sex gehad met iemand anders en is daar nieuwsgierig naar. En ik kan me dat heel goed voorstellen. Ik zou dat ook hebben mocht ik in haar schoenen staan. Maar ik begrijp TS ook heel goed dat hij dit als een groot probleem ziet, want hij weet van zichzelf dat hij er niet mee kan omgaan. Dus óf hij moet zichzelf forceren en het toestaan, óf hij moet haar laten gaan. Kiezen uit twee kwaden als je het mij vraagt. En voor degenen die over trio's beginnen; het is helemaal niet gezegd dat ze dat wil, nogal een verschil met haar wens om met iemand anders sex te hebben.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:50 schreef erodome het volgende:
Wat ik veel erger vind is dat er op een uitgesproken fantasie gereageerd wordt met daar moet je wat mee doen anders gaat ze het toch wel doen, dus of meegaan of dumpen.
Nu snap ik wat beter waarom de meeste mensen niet zo makkelijk hun fantasieen aan hun partner vertellen en daardoor vaak toch lichtelijk gefrustreerd zijn omdat ze er werkelijk niets mee kunnen, niet eens uitspreken en kijken wat wel bevalt en wat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |