Stiekem hoopte ik dat je nog een jaartje bij ons zou blijven, stiekem hoopte ik nog één mooie lente en één mooie zomer met je te krijgen, maar ik wist dat het er aan zat te komen. Je was oud, je werd steeds rustiger en afgelopen jaar heb je al een keer flink last gehad van een gezwel, het was een wonder dat je daar nog zo goed overheen kwam, en oh wat was ik blij! Ons Frankie was onverwoestbaar. Het gezwel, 2 pittige operaties aan oorpoliepen, alles doorstond hij met het grootste gemak. Maar toch, ik vóelde dat het er aan zat te komen, ik was er onrustig door. Elke avond jouw verblijf even extra goed nakijken om te zien of alles nog oké was...En vanmorgen kwam je niet bij de tralies om een hapje schooien. Je 2 meiden stonden daar heel zielig, tegen elkaar gedrukt naar buiten te kijken, en op dat moment wíst ik het meteen...
Je lag er zo vredig en lief bij, in je typische luie-Frankie houding, je bent in je slaap overgegaan, zonder pijn, zonder zorgen. Ik ga je vreselijk missen lief kereltje!
Frankie had een heel bijzondere betekenis voor me. Hij was mijn eerste castraat die ik kreeg nadat mijn eerste cavia overleden was. Hij heeft jaren heel trouw en heel goed zijn harem in goede banen geleid en hij was gewoon vreselijk superlief! Ook mijn overleden vriendin Joyce was helemaal gek met hem, ze knuffelde hem iedere keer bijna plat als ze kwam logeren.
Lieve Frankie en Joyce zullen jullie goed voor elkaar zorgen out there, geef elkaar maar heel veel knuffels nu!
![]()
Vorig jaar heeft Frankie geposeerd met zijn twee meiden voor de kerstkaart.
![]()
![]()
![]()
![]()
Frankie
mei 2003 - 17 december 2009