dit is dus zo ontzettend aso, he. Wat voor moeite is het nou om even die pook een slinger te geven?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef Lano het volgende:
extra klacht; mensen die hun richtingaanwijzer niet gebruiken op n rotonde![]()
Apart verhaal idd.quote:
meestal een marokkaan, had je net zo goed door kunnen rijdenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef Lano het volgende:
Kutscooterjosti die keihard dwars door rood heen rijdt, terwijl ik net optrek voor het groene licht en ik zo hard op mn rem moet trappen dat ik bijna iemand in mn nek heb![]()
anti-klacht; Kinder-chocolade
hahahahahahahaha, wat grappig, kinder chocolade!!! Hoe kom je er op? Hahahahaha, ik vind kinderchocolade eigenlijk niet zo lekker. Maar het is wel makkelijk want het zit in van die handige verpakkingen.quote:
Die lijkt me duidelijk, met een kilometertje of 60, op een nat wegdek nog net voor een optrekkende auto langsglippenquote:
Omdat de auto waarin in reed daar veel te mooi voor is, en ik mn hond achterin hadquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:28 schreef RainofDeath het volgende:
Waarom heb je hem gewoon niet aangereden?
En anders had je het wel gedaan? Ziek wijf.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:33 schreef Lano het volgende:
[..]
Omdat de auto waarin in reed daar veel te mooi voor is, en ik mn hond achterin had
Eens. En maar beledigd kijken als je zequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dit is dus zo ontzettend aso, he. Wat voor moeite is het nou om even die pook een slinger te geven?
veelquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dit is dus zo ontzettend aso, he. Wat voor moeite is het nou om even die pook een slinger te geven?
Iemand die posts op fok serieus neemtquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:34 schreef Klaploper het volgende:
[..]
En anders had je het wel gedaan? Ziek wijf.
Dus we zitten weer voor jan kut in een verzonnen topic te reageren?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:38 schreef Lano het volgende:
[..]
Iemand die posts op fok serieus neemt
Zelf amper 19 zijn en dan al menen zelf wel goed auto te kunnen rijdenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef Lano het volgende:
Kutscooterjosti die keihard dwars door rood heen rijdt, terwijl ik net optrek voor het groene licht en ik zo hard op mn rem moet trappen dat ik bijna iemand in mn nek heb![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:28 schreef Lano het volgende:
Want uit dit verhaal kun jij opmaken dat ik optrekt bij groen licht,ik ben echt een slechte autorijder
Wedstrijdje?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:20 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Hoax, jij bent een vrouw en vrouwen kunnen niet rijden. Daardoor was het dus jouw fout.
*fobo checktquote:
Gast?!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Volgende keer gewoon doodrijden, weer een sukkeltje minder op de aardkloot.
Autorijden, ergens tussen de boerderijen. Eens kijken wie er niet kan rijden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
*fobo checkt
Een wedstrijdje in wat?
Weet je zeker dat je het met je Fiat panda tegen mijn Ducati 1098 wilt opnemen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Autorijden, ergens tussen de boerderijen. Eens kijken wie er niet kan rijden.
Dat is zo fucking waar, wat kan ik me daar aan ergeren!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef Lano het volgende:
Een motor is dat toch? Ik heb vanaf me 13e gecrost op het weiland naast het huis hóóóór.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het met je Fiat panda tegen mijn Ducati 1908 wilt opnemen?
Als je een scooter hebt ben je slim genoeg om je richting aan te geven, als je dat niet doet is het je eigen schuld als er een (fataal) ongeluk gebeurt.quote:
Dat is inderdaad een motor ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een motor is dat toch? Ik heb vanaf me 13e gecrost op het weiland naast het huis hóóóór.
Ja, en nu een foto met jou er op. Verder wel een leuke motor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:50 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een motor ja.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het met je Fiat panda tegen mijn Ducati 1098 wilt opnemen?
Medelander dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:32 schreef Lano het volgende:
[..]
Die lijkt me duidelijk, met een kilometertje of 60, op een nat wegdek nog net voor een optrekkende auto langsglippen![]()
Weet niet of het een nieuwe NL'er was,geblindeerde helm
HAHAHA die staat op een bok en die gaat dus helemaal nergens heen!!! En jij maar "prrrt prrrt" gas geven!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:50 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een motor ja.
[ afbeelding ]
Ik had op iets anders gehoopt maar okee. Neem ik de Applause van mijn moeder, gaan we eens even kijken wat jouw galbak tegen dat monster doet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Autorijden, ergens tussen de boerderijen. Eens kijken wie er niet kan rijden.
Niet eerlijk, zodra jij start beginnen mensen te lachen om het gerinkel van losse onderdelen en dan trek jij snel een sprintjequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het met je Fiat panda tegen mijn Ducati 1098 wilt opnemen?
Kom ik in de bmw cross autoquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik had op iets anders gehoopt maar okee. Neem ik de Applause van mijn moeder, gaan we eens even kijken wat jouw galbak tegen dat monster doet.
Tien tegen een dat je dan om een ander werdstrijdje huilt.
Stoer doen over je autorijdkunsten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik had op iets anders gehoopt maar okee. Neem ik de Applause van mijn moeder, gaan we eens even kijken wat jouw galbak tegen dat monster doet.
Tien tegen een dat je dan om een ander werdstrijdje huilt.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
HAHAHA die staat op een bok en die gaat dus helemaal nergens heen!!! En jij maar "prrrt prrrt" gas geven!
Ja, ga dan maar gewoon weg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:38 schreef Lano het volgende:
[..]
Iemand die posts op fok serieus neemt
jij hebt geen koppelingspedaal?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:44 schreef leetzors het volgende:
In zijn vrij zetten en vol gas geven, even lekker laten schrikken die teringlijer.
Die leveren meer punten opquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:29 schreef Onnoman het volgende:
[..]
meestal een marokkaan, had je net zo goed door kunnen rijden
Anders lees je eerst de op evenquote:Op woensdag 4 november 2009 09:44 schreef leetzors het volgende:
In zijn vrij zetten en vol gas geven, even lekker laten schrikken die teringlijer.
Eens.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef Lano het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:29 schreef zovty het volgende:
[..]
hahahahahahahaha, wat grappig, kinder chocolade!!! Hoe kom je er op? Hahahahaha, ik vind kinderchocolade eigenlijk niet zo lekker. Maar het is wel makkelijk want het zit in van die handige verpakkingen.
Vroeger at ik het best vaak want toen werkte m'n vriendin bij dat bedrijf, maar nu niet meer dus nu koop ik het niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |