UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:25 schreef haakon het volgende:
ho ho, ben nog niet weg !
hoe ist in almelooo dan ?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:29 schreef haakon het volgende:
ja hier reegnt ook wa hard ! net althans..
morn ga ik ff naar school bezig voor het project .. geen zin an, maar t moet wel gebeuren.
daarna fifa10-en, vandaag nog niet aan toegekomen
Hehe, aan de Hengelosestraat?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:36 schreef haakon het volgende:
ROC Enschede, kutschool..
helemaal gehad ermee. blij dat ik er bijna vanaf ben !
Aah zo..jah roc is niet al te best. Ik heb hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:38 schreef haakon het volgende:
neej Ariënsplein ofzo. vlak bij station, is net een nieuw gebouw achter gekomen van het Saxion
Ik mensen lastig vallen? Man ik zeg amper wat in de les !quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kerel valt iedereen lastig![]()
En ik word telkens aangesproken met player![]()
Ja zo erg is het al
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die Christiaan post ook alleen maar een punt als tvp, luie kutgast
Dit MOET gewoon over mij gaanquote:Esra zegt (1:53):
een hele lekkere gast wilt one night stand met mij
maar k twijfel
[Naschrakh] zegt (1:53):
waarom twijfel je dan?
Esra zegt (1:54):
gwn dalijk krijg k gevoelens voor hem hıj s gewoon te lekker
[Naschrakh] zegt (1:55):
dus?
Esra zegt (1:56):
ja dus dan s et nıej goed want hıj wılt nıks alleen one nıght stand dus k moet keuze maken
[Naschrakh] zegt (1:56):
klinkt bekend
Esra zegt (1:56):
jah
of een wilde lekkere dag meemaken of twıjfelen
[Naschrakh] zegt (1:57):
ik zou voor t eerste gaan
quote:Op woensdag 4 november 2009 01:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit MOET gewoon over mij gaan![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 09:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedemorgen!!
wat een matige TT zeg
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedemorgen!!
wat een matige TT zeg
wat klote oniequote:Op woensdag 4 november 2009 10:12 schreef haakon het volgende:
mogguh !
[..]
k wist geen andere zo snel, dan moeten we deze maar snel volproppen toch
?
zoiets jaquote:
En weer 4,5 uur onderweg naar bornerbroekquote:Op woensdag 4 november 2009 10:28 schreef haakon het volgende:
ow, k ga weer naar huis !
moest alleen ff spul van schoolaccount naar mn meel sturen..
brb
overoverovermogenavond weer Twentequote:Op woensdag 4 november 2009 10:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Overmorgenavond weer Heracles![]()
![]()
dat wordt een mooie potquote:Op woensdag 4 november 2009 10:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
overoverovermogenavond weer Twente![]()
![]()
hahahaquote:Op woensdag 4 november 2009 10:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En weer 4,5 uur onderweg naar bornerbroek![]()
?
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:17 schreef haakon het volgende:
[..]
hahahanee, maar vandaag was wel triest
ik zat in de trein, vergat ik over te stappen in hengelo
dus kon ik de bus niet meer halen in delden. ging ik door naar Almelo, maar ben in de Riet uitgestapt, miejonge.
want de bus naar bornerbroek ging pas om 5 voor 12 weer, en ik was om 5 over 11 al in Almelo. Ben lopend naar huis gegaangewoon kats 4 kilometer loopn !
Nathquote:
DIE IS ZO VET!quote:Op woensdag 4 november 2009 13:05 schreef haakon het volgende:
wat vet ! ik kom net oude nummers tegen van een LP die ik vroeger helemaal grijs heb gedraaid: Roltrap naar de Maan
hoe ist?quote:
ik ken 'm nietquote:
ook wel goed.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joa, wel goed he.
Metjou?
Mooi danquote:
hou je er niet van om geprikt te worden?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mooi dan
Vanmiddag griepprik ophalen
Nja, dat vind ik geen probleem. Het is gewoon het gevoel na de griepprik. Zo'n raar spierpijn gevoelquote:Op woensdag 4 november 2009 13:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hou je er niet van om geprikt te worden?
hmm, best vaak oniequote:Op woensdag 4 november 2009 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nja, dat vind ik geen probleem. Het is gewoon het gevoel na de griepprik. Zo'n raar spierpijn gevoel
En dat moet ik over 2 weken weer, en over 4 weken weer
waarom dattan?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb volgende week de eerste van de twee vaccinaties tegen Mexicaanse griep
Mja, die andere 2 zijn inderdaad voor de Mexicaanse griep.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, best vaak onie
* rulerofdeath geeft Nath een knuffel
henig anquote:Op woensdag 4 november 2009 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, die andere 2 zijn inderdaad voor de Mexicaanse griep.
Ik ga weer verder. Ajoow
omdat ik vroeger astma heb gehad (en ook jaaaaaaren de griepspuit kreeg), behoor ik tot de 'risico'-groep; en dan krijg je een uitnodiging voor vaccinatie...quote:
ik ben er sinds mijn 16e vanaf, beginperiode toen ik nog heel jong was was het allerergst (elke week wel paar nachten piepend wakker worden en dan met ouders naar het ziekenhuis aan de beademing) maar dat heb ik dus niet echt bewust meegemaakt. wat ik me zo kan herinneren, de periode van dat ik het me bewust herinner totdat het 'over' was, is dat ik toen niet/nauwelijks meer naar het ziekenhuis ben geweest 's nachts...quote:Op woensdag 4 november 2009 14:10 schreef haakon het volgende:
astma lijkt me zwaar kut, ik heb er gelukkig nooit last van gehad !
van Almelo de Riet naar Bornerbroek gelopen ?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:17 schreef haakon het volgende:
[..]
hahahanee, maar vandaag was wel triest
ik zat in de trein, vergat ik over te stappen in hengelo
dus kon ik de bus niet meer halen in delden. ging ik door naar Almelo, maar ben in de Riet uitgestapt, miejonge.
want de bus naar bornerbroek ging pas om 5 voor 12 weer, en ik was om 5 over 11 al in Almelo. Ben lopend naar huis gegaangewoon kats 4 kilometer loopn !
dat lees je goedquote:Op woensdag 4 november 2009 14:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
van Almelo de Riet naar Bornerbroek gelopen ?
bliksems. mooi kut oniequote:Op woensdag 4 november 2009 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat ik vroeger astma heb gehad (en ook jaaaaaaren de griepspuit kreeg), behoor ik tot de 'risico'-groep; en dan krijg je een uitnodiging voor vaccinatie...
nee hoor, 2 kleine prikjes en klaarquote:
zit je baas op hyves dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:44 schreef haakon het volgende:
ik lees net dit op mn hyves:
Hoi!
Gerben ligt nu in het ziekenhuis,
Hij is gisteren gevallen met de scouting,en heeft een gebroken arm. net boven zijn elleboog aan de linkerkant,
Hij is gisteravond geopereerd maar dat was niet gelukt dus hij is vanmiddag weer opnieuw geopereerd,
Morgen vroeg moet hij weer foto's laten maken, en hopelijk staat het dan wel goed en mag hij naar huis.
Groetjes ons!
zoontje van mijn baas. dat kind is 5gigantisch druk. dit zat er aan te komen
maar wel erg zielig
Hmhm.quote:
Neuh... Maar ik ga even de pizza in de oven schuiven... Houdoe hé!!!quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:16 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Neuh... Maar ik ga even de pizza in de oven schuiven... Houdoe hé!!!
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:54 schreef haakon het volgende:
oke cool, ik ga douchen en dan tv kijken !
Wat moet je dan bestellen? 3 pilskes? pintjes?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik had dat laatst in gouda, ik bestel 3 bier, en die gasten hadden zoiets van huh wat wil die nou
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik had dat laatst in gouda, ik bestel 3 bier, en die gasten hadden zoiets van huh wat wil die nou
ik zei gewoon van: mag ik 3 bier? nog niet eens zo van: hej nog n poar pilskes?, maarja dat accent daar is ook , uhm, raar.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat moet je dan bestellen? 3 pilskes? pintjes?
Apfelkorn, slechte herrineringen aanquote:Op woensdag 4 november 2009 21:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Apfelkorn hebben ze daar ook al niet... kan beter in 't oosten blijven
safari, slechte herinneringen aan. gold-strike, slechte herinneringen aan. sambuca, slechte herinneringen aan. en ga maar ff doorquote:Op woensdag 4 november 2009 21:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Apfelkorn, slechte herrineringen aan, vind je dat lekker?
Zechhhhhh, hedde gij nog 3 pintjes veur mich?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik zei gewoon van: mag ik 3 bier? nog niet eens zo van: hej nog n poar pilskes?, maarja dat accent daar is ook , uhm, raar.
en dan schenken ze nog geen eens grolsch ook niet!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zechhhhhh, hedde gij nog 3 pintjes veur mich?
Jup... drink ik altijd in de kroeg.. ze hebben in de kroeg altijd van die ralle witte wijn... dan ben ik de volgende dag de hele dag dood... zelfs al drink ik er maar 3.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Apfelkorn, slechte herrineringen aan, vind je dat lekker?
neuhj! alleen van de players hierquote:Op woensdag 4 november 2009 21:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hebben jullie trouwens ook allemaal email van elkaar?
bedoel je ?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
neuhj! alleen van de player hier
hoekandatnoudan!, je hebt immers die van mij nietquote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
neuhj! alleen van de players hier
zelfkennis is handig.quote:
maar nu heb ik 'm nog nietquote:Op woensdag 4 november 2009 21:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
wat een serieuze replies weer
nog 'gescoord' dan ?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gehehe ik zag het, ik ben ook net terug van de voetbal
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uiteraard
Dit was een simpele "training"
Nee, ik voetbal bij AVC Heraclesquote:Op woensdag 4 november 2009 21:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
welke voetbal club ben je bij dan? die bij almelo de riet?
Almelooooooooooose Voetbal Club?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee, ik voetbal bij AVC Heracles
de rrrrietvogelsquote:Op woensdag 4 november 2009 21:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
welke voetbal club ben je bij dan? die bij almelo de riet?
10 punten voor jouquote:Op woensdag 4 november 2009 21:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Almelooooooooooose Voetbal Club?
henig, ga tv kijkn nuquote:Op woensdag 4 november 2009 21:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Machiel
Ja wel lekkeren daar?
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
10 punten voor jou![]()
Dus gewoon het amateur gedeelte van Heracles Almelo
jow!quote:
heracles staat toch wel redelijk?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
10 punten voor jou![]()
Dus gewoon het amateur gedeelte van Heracles Almelo
mag ik nou jou msnquote:Op woensdag 4 november 2009 21:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
d'r is niks op hoordoeg!!!
het betaalde wel, maar amateur gedeelte is zwaar baggerquote:Op woensdag 4 november 2009 21:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
heracles staat toch wel redelijk?
Jij bent geen playerquote:Op woensdag 4 november 2009 21:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
mag ik nou jou msn, ik ben vrijdag weer in hengelooooo
4de klasse?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
het betaalde wel, maar amateur gedeelte is zwaar bagger
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij bent geen player![]()
![]()
Dus vergeet het maar
Markooow!! Mahg iick jouhw Msn!? :$ :$ :$ :$ :$:$ :$:$:$:$:$quote:Op woensdag 4 november 2009 21:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij bent geen player![]()
![]()
Dus vergeet het maar
Jawelquote:Op woensdag 4 november 2009 21:58 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Markooow!! Mahg iick jouhw Msn!? :$ :$ :$ :$ :$:$ :$:$:$:$:$
vrijdag nog langs gerard? ben er rond 6 u denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:58 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Markooow!! Mahg iick jouhw Msn!? :$ :$ :$ :$ :$:$ :$:$:$:$:$
Denk het wel ff... Heb wortelkanaalbehandeling 's middags... Even kijken of ik nog normaal kan praten enzo daarna.. Als de verdoving uitgewerkt is, ga ik wel ff langs Gerard!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
vrijdag nog langs gerard? ben er rond 6 u denk ik.
Whoa, dat klinkt niet best, gaat dat niet ongelooflijk pijn doenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Denk het wel ff... Heb wortelkanaalbehandeling 's middags... Even kijken of ik nog normaal kan praten enzo daarna.. Als de verdoving uitgewerkt is, ga ik wel ff langs Gerard!
Dat jij bij het woord frikandellen gelijkt aan homo's denkt, zegt volgens mij meer over jou!!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
En hij denkt gelijk weer aan frikandellen die homo
Nee dan zou ik wel zeggen "de homo"quote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat jij bij het woord frikandellen gelijkt aan homo's denkt, zegt volgens mij meer over jou!!
quote:
quote:
vast niet. ga jij d'r heen?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:36 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouter
ik ook, aan de sfeer zal het in ieder geval niet liggen
jazeker, heb passe-partout voor de 3 Europese thuiswedstrijdquote:Op donderdag 5 november 2009 09:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vast niet. ga jij d'r heen?
kijk aanquote:Op donderdag 5 november 2009 09:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jazeker, heb passe-partout voor de 3 Europese thuiswedstrijd
probeer eens een andere server. Neustadt bei Coburg. Dat is zo'n driehoekjequote:Op donderdag 5 november 2009 10:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ach ADSL... max 20MB ofzo tochEn is goedkoop... ga toch niet gamen/downloaden dus boeiend...
Markoquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Marko
helemaal in de kerststemming?
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
probeer eens een andere server. Neustadt bei Coburg. Dat is zo'n driehoekje
SIEG HERTSTquote:
hahaha wtf zegquote:Op donderdag 5 november 2009 10:54 schreef rulerofdeath het volgende:
bij de server uit NL krijg ik dit:
[ link | afbeelding ]
Hmm, daar wordt het niet beter vanquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Hmm, daar wordt het niet beter van
misschien firmware van de router updaten?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ie niet continu wegvalt.. (wat overigens aan de router ligt, die crasht af en toe)
Nu ff naar de bakker broodjes kopenJammmie
de watte? niet zo gek tegen me doen hoor... dat ding staat er en er zit een stekker in..quote:Op donderdag 5 november 2009 10:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien firmware van de router updaten?
weet jij welke router je hebt?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
de watte? niet zo gek tegen me doen hoor... dat ding staat er en er zit een stekker in..
![]()
Ik zal eens kijken of de desktop comp andere resultaten geeft... da's een betere optie
joepie.quote:
ghehe... een zwarte!quote:Op donderdag 5 november 2009 11:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet jij welke router je hebt?
dat is het type jaquote:Op donderdag 5 november 2009 11:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ghehe... een zwarte!
Belkin.. G router? geen idee of dat het type is eigenlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
bijnaquote:Op donderdag 5 november 2009 11:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Huh ik wist het ook nogeng
Ben ik nou een nerd?
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
zie pm =P
(stiekem wilt ie me router hacken he!)
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen idee hoe ik precies bij jou binnen zou moeten komen,
zoals ik 'm bij jou lees weet ik 't welquote:
wat een uploadquote:Op donderdag 5 november 2009 12:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ link | afbeelding ]Zit wel achter een router met 2 anderen.
Yup, mag zometeen weerquote:Op donderdag 5 november 2009 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was je nou al weer aan het werk eigenlijk?
tot hoe laat moet je dan?quote:
Gelukkig maar tot 5quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik ben vrij, maar verveel me...
enige wat ik kan bedenken is opruimen... geen zin in dus...
oow, dat scheeltquote:
mmmmmm schoolkrijt!!quote:Op donderdag 5 november 2009 12:34 schreef haakon het volgende:
ik ben schoolkrijt aan het eten en spoel het weg met red bull;p
Hai Andreaquote:Op donderdag 5 november 2009 12:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hoi Selma!
schoolkrijt is wel lekkerquote:Op donderdag 5 november 2009 12:34 schreef haakon het volgende:
hoe bevalt dat?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, na een maand weer eens live vanaf t werk
sjoemiequote:
lekker, schoolkrijtquote:Op donderdag 5 november 2009 12:34 schreef haakon het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, na een maand weer eens live vanaf t werk
Mwoch, wel aardigquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:32 schreef haakon het volgende:
verdomme, verkeerde subs, ff opnieuw downlaaden
dan maar ff fifa-en![]()
precies, gewoon los downloaden die subsquote:Op donderdag 5 november 2009 13:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
download je films met ingebakken subs?
zoiets ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
www.nlondertitels.com (ofziets)
nummer 21.524 inmiddelsquote:Op donderdag 5 november 2009 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En alweer meer dan 19.000 posts
Wouter snapt het helemaalquote:Op donderdag 5 november 2009 13:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zoiets ja.
en dan met vlc film+ondertitel afspelen
nog 44 en dan zit ik op de 30.000quote:Op donderdag 5 november 2009 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En alweer meer dan 19.000 posts
je komt d'r welquote:
joahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |