Alsof jij daar ooit last van hebt met die driezinsmisbaksels van je.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Alsof jij daar ooit last van hebt met die driezinsmisbaksels van je.
[..]
Kan je ook normaal tegen je mede-users ipv je domme standaard getroll.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan je ook normaal tegen je mede-users ipv je domme standaard getroll.
Laat maar zien dan.quote:
Als ik fa was had ik allang jou ip eraf getrapt dan.quote:
IP-bans voor trollen, doe niet zo gek.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik fa was had ik allang jou ip eraf getrapt dan.
Ik heb nog ergens een tekstverwerker die ik daar wel eens voor gebruik.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:55 schreef -Willempie- het volgende:
Typ je verhaaltje eerst in kladblok ofzo.
Dag FOK!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
IP-bans voor trollen, doe niet zo gek..
doh!, dat komt natuurlijk omdat er steeds als hij een lange tekst tikt, ergens iets vastloopt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
firefox ook.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef BrandX het volgende:
Voordeel van Chromedie pakt je tekst gewoon weer mee op als je op de backspacetoets klikt direct nadat het gebeurt is
quote:
Hoe? Hier niet in ieder geval. Volgens mij heb ik nogmaals op 'nieuw topic' geramt ipv op 'invoeren', omdat ik dacht dat 'nieuw topic' de goede knop was ofzo.quote:
En dan een ban/note scorenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Frishe het volgende:
In kladblok je OP maken....![]()
Gewoon op Fok! je OP maken en als het mislukt heb je pech. Dan kun je twee dingen doen: Opnieuw beginnen, of de boel de boel laten en een ander topic gaan verzieken
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:11 schreef Skv het volgende:
Ik wil best wel notes. Hoe kan ik zien of ik die dingen al heb? Kan me niet voorstellen dat ik ze nog nooit heb gekregen, gezien het aantal bans.
[..]
Geinig, die misbaksel steken zelfs daadwerkelijk moeite in het analyseren van mijn gedrag.quote:Je hebt 79 notes gekregen van onze moderators.
MaraSala heeft AIDSquote:
Zo doet Tong dat dusquote:Op woensdag 4 november 2009 00:33 schreef gifkwal het volgende:
Er bestaat ook een fijne applicatie voor Firefox genaamd Lazarus, te downloaden vanaf de add-on pagina van Mozilla. Die slaat alles op wat je in webforms (dus e-mail, fora, facebook, wat dan ook) intypt en als je het kwijtraakt hoef je alleen maar op een knopje te drukken en je hebt zo een lijstje met al je laatst geschreven teksten.
Nee dat is gewoon een idiootquote:
In word bvquote:Op woensdag 4 november 2009 15:02 schreef Airlocker het volgende:
Gewoon je verhaal even voor de zekerheid kopieëren, prutser.
Hoeft toch niet? Slechts control+c is genoeg.quote:
He, ja, nog een mechanisme, nog meer dat er fout kan gaan. Ik vind het niet zo'n goed idee.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef Skv het volgende:
Waarom bouwt niemand er een draft-meganisme in, zodat niet alles kwijtraakt?
Een meganisme.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef Skv het volgende:
Waarom bouwt niemand er een draft-meganisme in, zodat niet alles kwijtraakt?
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |