maar nu heb ik 'm nog nietquote:Op woensdag 4 november 2009 21:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
wat een serieuze replies weer
nog 'gescoord' dan ?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gehehe ik zag het, ik ben ook net terug van de voetbal
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uiteraard
Dit was een simpele "training"
Nee, ik voetbal bij AVC Heraclesquote:Op woensdag 4 november 2009 21:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
welke voetbal club ben je bij dan? die bij almelo de riet?
Almelooooooooooose Voetbal Club?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee, ik voetbal bij AVC Heracles
de rrrrietvogelsquote:Op woensdag 4 november 2009 21:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
welke voetbal club ben je bij dan? die bij almelo de riet?
10 punten voor jouquote:Op woensdag 4 november 2009 21:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Almelooooooooooose Voetbal Club?
henig, ga tv kijkn nuquote:Op woensdag 4 november 2009 21:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Machiel
Ja wel lekkeren daar?
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
10 punten voor jou![]()
Dus gewoon het amateur gedeelte van Heracles Almelo
jow!quote:
heracles staat toch wel redelijk?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
10 punten voor jou![]()
Dus gewoon het amateur gedeelte van Heracles Almelo
mag ik nou jou msnquote:Op woensdag 4 november 2009 21:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
d'r is niks op hoordoeg!!!
het betaalde wel, maar amateur gedeelte is zwaar baggerquote:Op woensdag 4 november 2009 21:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
heracles staat toch wel redelijk?
Jij bent geen playerquote:Op woensdag 4 november 2009 21:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
mag ik nou jou msn, ik ben vrijdag weer in hengelooooo
4de klasse?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
het betaalde wel, maar amateur gedeelte is zwaar bagger
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij bent geen player![]()
![]()
Dus vergeet het maar
Markooow!! Mahg iick jouhw Msn!? :$ :$ :$ :$ :$:$ :$:$:$:$:$quote:Op woensdag 4 november 2009 21:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij bent geen player![]()
![]()
Dus vergeet het maar
Jawelquote:Op woensdag 4 november 2009 21:58 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Markooow!! Mahg iick jouhw Msn!? :$ :$ :$ :$ :$:$ :$:$:$:$:$
vrijdag nog langs gerard? ben er rond 6 u denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:58 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Markooow!! Mahg iick jouhw Msn!? :$ :$ :$ :$ :$:$ :$:$:$:$:$
Denk het wel ff... Heb wortelkanaalbehandeling 's middags... Even kijken of ik nog normaal kan praten enzo daarna.. Als de verdoving uitgewerkt is, ga ik wel ff langs Gerard!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
vrijdag nog langs gerard? ben er rond 6 u denk ik.
Whoa, dat klinkt niet best, gaat dat niet ongelooflijk pijn doenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Denk het wel ff... Heb wortelkanaalbehandeling 's middags... Even kijken of ik nog normaal kan praten enzo daarna.. Als de verdoving uitgewerkt is, ga ik wel ff langs Gerard!
Dat jij bij het woord frikandellen gelijkt aan homo's denkt, zegt volgens mij meer over jou!!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
En hij denkt gelijk weer aan frikandellen die homo
Nee dan zou ik wel zeggen "de homo"quote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat jij bij het woord frikandellen gelijkt aan homo's denkt, zegt volgens mij meer over jou!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |