quote:
GMTAquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het5? Is dat 't nieuwe Net5?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:09 schreef Toverheks het volgende:
mag ik hier vast mijn lijstje voor die ouwe man bekend maken????
Als je er rekening mee wil houden dat er minderjarigen mee (kunnen) lezen, dan mag hetquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:09 schreef Toverheks het volgende:
mag ik hier vast mijn lijstje voor die ouwe man bekend maken????
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:09 schreef Laysa het volgende:
DaT is dus gewoon Kek ende hip en helemaal nujullie begrijpen ook echt helemaal niets (
)
Ja die is goeddddddddddddddquote:
Nou ja dat hoef ik ook niet maar zijn muziekquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:11 schreef D. het volgende:
Mijn vader had ooit een handtekening van frank meegenomen voor mijn zusje, maar die hoefde ze niet![]()
Dat was toch hip?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef Laysa het volgende:
Pietje doet jij voor mij even die 5 uit de TT halen
Omdat je 't zo lief vraagtquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef Laysa het volgende:
Pietje doet jij voor mij even die 5 uit de TT halen
Tja, da's Nijmeegs hequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef Toverheks het volgende:
...af en toe versta ik niet wat ie zingt...
Ow, ja, sorryquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar jullie zijn nog niet zo ver blijkt nu
ach goshquote:
Ik heb 'm live gezien op zijn waalkadequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:14 schreef Toverheks het volgende:
heb veel c.d. van hem ga eens tellen..........
ja geteld, 15 stuks en een dubbelding live en gewoon in mooi doosje
Ach als Laysa der buurvrouw gaat praten moet je ook je woordenboek erbij pakkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ja, terwijl ik toch echt niet doof ben
Ik heb hem ook live gezien...meerdere malenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 'm live gezien op zijn waalkade.
das heul nie ik kan prima praten met mn lieve buuffiequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach als Laysa der buurvrouw gaat praten moet je ook je woordenboek erbij pakken
ach niequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef Laysa het volgende:
das heul nie ik kan prima praten met mn lieve buuffie
hahahaha dat is het dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das met een reden....zodat Amsterdammers ons niet altijd kunnen verstaan
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gebarentaal?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
ze vond jou ook wel leukTquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
ik zeg ook nieT daT ze nieT lief is, Toch
Geloof er geen bal meer van, blijft 1 stream met lege bar tot het einde der dagenquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb hem ook live gezien...meerdere malen
quote:
Is daar een foto vanquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb hem 1 keer gezien in Utrecht, zat volgens mij alleen met open mond hem aan te staren, ohhhhhh wat was ik verliefd op die gozer
Nouja, hopelijk heeft ie z'n lolletje gehadquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Geloof er geen bal meer van, blijft 1 stream met lege bar tot het einde der dagen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Geloof er geen bal meer van, blijft 1 stream met lege bar tot het einde der dagen
Ik wilde net vragen: gebeurt daar al wat?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
O bedenk me ineens dat wij er wel mooie verhalen bij kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey hey niet zo sippies, we hebben ook de trap vandaag mogen aanschouwen, echt heel spannend (misschien hoopte ik dat er iemand eens naar beneden flikkerde, kan ook)
neequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen: gebeurt daar al wat?
neeeeeeeeee jammer he maar wil hem nog wel een keertje live ontmoeten, maar dan gezellig knus met zijn 2e oh echt ik was dol op die gozer, en zijn liedjes maakte me geen drol uit hahaha..........quote:
Oh gelukkig, dan hoef ik me nog niet schuldig te voelen dat ik hier in de SC zit terwijl ik momenteel geen RLS volgquote:
er is maar 1 alcoholist en dat is onze Huub hequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:23 schreef Kally het volgende:
Zet stream aan, zit die ingewanden pop Gert?? nog aan de bar, wat een alcolist
Ik vind zijn teksten ook mooi hoor, en hij heeft een hele mooie stemquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeeeeeeee jammer he maar wil hem nog wel een keertje live ontmoeten, maar dan gezellig knus met zijn 2e oh echt ik was dol op die gozer, en zijn liedjes maakte me geen drol uit hahaha..........
nee alle gekheid op mijn bezemsteel, heb vroeger zeg maar veel aan zijn teksten gehad en de mooiste c.d. is nog steeds wilde bloemen, en dan track 4....ook de c.d.jazz in barelona aanrader
Nee nee gezellig hier blijvenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan hoef ik me nog niet schuldig te voelen dat ik hier in de SC zit terwijl ik momenteel geen RLS volg
Toen was ik -2.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:23 schreef Leandra het volgende:
Gaat het over Frank Boeijen??
Volgens mij heb ik die een keer zien optreden in de Klaveet in Achterveld.... echt zo'n tent waar je optreedt voor je het echt gemaakt hebt, ik heb het dan ook over de zomer van 1983 denk ik
Ja maar die mag straks niet meer in de bajes dus die pop is aan het solliciteren als opvolgerquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er is maar 1 alcoholist en dat is onze Huub he
quote:
ik zie een love story, dottey en mera straks vechtend van die trap om Alsido, er staat al een bed klaar, Bram timmerde hem vandaag in mekaar (zal wel ikea bouwpakket wezen) en dan krijgen we s`nachts spannende streams, of tip`s dat kan ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
O bedenk me ineens dat wij er wel mooie verhalen bij kunnen verzinnen
Ikke 9 en toen had ik hem ook zal zien optreden....mn ouders waren nogal wel van de gezelligheidquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zie een love story, dottey en mera straks vechtend van die trap om Alsido, er staat al een bed klaar, Bram timmerde hem vandaag in mekaar (zal wel ikea bouwpakket wezen) en dan krijgen we s`nachts spannende streams, of tip`s dat kan ook
Omg.....quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zie een love story, dottey en mera straks vechtend van die trap om Alsido, er staat al een bed klaar, Bram timmerde hem vandaag in mekaar (zal wel ikea bouwpakket wezen) en dan krijgen we s`nachts spannende streams, of tip`s dat kan ook
In de verte lijkt hij op die CSI gast hoe heettie Warrickquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:29 schreef Toverheks het volgende:
hoe heet die jongen nou, die we vandaag zo in het zweet zagen werken Alsido toch??? leuke vent.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook.
Nouja, ik mocht nog buitenspelen na het eten
Jij had toen je luier nog omquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook.
ja, maar wil een cliffhanger elke avond/nacht he.......dat we Dottey in een sexy babydoll op de trap pruilend zien zitten, haar hondje Kai aan haar voeten en dat ze dan aan Kai uitlegt dat als de maandelijkse cyclus er is dat Mera dan aan de beurt is.....zoiets???? ach, moet natuurlijk wel spannend blijven, dus toch meer iets in de richting van vechtend de trap af zoietsquote:
Maar ik las gisteren dat Kai nog van pas kan komenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, maar wil een cliffhanger elke avond/nacht he.......dat we Dottey in een sexy babydoll op de trap pruilend zien zitten, haar hondje Kai aan haar voeten en dat ze dan aan Kai uitlegt dat als de maandelijkse cyclus er is dat Mera dan aan de beurt is.....zoiets???? ach, moet natuurlijk wel spannend blijven, dus toch meer iets in de richting van vechtend de trap af zoiets
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar de conclusie is dus dat ik hier met een stel midlifecryers te maken heb.
Neuh, jij bent een broekie tussen de jong-volwassenenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
ikke nie hoor....quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik niet hoor, heb nergens last van, oke af en toe last van een overvlieger maar daar blijft het bijquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Juist! En met vrouwen in de overgang moet je dus uitkijken he?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Broekkiequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook.
Jatten ze dan je bezemsteelquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik niet hoor, heb nergens last van, oke af en toe last van een overvlieger maar daar blijft het bij
een overvliegerquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik niet hoor, heb nergens last van, oke af en toe last van een overvlieger maar daar blijft het bij
Papa blijft papaquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Broekkie![]()
Ik moest nog wel op een bepaalde tijd thuis zijn, en Sr. was streng.... moest je om 23.30 thuis zijn, ging je net te laat uit de stad weg, fietste je je helemaal het apelazerus, reed je om 23.30 en 30 seconden de oprit op, stond Sr. daar "toevallig omdat hij de hond ging uitlaten": zo.... je bent te laat, volgende week een half uur eerder thuis. En volgende week was je echt wel om 22.50 thuis
Wat wel humor was trouwens.... in het voorjaar van 1985 vertrok ik naar de VS, en sinds mijn 18de verjaardag (sept 1984) had ik geen thuiskomtijden meer.... anyway, in sept. 1985 kom ik even een paar weken thuis, ik zal een avond gaan stappen, vraagt Sr. hoe laat ik thuis kom??
Ik had echt zoiets van WTF?? dat vroeg je vorig jaar al niet meer, en nou heb ik een half jaar aan de andere kant van de wereld gezeten en dan krijg ik zo'n vraag?!
oohh dat maakt het dan wel weer spannender voor ons, dus we laten ook af en toe bloed vloeien, he lekker alle ingredienten voor een vette smeiige stream zijn aanwezigquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar ik las gisteren dat Kai nog van pas kan komen, die bijt graag in velletjes dus als Dot dan slim is
Whehehequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Broekkie![]()
Ik moest nog wel op een bepaalde tijd thuis zijn, en Sr. was streng.... moest je om 23.30 thuis zijn, ging je net te laat uit de stad weg, fietste je je helemaal het apelazerus, reed je om 23.30 en 30 seconden de oprit op, stond Sr. daar "toevallig omdat hij de hond ging uitlaten": zo.... je bent te laat, volgende week een half uur eerder thuis. En volgende week was je echt wel om 22.50 thuis
Wat wel humor was trouwens.... in het voorjaar van 1985 vertrok ik naar de VS, en sinds mijn 18de verjaardag (sept 1984) had ik geen thuiskomtijden meer.... anyway, in sept. 1985 kom ik even een paar weken thuis, ik zal een avond gaan stappen, vraagt Sr. hoe laat ik thuis kom??
Ik had echt zoiets van WTF?? dat vroeg je vorig jaar al niet meer, en nou heb ik een half jaar aan de andere kant van de wereld gezeten en dan krijg ik zo'n vraag?!
Tja bij ons wel maar ......quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oohh dat maakt het dan wel weer spannender voor ons, dus we laten ook af en toe bloed vloeien, he lekker alle ingredienten voor een vette smeiige stream zijn aanwezig
Zeker weten he, gezelligquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
een overvlieger...ik verheug me dr wel op om je te zien eind Nov hoor....ff koffie doen samen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zeker weten he, gezelligparkeer mijn bezemsteel gewoon voor de deur, wie wil mij wat maken
Tssss, ik heb niet eens een rood sportautootjequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
He, die heeft mijn neefje ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tssss, ik heb niet eens een rood sportautootje![]()
Maar... mocht je je geroepen voelen daar alsnog voor te zorgen, deze graag:
[ afbeelding ]
moeten wel beetje oppassen he, Mera en Dottey lezen alles wat los en vast is, en we moeten hun verhaallijn maar per dag doorfaxen aan hun, anders maken ze hun eigen soap er van, en ik wil gewoon bloed aan de paal, herrie in die tent,roddel en achterklap, vechtend van de trap rollen, Kai die als een dolle hond achter de vijand rent, anders hangen ze als 2 mopperende meiden de hele dag aan de bar en gaan klagen bij JV dat hun rol hun niet zo bevalt.quote:
Vrouwen in de overgangggggggggg, verzamel Uquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Juist! En met vrouwen in de overgang moet je dus uitkijken he?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger zou ik gevraagd hebben of hij al verkering heeft, maar dat is nu niet meer gepast
Ja dat kunnen we niet hebben hoor, moet wel aktie in de tent blijven, er is nu ook aktie, Alsido zit te eten aan de barquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moeten wel beetje oppassen he, Mera en Dottey lezen alles wat los en vast is, en we moeten hun verhaallijn maar per dag doorfaxen aan hun, anders maken ze hun eigen soap er van, en ik wil gewoon bloed aan de paal, herrie in die tent,roddel en achterklap, vechtend van de trap rollen, Kai die als een dolle hond achter de vijand rent, anders hangen ze als 2 mopperende meiden de hele dag aan de bar en gaan klagen bij JV dat hun rol hun niet zo bevalt.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger zou ik gevraagd hebben of hij al verkering heeft, maar dat is nu niet meer gepast
Nee ik zit spannende streams te kijkenquote:
dus hij schrokt alles naar binnen, arme jongen zal wel echt honger hebben hoor, hij is de hele dag bezig geweest op de trap enzo, nee ben Fan geworden van hem, hij is iets te jong, maar dat voel je dan toch nietquote:
Waar dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik zit spannende streams te kijken
precies, vlag erover en gaan voor je vaderlandquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus hij schrokt alles naar binnen, arme jongen zal wel echt honger hebben hoor, hij is de hele dag bezig geweest op de trap enzo, nee ben Fan geworden van hem, hij is iets te jong, maar dat voel je dan toch niet
Nee, dat zou niet lief zijn tegenover mijnquote:
Oeh, je hebt smaakquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:40 schreef Leandra het volgende:
Tssss, ik heb niet eens een rood sportautootje![]()
Maar... mocht je je geroepen voelen daar alsnog voor te zorgen, deze graag:
[ afbeelding ]
Hallo ben aan het kijken hoe die pop alcolist aan het worden is, dat is een uiterst boeiend procesquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet lief zijn tegenover mijn![]()
En die is me meer waard dan iedere willekeurige vent met een Aston Martin.
kijk, klasse dat is echte liefdequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet lief zijn tegenover mijn![]()
vuilniszak kan ook hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
precies, vlag erover en gaan voor je vaderland
quote:
owquote:
Oh, ik zat al in de bestelfase. Nou laat maarquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:49 schreef Leandra het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das vooral vervelend als het erg goed is, dan doet ie t daarna namelijk niet meer
Sorry Pietje, het is niet anders, maar thnx anywayquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, ik zat al in de bestelfase. Nou laat maar.
ze maken het steeds aantrekkelijker voor de kijker, eerst de Bar, dan de Trap en nu het Buro, echt topentertamentquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:55 schreef Kally het volgende:
Ow we hebben nieuw beeld op stream een leeg buro
echt he, ik zit aan mijn bank gekluisterd van de spanning, staat een eiffeltorentje op het buro echt zit te wachten tot die instort, ik wil drama, aktie, rampenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze maken het steeds aantrekkelijker voor de kijker, eerst de Bar, dan de Trap en nu het Buro, echt topentertament
Nope, maar ik heb ze wel eens zien optreden, op Zeumerpop.... ook net voor ze doorbrakenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben jullie 't nieuwe album van Withtin Temptation al(acoustic @ theatre)?
Is het wat?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
nee, is die goed ???? heb wel the silent force, sommige nummers vind ik mooi andere minderquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat was m'n verkapte vraagquote:
Succes, en veel plezier ermee dan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Hallo ben aan het kijken hoe die pop alcolist aan het worden is, dat is een uiterst boeiend proces
Oquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was m'n verkapte vraag. Hij stroomt nu binnen.
vind haar jurken zo mooi, en eerlijk de clips van hun echt goed, heb ze ook op tv gezien met dat philomonisch orkest echt prachtig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, maar ik heb ze wel eens zien optreden, op Zeumerpop.... ook net voor ze doorbraken![]()
Het gaat niet verder dan ditquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Succes, en veel plezier ermee dan.
Laat je ff weten als het echt gaat beginnen?
Duur is relatiefquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, helaas een beetje een dure smaak, maar hee... story of my life
ja, ik weet niet hoe ik dat moet doen hoor, hele albums binnen halen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was m'n verkapte vraag. Hij stroomt nu binnen.
Bryan Adamsquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:01 schreef Leandra het volgende:
En Brian Adams als voorprogramma van Tina Turner.... in Philadelphia in 1985.
Eigenlijk kunnen we bijna de conclusie trekken dat als ik een band/zanger heb zien optreden dat die daarna dus doorbreekt![]()
En dan te bedenken dat ik vrijwel nooit naar een popconcert oid ga
Tis dat ik voor geen meter kan zingen, anders had ik je ter plekke uitgenodigdquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:01 schreef Leandra het volgende:
En Brian Adams als voorprogramma van Tina Turner.... in Philadelphia in 1985.
Eigenlijk kunnen we bijna de conclusie trekken dat als ik een band/zanger heb zien optreden dat die daarna dus doorbreekt![]()
En dan te bedenken dat ik vrijwel nooit naar een popconcert oid ga
Tja, hoe duurder je smaak, hoe meer geld je moet zien te 'krijgen'quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de prijzen van mijn smaak niet![]()
![]()
Ik heb het uitgezet, echt ben klaar met die streamquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:14 schreef Toverheks het volgende:
hahaha nummer afgelopen krijgen we weer zo een flutliedje te horen, echt hoempapa muziek over Maxima.
ja echt bagger he, laten ze dan wat leuke filmpjes tussendoor zien aan ons, desnoods Johan bij Maxima op de koffie, maar ik wil streams.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het uitgezet, echt ben klaar met die stream
Had JV zelf niet zo'n nummer gemaakt??quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:14 schreef Toverheks het volgende:
hahaha nummer afgelopen krijgen we weer zo een flutliedje te horen, echt hoempapa muziek over Maxima.
Denk het ook, jammer maar het verkoopt toch niet zulke liedjes, of zou het wel verkopen, kan me echt niet voorstellen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had JV zelf niet zo'n nummer gemaakt??
Die zit gewoon z'n eigen muziek te pluggen
Hoop het wel, dan geven we stiekum Jimbo opquote:
Al geven ze me geld toe dan hoef ik het nog niet, word echt saggo van dat soort muziekquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk het ook, jammer maar het verkoopt toch niet zulke liedjes, of zou het wel verkopen, kan me echt niet voorstellen.
ze moeten maar ff c.d. van Hazes draaien, ben ik ook weer tevredenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Al geven ze me geld toe dan hoef ik het nog niet, word echt saggo van dat soort muziek
"Lief klein beertje"quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had JV zelf niet zo'n nummer gemaakt??
Die zit gewoon z'n eigen muziek te pluggen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:23 schreef Toverheks het volgende:
ze moeten maar ff c.d. van Hazes draaien, ben ik ook weer tevreden
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er zit een mute knopje op lieverd![]()
Ze mogen alleen eigen muziek draaien ivm Buma enzo.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:26 schreef Leandra het volgende:
Gewoon CTRL + gebruiken kan ook zie ik daar.... (of CTRL - als het weer kleiner moet)
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik gewoon weer op mijn beelscherm kan kijken, het op een paar toetstjes
zitten drukken toen er iets omviel, is nu een stuk kleiner en bijna een vergrootglas nodig, iets van - + -1?
Het is alleen wel makkelijker om de plus en min van je nummerieke gedeelte te gebruiken, anders moet je de shift er ook nog bijdoen om te voorkomen dat het een = of een underscore wordt.... geen idee wat dat voor effecten zou kunnen opleverenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Een collega van me had dat pas ook. Helemaal in paniek.
Wat Leandra zegt dus![]()
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, Ruud, jij bent gewoon bekend met zijn repertoire
Voor mij wel hoor!!!!! ja ik ben altijd lief hequote:
OMG, en we hebben vanavond helemaal geen Chinees gegetenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt Leandra ga het proberen,
je smiley heeft nu spleetogen.![]()
Ctrl en de 0 indrukken kan ook. Dan zet je het terug op de standaardinstelling.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is alleen wel makkelijker om de plus en min van je nummerieke gedeelte te gebruiken, anders moet je de shift er ook nog bijdoen om te voorkomen dat het een = of een underscore wordt.... geen idee wat dat voor effecten zou kunnen opleveren
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
, als er dan toch geluid moet zijn hoor ik liever een zaterdagnachtuitvoering van 538 Dance Department
Sorry, 538 is hier een immer terugkerend probleem.... die zender doet het niet op mijn autoradioquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
, als er dan toch geluid moet zijn hoor ik liever een zaterdagnachtuitvoering van 538 Dance Department
Thnx, dat wist ik niet, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ctrl en de 0 indrukken kan ook. Dan zet je het terug op de standaardinstelling.
102,3 en als je door het hele land reist, net als ik af en toe, een keer op de + of op de - drukken en je hebt de lokale TOP-frequentiequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, 538 is hier een immer terugkerend probleem.... die zender doet het niet op mijn autoradio
wel op de a.m. (dacht dat het zo heet) je hebt F.M. en dan die, en dan helemaal aan het eind zit 538 tussen 2 andere radiozenders.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, 538 is hier een immer terugkerend probleem.... die zender doet het niet op mijn autoradio
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:46 schreef Leandra het volgende:
LOL... en dan krijg ik 2 keer een bloedserieus antwoord![]()
![]()
Wat ben ik blij dat zoonlief hier niet meeleest
ik vind het wel lekker om 's ochtends met 538 naar mijn werk te rijdenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:46 schreef Leandra het volgende:
LOL... en dan krijg ik 2 keer een bloedserieus antwoord![]()
![]()
Wat ben ik blij dat zoonlief hier niet meeleest
Ik ook lach me altijd rot om die mafkezenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker om 's ochtends met 538 naar mijn werk te rijden
Goed van jouquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:48 schreef Soury het volgende:
Jaaahh naar de tandarts geweest vanmiddag [ afbeelding ]
Dat viel mee
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:48 schreef Soury het volgende:
Dat viel mee
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:49 schreef Toverheks het volgende:
las net Palma`s hoekje is voorgoed gesloten, Gert heeft Topic geoppend staat ook een *persbericht* van Palma, sneu hoor echt is moordwijf maar uit haar verhaal blijkt dus ze is door iemand *genaaid*
Ja echt he, Edwin Evers vind ik echt een leuke vent om naar te luisteren, samen met die andere 2quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook lach me altijd rot om die mafkezen
Dat probleem heb ik dan weer niet.... maar goed, ik ben dan ook een afgetakeld oud wijfquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker om 's ochtends met 538 naar mijn werk te rijden
En ze von het niet eens lekkerquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:49 schreef Toverheks het volgende:
las net Palma`s hoekje is voorgoed gesloten, Gert heeft Topic geoppend staat ook een *persbericht* van Palma, sneu hoor echt is moordwijf maar uit haar verhaal blijkt dus ze is door iemand *genaaid*
Nee, vind het echt sneu voor haar, is echt een heel lief mens en dan dit echt jammer.quote:
Heeeyyyyy wat goedquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:48 schreef Soury het volgende:
Dat viel mee
Mooiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:48 schreef Soury het volgende:
Jaaahh naar de tandarts geweest vanmiddag
Dat viel mee
Die nieuwslezer vind ik leuk, die leest dan nieuws en dan het commentaar erachter aan van hun.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt he, Edwin Evers vind ik echt een leuke vent om naar te luisteren, samen met die andere 2
Is niet nodig ... Ik heb een paar voortanden die verkleurd zijn. Daar gaan hoesjes overheen. Eén kies is beroerd. Maar das een questie van vulling vervangen, meer niet. Mehhhhnnn ben echt blijquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed van jou![]()
Heeft hij/zij het al over de beugel gehad?
Ja Rik en Tim, en onze nieuwslezer Henk met die leuke lachquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt he, Edwin Evers vind ik echt een leuke vent om naar te luisteren, samen met die andere 2
Dat bedoelde ik die hoesjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Is niet nodig ... Ik heb een paar voortanden die verkleurd zijn. Daar gaan hoesjes overheen. Eén kies is beroerd. Maar das een questie van vulling vervangen, meer niet. Mehhhhnnn ben echt blij
Dat ga ik nu ook doen hoor.. Ik had een 10 jaar niet gaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooiiiiiiiiiiii![]()
* Leandra is doodsbenauwd voor de tandarts, maar gaat wel braaf ieder half jaar
Dat dus.... het is gewoon sneuquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, vind het echt sneu voor haar, is echt een heel lief mens en dan dit echt jammer.
Ja echt lachenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die nieuwslezer vind ik leuk, die leest dan nieuws en dan het commentaar erachter aan van hun.
Skyradioquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dan weer niet.... maar goed, ik ben dan ook een afgetakeld oud wijf
Maar nee, ik heb altijd Saairadio aan in de auto, tot ongenoegen van mijn passagiers, maar die heb ik dan ook niet vaak![]()
538 is overigens gewoon ingesteld hoor, en als Jr. en zijn vriendin de auto meehebben zullen ze de radio ook vast niet op Sky laten staan
Ze vond het zonde om er kronen van te maken. Dat kan altijd nog.quote:
Verstandigquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ga ik nu ook doen hoor.. Ik had een 10 jaar niet gaan
Nou precies en dit geen centje pijn, vind het echt fijn voor jequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze vond het zonde om er kronen van te maken. Dat kan altijd nog.
Henk Blokquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die nieuwslezer vind ik leuk, die leest dan nieuws en dan het commentaar erachter aan van hun.
Ik ben ECHT bang voor een tandarts........Dit is een grote stapquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verstandig
Ik maak trouwens altijd direct een afspraak voor een half jaar later, want bellen om een afspraak te maken "vergeet" ik anders
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Skyradio![]()
Dan kan je net zo goed wel een cassettebandje erin knallen![]()
Jij bent toch pas in 2028 een oud afgetakeld wijf?
Goed johquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Is niet nodig ... Ik heb een paar voortanden die verkleurd zijn. Daar gaan hoesjes overheen. Eén kies is beroerd. Maar das een questie van vulling vervangen, meer niet. Mehhhhnnn ben echt blij
Ikke Decibel op mijn werk of 538quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ik heb ook vaak Slam Fm opstaan
ja die, kon niet op zijn naam komen maar dan het commentaar van de andere op het nieuws en henk doet er dan nog schepje bovenopquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Henk Blok![]()
Dat is vaak lachen ja, dan dwalen ze vaak ontzettend af, maar dat is wel leuk. en hoe die Henk lacht, geweldig!
Ja zoiets iid... Ik stel dat soort dingen uit en uit en uitquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed joh![]()
Denk je nu: Had ik maar jaren eerder gegaan?
Alles op zijn tijd hoor, toen was het je tijd gewoon niet.
Maar je hebt het maar mooi gedaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ECHT bang voor een tandarts........Dit is een grote stap
Joh, lekker nietszeggend geluid op de achtergrond waarbij je niet hoeft na te denkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Skyradio![]()
Dan kan je net zo goed wel een cassettebandje erin knallen![]()
Jij bent toch pas in 2028 een oud afgetakeld wijf?
haha mijn auto is zo klein hoor je alleen herrie en zie je mensen kijken waar komt dat vandaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik in mn autootje...dan hoor je eerst een hoop herrie en dan zie je mn Matiz
Ik snap het, ik kon er alleen niet meer onderuit toen ik Jr. kreegquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ECHT bang voor een tandarts........Dit is een grote stap
Jeezzzzz dan ga ik liever werkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:02 schreef Laysa het volgende:
Ik ga zo afsluiten....Morgen een drukke dag en vroeg op....Bloed prikken....Sporten
en mn haar verven denk ik
en boodschappen
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is veel jonger dan ik dacht.
2 minuten te laatquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:02 schreef Laysa het volgende:
Ik ga zo afsluiten....Morgen een drukke dag en vroeg op....Bloed prikken....Sporten
en boodschappen
Yep donderdag voor de grote schoonmaak (mondhygieniste) dat knapt ook al op en maandag de boor en tanden gedoe. Dus volgende week om deze tijd lach ik julie allemaal volmondig uitquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je hebt het maar mooi gedaan![]()
Heb je meteen de nieuwe afspraak gemaakt?
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Ja inderdaad![]()
Ik dacht dat Henk over de 50 was ofzo
Truste Laysa, en succes morgenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:02 schreef Laysa het volgende:
en boodschappen
In 2028 zitten allemaal van die oude grijze takkies met stramme handjes commentaar te leveren hier op Fokquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, lekker nietszeggend geluid op de achtergrond waarbij je niet hoeft na te denken
Maar ik kan dus erg slecht tegen geouwehoer op de radio, dat kost me teveel energie (beetje doof, en m'n digitale oorbellen draag ik liever niet in de auto) dus liever muziek zonder geouwehoer, en dat ik weet dat ik moet opletten als er wel gepraat wordt (verkeersinformatie immers).
En ja, in 2028 ben ik helemaal oud en afgetakeld, nu nog zonder rollator![]()
En hee... ik heb al jaren een CD-speler in de auto
Met bluetooth enzo, voor de telefoon![]()
Trustenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:02 schreef Laysa het volgende:
en boodschappen
dacht ik ook hoor, stond ook ff raar te gluren naar zijn foto.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Ik dacht dat Henk over de 50 was ofzo
Ik wordt geen takkiequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In 2028 zitten allemaal van die oude grijze takkies met stramme handjes commentaar te leveren hier op Fok
Goed hoor dat je meteen doorzetquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep donderdag voor de grote schoonmaak (mondhygieniste) dat knapt ook al op en maandag de boor en tanden gedoe. Dus volgende week om deze tijd lach ik julie allemaal volmondig uit
slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken maar eerst mijn kleine man nog een plas laten doen, scheelt weer lakens verschonen midden in de nacht![]()
quote:
En alles in je eentje opgegeten of iets voor ons bewaard?quote:
slaap lekker straksquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken maar eerst mijn kleine man nog een plas laten doen, scheelt weer lakens verschonen midden in de nacht![]()
ook welterustenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef Kally het volgende:
Ja, zegquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben nog bezig, maar meestal krijg ik ze niet helemaal op
Het is zeker tandartsseizoenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
Morgen tandartsals hij wat bijzonders moet doen moet hij dekking zoeken
Ach hij kent me, heb hem al eens aan de tand gevoeld, woest was ik en hij daarna als een lammetje, we hebben een top relatie
Jij ook alquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zeker tandartsseizoen![]()
Ik moet morgen ook naar de tandarts, nou ja eigenlijk naar de mondhygieniste, maar ik ontdekte van het weekend at er een stukje van mijn kies is afgebroken. Dus nu maar naar allebei.
Trusten heksje.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef Toverheks het volgende:
lieve mensen ga ook afsluiten allemaal straks slaap lekker
Er zijn er een heleboel die de boom inkunnen wat mij betreft, maar ik weet niet of die het tot 2028 volhouden op FOK!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In 2028 zitten allemaal van die oude grijze takkies met stramme handjes commentaar te leveren hier op Fok
Dan is Fok er allang niet meerquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn er een heleboel die de boom inkunnen wat mij betreft, maar ik weet niet of die het tot 2028 volhouden op FOK!
Ik zit hier rechts van me naar die Bunkercube te kijken, issie bij jullie nog aktief of ligt hij ook in een hoekje, het zijn wel leuke spelletjes dat dan weer wel.quote:
Maar dan zijn er wel weer andere irritante fokkers die je de boom in wenstquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn er een heleboel die de boom inkunnen wat mij betreft, maar ik weet niet of die het tot 2028 volhouden op FOK!
realist I would sayquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hebben we ons zonnetje in huis
* Noteert één vette note voor puber Pietjequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens mij zijn we al over ons hoogtepunt heen hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel joh, FOK! bestaat nu al 10 jaar, dus over 18 jaar ook nog wel
Laat je man dan ook niet na het avondeten buiten spelenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Er schijnt een pyromaan actief te zijn hier.
Hè gatverquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Daar gaat weer een brandweerauto![]()
Afgelopen nacht was het ook al prijs, een afgebrande auto in de ene wijk en een afgebrande garage in een andere wijk![]()
Er schijnt een pyromaan actief te zijn hier.
De Bunkercube zelf niet, dat vonden we een beetje te zonde (zouden we wel een keer de batterijen eruit moeten halen eigenlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zit hier rechts van me naar die Bunkercube te kijken, issie bij jullie nog aktief of ligt hij ook in een hoekje, het zijn wel leuke spelletjes dat dan weer wel.
Heb jij een glazen bol dan?quote:
Uiteraard, anders zou het FOK! niet meer zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan zijn er wel weer andere irritante fokkers die je de boom in wenst![]()
En dat is maar goed ook
Tis wel begonnen nadat hij buiten is gaan rokenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat je man dan ook niet na het avondeten buiten spelen
Ik denk dat er over 18 jaar geen internet is zoals we het nu kennenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij een glazen bol dan?
Waarin je kan zien dat Fok! over 18 jaar niet meer bestaat.
Of vergaat de wereld toch in 2012?
Waar rook is is vuurquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tis wel begonnen nadat hij buiten is gaan roken
eeeyyy, jij hierquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Noteert één vette note voor puber Pietje
Don't touch Pietje, die was al een AM voor mij aan het bestellen, maar toen bleek dat ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* Noteert één vette note voor puber Pietje
Dan zijn we old-schoolquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat er over 18 jaar geen internet is zoals we het nu kennen
Je vond het exemplaar wat we uit de Bunker hadden te exclusief om te gebruiken? Hebben er hier nog even lol mee gehad maar ligt nu niks te doen. Maar ik moet zeggen, leuke spelmomenten!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Bunkercube zelf niet, dat vonden we een beetje te zonde (zouden we wel een keer de batterijen eruit moeten halen eigenlijk) maar we hebben er nog een gekocht... om te gebruiken enzo, en dat gebeurt vooral als het pubertje bij
op visite is.
Plus dat we er pas één voor weinig bij de intertoys zagen, en die hebben we meegenomen voor z'n verjaardag, maar dat weet ie dus nog niet
Nou eens even heel hard gaan nadenken waar ik die neergelegd had![]()
![]()
Doe eens niet zo engquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat er over 18 jaar geen internet is zoals we het nu kennen
Mwah, vanmiddag vertelde hij je al om een rondje te gaan lopen (alsof dat zo makkelijk gaat op onze leeftijd) en in de spiegel te kijken (alsof we niet dik boven de veertig zijn). En nu weer midlifecryers, er zit een venijnig patroon inquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Don't touch Pietje, die was al een AM voor mij aan het bestellen, maar toen bleek dat ikniet wilde opgeven voor Pietje en een AM ging dat over..... maar wel punten voor de geste
Hop hop, trustenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef D. het volgende:
Ik hoor net dat het bedtijd is alhier
Bon nuit
Uiteraard.....quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je vond het exemplaar wat we uit de Bunker hadden te exclusief om te gebruiken? Hebben er hier nog even lol mee gehad maar ligt nu niks te doen. Maar ik moet zeggen, leuke spelmomenten!
Time will tellquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng![]()
Dan kunnen we toch nog wel gewoon forummen en zulks?
+1 voor de exacte overname van de formulering "midlifecryers"quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mwah, vanmiddag vertelde hij je al om een rondje te gaan lopen (alsof dat zo makkelijk gaat op onze leeftijd) en in de spiegel te kijken (alsof we niet dik boven de veertig zijn). En nu weer midlifecryers, er zit een venijnig patroon in
Het is maar goed dat ik niet terug leesquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, vanmiddag vertelde hij je al om een rondje te gaan lopen (alsof dat zo makkelijk gaat op onze leeftijd) en in de spiegel te kijken (alsof we niet dik boven de veertig zijn). En nu weer midlifecryers, er zit een venijnig patroon in
Doe ik wel voor jequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet terug lees
Dat lopen gaat niet makkelijk, maar ik heb een flink eind in de auto gezeten.... waarbij ik net op tijd van een file op de A28 hoorde, en toen besloot op de A12 te blijven..... en me pas na Utrecht realiseerde dat ik voor Utrecht een bord had gezien met 3 km file tot knooppunt Maanderbroekquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt in dezelfde file als ik gezeten. Alleen zat ik én op de A12 én op de A28 vast. Maar om drie uur vanmiddag, toen het begon te regenen heb ik 100 keer gepreveld "Dat wordt een file NMNS, maar je gaat er kalm en rustig mee om, je blijft lekker relaxt op de rechterbaan". En zo geschiedde het. Na twee uur was ik thuis. En vanmorgen al een uur en drie kwartier.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lopen gaat niet makkelijk, maar ik heb een flink eind in de auto gezeten.... waarbij ik net op tijd van een file op de A28 hoorde, en toen besloot op de A12 te blijven..... en me pas na Utrecht realiseerde dat ik voor Utrecht een bord had gezien met 3 km file tot knooppunt Maanderbroek
Het is de leeftijd denk ik![]()
Maar goed.... een file en nog wat later bleek dat beetje file op de A28 uitgelopen te zijn op een drama met een aanrijding op de rechterbaan, dus uiteindelijk zat ik prima in m'n langzaam rijdende verkeer bij Driebergen.
Enne.... de spiegel en ik kunnen het nog goed met elkaar vinden, maar dat is waarschijnlijk omdat ik niet zo'n iel, mager scharminkel ben, en de rimpels daardoor geen vel genoeg over hebben om te rimpelen![]()
Maar ik moet toegeven, die file was me een stuk makkelijker gevallen in een AM
Ik ben blij dat jij het doet, want die moderators van tegenwoordig denken maar met van alles weg te komenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe ik wel voor jeEr moet toch iemand die moderators een beetje in het gareel en bij de les houden
Midlifecryersquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je deelde mee dat je kwam eten en sexen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt in dezelfde file als ik gezeten. Alleen zat ik én op de A12 én op de A28 vast. Maar om drie uur vanmiddag, toen het begon te regenen heb ik 100 keer gepreveld "Dat wordt een file NMNS, maar je gaat er kalm en rustig mee om, je blijft lekker relaxt op de rechterbaan". En zo geschiedde het. Na twee uur was ik thuis. En vanmorgen al een uur en drie kwartier.![]()
Als goedmakertje voor mijzelf heb ik mijn ex L&B gebeld met de mededeling dat ik én kwam eten én kwam seksen. Ik kreeg twee Ja's als antwoord en zo geschiedde het wederom(één en ander nog in het kader van rustig afbouwen
)
Pietje staat inmiddels op de nominatie voor een 48-uurs ban, 't was de laatste waarschuwingquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het doet, want die moderators van tegenwoordig denken maar met van alles weg te komen![]()
Midlifecryers
Truste Deisyyquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je deelde mee dat je kwam eten en sexen?![]()
Succes mwet afbouwen, doe er maar zo lang over als je nodig denkt te hebben![]()
Ik ga ook mijn bedje in![]()
Ok, ok, ik vroeg "wat eten we strakkies?", 't was dus iets minder hard dan gesteldquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je deelde mee dat je kwam eten en sexen?![]()
Succes mwet afbouwen, doe er maar zo lang over als je nodig denkt te hebben![]()
Ik ga ook mijn bedje in![]()
Ik had voor de splitsing naar de A27/A28 nog geen file op de A12, daar begon het pas na Lunetten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt in dezelfde file als ik gezeten. Alleen zat ik én op de A12 én op de A28 vast. Maar om drie uur vanmiddag, toen het begon te regenen heb ik 100 keer gepreveld "Dat wordt een file NMNS, maar je gaat er kalm en rustig mee om, je blijft lekker relaxt op de rechterbaan". En zo geschiedde het. Na twee uur was ik thuis. En vanmorgen al een uur en drie kwartier.![]()
Als goedmakertje voor mijzelf heb ik mijn ex L&B gebeld met de mededeling dat ik én kwam eten én kwam seksen. Ik kreeg twee Ja's als antwoord en zo geschiedde het wederom(één en ander nog in het kader van rustig afbouwen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |