DIE IS ZO VET!quote:Op woensdag 4 november 2009 13:05 schreef haakon het volgende:
wat vet ! ik kom net oude nummers tegen van een LP die ik vroeger helemaal grijs heb gedraaid: Roltrap naar de Maan
hoe ist?quote:
ik ken 'm nietquote:
ook wel goed.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joa, wel goed he.
Metjou?
Mooi danquote:
hou je er niet van om geprikt te worden?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mooi dan
Vanmiddag griepprik ophalen
Nja, dat vind ik geen probleem. Het is gewoon het gevoel na de griepprik. Zo'n raar spierpijn gevoelquote:Op woensdag 4 november 2009 13:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hou je er niet van om geprikt te worden?
hmm, best vaak oniequote:Op woensdag 4 november 2009 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nja, dat vind ik geen probleem. Het is gewoon het gevoel na de griepprik. Zo'n raar spierpijn gevoel
En dat moet ik over 2 weken weer, en over 4 weken weer
waarom dattan?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb volgende week de eerste van de twee vaccinaties tegen Mexicaanse griep
Mja, die andere 2 zijn inderdaad voor de Mexicaanse griep.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, best vaak onie
* rulerofdeath geeft Nath een knuffel
henig anquote:Op woensdag 4 november 2009 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, die andere 2 zijn inderdaad voor de Mexicaanse griep.
Ik ga weer verder. Ajoow
omdat ik vroeger astma heb gehad (en ook jaaaaaaren de griepspuit kreeg), behoor ik tot de 'risico'-groep; en dan krijg je een uitnodiging voor vaccinatie...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |