quote:
GMTAquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het5? Is dat 't nieuwe Net5?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:09 schreef Toverheks het volgende:
mag ik hier vast mijn lijstje voor die ouwe man bekend maken????
Als je er rekening mee wil houden dat er minderjarigen mee (kunnen) lezen, dan mag hetquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:09 schreef Toverheks het volgende:
mag ik hier vast mijn lijstje voor die ouwe man bekend maken????
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:09 schreef Laysa het volgende:
DaT is dus gewoon Kek ende hip en helemaal nujullie begrijpen ook echt helemaal niets (
)
Ja die is goeddddddddddddddquote:
Nou ja dat hoef ik ook niet maar zijn muziekquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:11 schreef D. het volgende:
Mijn vader had ooit een handtekening van frank meegenomen voor mijn zusje, maar die hoefde ze niet![]()
Dat was toch hip?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef Laysa het volgende:
Pietje doet jij voor mij even die 5 uit de TT halen
Omdat je 't zo lief vraagtquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef Laysa het volgende:
Pietje doet jij voor mij even die 5 uit de TT halen
Tja, da's Nijmeegs hequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef Toverheks het volgende:
...af en toe versta ik niet wat ie zingt...
Ow, ja, sorryquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar jullie zijn nog niet zo ver blijkt nu
ach goshquote:
Ik heb 'm live gezien op zijn waalkadequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:14 schreef Toverheks het volgende:
heb veel c.d. van hem ga eens tellen..........
ja geteld, 15 stuks en een dubbelding live en gewoon in mooi doosje
Ach als Laysa der buurvrouw gaat praten moet je ook je woordenboek erbij pakkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ja, terwijl ik toch echt niet doof ben
Ik heb hem ook live gezien...meerdere malenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 'm live gezien op zijn waalkade.
das heul nie ik kan prima praten met mn lieve buuffiequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach als Laysa der buurvrouw gaat praten moet je ook je woordenboek erbij pakken
ach niequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef Laysa het volgende:
das heul nie ik kan prima praten met mn lieve buuffie
hahahaha dat is het dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das met een reden....zodat Amsterdammers ons niet altijd kunnen verstaan
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gebarentaal?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
ze vond jou ook wel leukTquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
ik zeg ook nieT daT ze nieT lief is, Toch
Geloof er geen bal meer van, blijft 1 stream met lege bar tot het einde der dagenquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb hem ook live gezien...meerdere malen
quote:
Is daar een foto vanquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb hem 1 keer gezien in Utrecht, zat volgens mij alleen met open mond hem aan te staren, ohhhhhh wat was ik verliefd op die gozer
Nouja, hopelijk heeft ie z'n lolletje gehadquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Geloof er geen bal meer van, blijft 1 stream met lege bar tot het einde der dagen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Geloof er geen bal meer van, blijft 1 stream met lege bar tot het einde der dagen
Ik wilde net vragen: gebeurt daar al wat?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
O bedenk me ineens dat wij er wel mooie verhalen bij kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey hey niet zo sippies, we hebben ook de trap vandaag mogen aanschouwen, echt heel spannend (misschien hoopte ik dat er iemand eens naar beneden flikkerde, kan ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |