quote:
GMTAquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het5? Is dat 't nieuwe Net5?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:09 schreef Toverheks het volgende:
mag ik hier vast mijn lijstje voor die ouwe man bekend maken????
Als je er rekening mee wil houden dat er minderjarigen mee (kunnen) lezen, dan mag hetquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:09 schreef Toverheks het volgende:
mag ik hier vast mijn lijstje voor die ouwe man bekend maken????
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:09 schreef Laysa het volgende:
DaT is dus gewoon Kek ende hip en helemaal nujullie begrijpen ook echt helemaal niets (
)
Ja die is goeddddddddddddddquote:
Nou ja dat hoef ik ook niet maar zijn muziekquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:11 schreef D. het volgende:
Mijn vader had ooit een handtekening van frank meegenomen voor mijn zusje, maar die hoefde ze niet![]()
Dat was toch hip?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef Laysa het volgende:
Pietje doet jij voor mij even die 5 uit de TT halen
Omdat je 't zo lief vraagtquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef Laysa het volgende:
Pietje doet jij voor mij even die 5 uit de TT halen
Tja, da's Nijmeegs hequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef Toverheks het volgende:
...af en toe versta ik niet wat ie zingt...
Ow, ja, sorryquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar jullie zijn nog niet zo ver blijkt nu
ach goshquote:
Ik heb 'm live gezien op zijn waalkadequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:14 schreef Toverheks het volgende:
heb veel c.d. van hem ga eens tellen..........
ja geteld, 15 stuks en een dubbelding live en gewoon in mooi doosje
Ach als Laysa der buurvrouw gaat praten moet je ook je woordenboek erbij pakkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ja, terwijl ik toch echt niet doof ben
Ik heb hem ook live gezien...meerdere malenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 'm live gezien op zijn waalkade.
das heul nie ik kan prima praten met mn lieve buuffiequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach als Laysa der buurvrouw gaat praten moet je ook je woordenboek erbij pakken
ach niequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef Laysa het volgende:
das heul nie ik kan prima praten met mn lieve buuffie
hahahaha dat is het dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das met een reden....zodat Amsterdammers ons niet altijd kunnen verstaan
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gebarentaal?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
ze vond jou ook wel leukTquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
ik zeg ook nieT daT ze nieT lief is, Toch
Geloof er geen bal meer van, blijft 1 stream met lege bar tot het einde der dagenquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb hem ook live gezien...meerdere malen
quote:
Is daar een foto vanquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb hem 1 keer gezien in Utrecht, zat volgens mij alleen met open mond hem aan te staren, ohhhhhh wat was ik verliefd op die gozer
Nouja, hopelijk heeft ie z'n lolletje gehadquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Geloof er geen bal meer van, blijft 1 stream met lege bar tot het einde der dagen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Geloof er geen bal meer van, blijft 1 stream met lege bar tot het einde der dagen
Ik wilde net vragen: gebeurt daar al wat?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
O bedenk me ineens dat wij er wel mooie verhalen bij kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey hey niet zo sippies, we hebben ook de trap vandaag mogen aanschouwen, echt heel spannend (misschien hoopte ik dat er iemand eens naar beneden flikkerde, kan ook)
neequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen: gebeurt daar al wat?
neeeeeeeeee jammer he maar wil hem nog wel een keertje live ontmoeten, maar dan gezellig knus met zijn 2e oh echt ik was dol op die gozer, en zijn liedjes maakte me geen drol uit hahaha..........quote:
Oh gelukkig, dan hoef ik me nog niet schuldig te voelen dat ik hier in de SC zit terwijl ik momenteel geen RLS volgquote:
er is maar 1 alcoholist en dat is onze Huub hequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:23 schreef Kally het volgende:
Zet stream aan, zit die ingewanden pop Gert?? nog aan de bar, wat een alcolist
Ik vind zijn teksten ook mooi hoor, en hij heeft een hele mooie stemquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeeeeeeee jammer he maar wil hem nog wel een keertje live ontmoeten, maar dan gezellig knus met zijn 2e oh echt ik was dol op die gozer, en zijn liedjes maakte me geen drol uit hahaha..........
nee alle gekheid op mijn bezemsteel, heb vroeger zeg maar veel aan zijn teksten gehad en de mooiste c.d. is nog steeds wilde bloemen, en dan track 4....ook de c.d.jazz in barelona aanrader
Nee nee gezellig hier blijvenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan hoef ik me nog niet schuldig te voelen dat ik hier in de SC zit terwijl ik momenteel geen RLS volg
Toen was ik -2.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:23 schreef Leandra het volgende:
Gaat het over Frank Boeijen??
Volgens mij heb ik die een keer zien optreden in de Klaveet in Achterveld.... echt zo'n tent waar je optreedt voor je het echt gemaakt hebt, ik heb het dan ook over de zomer van 1983 denk ik
Ja maar die mag straks niet meer in de bajes dus die pop is aan het solliciteren als opvolgerquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er is maar 1 alcoholist en dat is onze Huub he
quote:
ik zie een love story, dottey en mera straks vechtend van die trap om Alsido, er staat al een bed klaar, Bram timmerde hem vandaag in mekaar (zal wel ikea bouwpakket wezen) en dan krijgen we s`nachts spannende streams, of tip`s dat kan ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
O bedenk me ineens dat wij er wel mooie verhalen bij kunnen verzinnen
Ikke 9 en toen had ik hem ook zal zien optreden....mn ouders waren nogal wel van de gezelligheidquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zie een love story, dottey en mera straks vechtend van die trap om Alsido, er staat al een bed klaar, Bram timmerde hem vandaag in mekaar (zal wel ikea bouwpakket wezen) en dan krijgen we s`nachts spannende streams, of tip`s dat kan ook
Omg.....quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zie een love story, dottey en mera straks vechtend van die trap om Alsido, er staat al een bed klaar, Bram timmerde hem vandaag in mekaar (zal wel ikea bouwpakket wezen) en dan krijgen we s`nachts spannende streams, of tip`s dat kan ook
In de verte lijkt hij op die CSI gast hoe heettie Warrickquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:29 schreef Toverheks het volgende:
hoe heet die jongen nou, die we vandaag zo in het zweet zagen werken Alsido toch??? leuke vent.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook.
Nouja, ik mocht nog buitenspelen na het eten
Jij had toen je luier nog omquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook.
Nouja, ik mocht nog buitenspelen na het eten
ja, maar wil een cliffhanger elke avond/nacht he.......dat we Dottey in een sexy babydoll op de trap pruilend zien zitten, haar hondje Kai aan haar voeten en dat ze dan aan Kai uitlegt dat als de maandelijkse cyclus er is dat Mera dan aan de beurt is.....zoiets???? ach, moet natuurlijk wel spannend blijven, dus toch meer iets in de richting van vechtend de trap af zoietsquote:
Maar ik las gisteren dat Kai nog van pas kan komenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, maar wil een cliffhanger elke avond/nacht he.......dat we Dottey in een sexy babydoll op de trap pruilend zien zitten, haar hondje Kai aan haar voeten en dat ze dan aan Kai uitlegt dat als de maandelijkse cyclus er is dat Mera dan aan de beurt is.....zoiets???? ach, moet natuurlijk wel spannend blijven, dus toch meer iets in de richting van vechtend de trap af zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |