Maar de voegldne keer wel eevn de sllepingcsotnlroe aub.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef morningstorm het volgende:
niemand wilt jouw posts sowieso lezen.
slotje
is perfect brabants, dus opflikkeren met je gezeik.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Maar de voegldne keer wel eevn de sllepingcsotnlroe aub.
Sukkelquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Maar de voegldne keer wel eevn de sllepingcsotnlroe aub.
Wij zijn geen kei goed.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef hardromacore het volgende:
Dat heb ik ook wel soms..
Erg jammer idd,
al zijn wij waarschijnlijk ook niet interessant genoeg voor de losers hier.. wees blij
Daarom klikte ik ook al op dit topic.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:51 schreef Sackboy het volgende:
Ik hoopte dat dit je laatste post op Fok! zou zijn.
Slotje.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja of je stelt je aantal posts per pagina eventjes anders in!
Nee aap maar dat is wel de oplossingquote:Op woensdag 4 november 2009 00:38 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Wat nou!!
Net alsof iedereen dat doet..
Paupers
Maar dan reageert er toch nog geen drol op die post, aangezien denk ik velen nog 25 reacties hebben??quote:Op woensdag 4 november 2009 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee aap maar dat is wel de oplossing
Dat valt nog wel mee denk ik zo maar, ik heb er 50 en het leest een stuk beter.\quote:Op woensdag 4 november 2009 00:41 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Maar dan reageert er toch nog geen drol op die post, aangezien denk ik velen nog 25 reacties hebben??
Ezel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |